Autor |
Wiadomość |
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-13, 19:30
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | osobiscie mi dual sie podobał ale single jeszcze bardziej |
mam to samo i cały czas sie nie moge zdecydowac czy zostawiac czy robic
dracus6662 napisał/a: | zasadnicza róznica to bardziej agresywne lampy oraz szerszy bardziej kwadratowy grill |
nie da sie ukryc z daleka jak jedzie a8 single to widac tą wkur*** morde ;p a a6 taki grzeczny z przodu jest |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-02-13, 20:49
|
|
|
No w sumie .... ale jak jedzie A6 z singlem to czasem z daleka się zastanawiam czy czasem nie 8-ka ..... ale jak już jedzie z tym wrednym ryjkiem A8 ... no to fakt, nie da się pomylić |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-02-14, 06:33
|
|
|
Panowie ja wlaśnie mialem takie uczucia mieszanie dual sprawiał według mnie ze a8 jest szersza , a singel wydalało się że jest weższa ale... tylko wydawalo mi się
tak jak mówicie a6 jest takie grzeczniejsze i silgel ma mniejszy
ja powiem że s8 grill jest mega więc jak ktoś ma mozliwość wyrwac w dobrej cenie ... to brać!
ja nie mialem okazji i wziąłem normalny ale i normalny robi robote niema co
tylko niestety koszta sa razem biorąc lampy maska , blotniki albo docinanie grill s8 to wtedy i zderzak z halogenami prostokątnymi lepiej by podkreslał agresywnośc ale dochodzą do tego halogeny bo ich juz nie przeloży się
ogólnie jak bym robil to raz jeszcze to:
lampy z doswietlaniem bym jednak montował
zderzak z prostokątnymi halogenami
grill s8
w te strone bym poszedł zeby bylo mega
ja tych 3 pozycji nie mam ale i tak wg mnie wymiata spodziewalem się sredniego efektu ale jak dla mnie wyszlo fajnie |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-02-14, 11:31
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | zderzak z prostokątnymi halogenami |
no ja mam dylemat ale chyba bardziej mi sie podobaja okragłe tym bardziej ze jesli prostokątne no to i tylne lampy full led a to kolejne 2.5k i do tego koniecznie klapa s8 2.5k
mi osobiście bardziej sie podobaja lampy tył prelift choc polift tez sa wypas
kurcze no ceny d3 ida łeb na szyje ale ceny czesci do single frame cały czas kosmiczne oraz takie tematy jak klapa tył s8 2500zl przy czym normalna mozna wyrwac za 300zł
lampy tył to i tak czy przedlift czy polift ceny kosmiczne
ciekawe kiedy pęknie ta bańka cenowa jak d4 potanieją do poziomu 60-70 tys a d3 bedzie mozna kupic za 20 tys hmmm. |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-02-14, 20:37
|
|
|
powiem tak mi lampy pre fl sie podobaja i do zmiany to nie szykuje się narazie chociaz po fl są tez super
no u mnie poszło w strone w12 więc klapa to taki dodatek na wyrost jak i grill s8 ale.. jezeli stylizacja s8 to napewno klapa i grill obowiazkowo
jak d4 spadnie do 60 kola to biore tylko kiedy to bedzie ..... jeszcze pare lat zapewne ale do tego kiedy ceny czesci spadną
wiele osób mnie pytalo czemu przerabiam sobie d3 na fl a nie zostaje przy serii z mojego roku albo nie kupie juz po fl ,odpowiedzią jest silnik 4.2mpi
bardzo ale to bardzo duzo osób poleca ten silnik pomimo jakis niewielkich mankamentów jest to sprawdzona jednostka napędowa o bardzo niskim stopniu awaryjnosci nadająca się nie tylko w trase ale również do użytku na co dzień
u mnie ogólnie przydałoby się zainstalować led w lampach bo lampy w12 led to koszt jeszcze wyzszy byl a i z elektronika trzeba bylo sie bawic , mam ten mod w opcji w przyszlosci
chciałem pasek led w lampie no ale w12 to tylko okrągłe ma <niewiem> nie wiem czy paski by sie nie zarły za stylistyka no i walka z elektronika
2,5k klapa 2,5k maska 2,5k grill 1.5 k zderzak 2,5k lampy plus malunek tego t jeszcze lampy po fl jakiej 2.8k to z 16 k sie moze z czesciami zamkniesz no ale jeszcze lustra doleca <tjaa> olaboga 2dyszki moze nie styknąc pamiętając o wydechu jeszcze i hamulcach ....
no ale wszystko spokojnie stopniowo mozesz ogarnąć to tak nie odczuje się |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-14, 20:53
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | jak d4 spadnie do 60 kola to biore tylko kiedy to bedzie ..... jeszcze pare lat zapewne ale do tego kiedy ceny czesci spadną | Wierzysz w cuda że D4 dozyja jeszcze kilku lat?? |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-02-15, 06:01
|
|
|
ojtam ojtam no albo pensja pójdzie w górę w 2021 to bedzie juz 11 letnie auto no w końcu kiedyś troszkę spadną |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Rambo21
Użytkownik
Silnik cm3: 2400
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: volvo S80
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 13 Skąd: Myslenice
|
Wysłany: 2015-02-19, 12:25
|
|
|
Autko bardzo zacne.
A nie lepiej było kupić 4,2 MPI ale po pierwszym lifcie , zdaje sobie sprawę ,że trudniej jeszcze bardziej znaleźć fajny egzemplarz ale wiele części i prac odpada Tobie.
Wiele razy powtarzałem już pomału do przodu przed FL przyzwyczajam się ale do wnętrza a najbardziej kierownicy nie i chyba nigdy jej nie polubię. A z tego co widzę ( nikt mnie nie che powiedzieć czemu) do przedlifta nie da się wsadzić kierownicy polifcie .
A co D4 to faktycznie nie wygląda na takie co by miało być długowieczne i porównywalne z cenami napraw do D3. Takie czasy. |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-02-21, 06:05
|
|
|
z tego co kojarze to po fl jest line asist i wibra oraz Sa rozne tasmy rozne wtyczki na nich wiec uwazal bym że nie koniecznie ten mod przeszedł by ale chyba na forum ktoś już dzialał w tym kierunku zapewne
no ale tutaj np pytaj http://www.a8team.pl/d3-a...-f1-vt13777.htm
co do kupna samochodu to.. to zalozenie bylo dobra przed fl niz kiepska po fl i taki to sposobem mam swoje auto które stosunkowo długo poszukiwałem...
chciałem bfm to był priorytet nastepnie kesse .... reszta do ogarnięcia tylnej klimy nie potrzebuje bo... tylko we dwoje jezdzimy... walka o webasto bedzie napewno oraz dociągi te mody beda realizowane priorytetowo |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-05, 16:33
|
|
|
Po dłuższym czasie użytkowania mogę przeprowadzić analiże wydatków / usterek
4 X Tarcze + klocki
zbiorniczek cieczy chlodzacej + korek
filtry lpg
panel mmi po zalaniu
panel klimy po zalaniu
czytnik nav
2 x zaciski tył
2x górne wahacze
silnik dmuchawy v2
poduszka silnika
olej lm 0w40
filtry mann wszystkie
to na tyle co nawaliło głównie z mojej winy....
stosunkowo długa walka z zapchanymi odpływami szybra doprowadziła do wyniszczenia elektroniki
walka z odpływami podszybia również masakra
walka z odplywami klimy i chlup chlup na buty <jezyk>
po tych przejsciach oraz po akcji w której wzięło udział dodatkowe auto ...
Mój BULLET TRAIN
doszły felgi wkoncu je załozyłem
4x dystans 26mm
tak sie prezentuje obecnie jest jeszcze do dłubania trochę ale spokojnie
|
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-31, 20:38
|
|
|
Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-31, 20:39
|
|
|
Korton napisał/a: | Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac. | Ale jest ich więcej do wymieniania |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:25
|
|
|
Apophis napisał/a: | Korton napisał/a: | Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac. | Ale jest ich więcej do wymieniania |
Dlaczego, tez po 2szt na strone (blotnik + klapa). Za 600-900zl widze juz komplet na jedna strone. A teraz zauwazylem, 600zl to za wersje USA. |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:42
|
|
|
Korton napisał/a: | Ciekawe jest to, ze czesci do D4 sa tansze niz do D3 po lifcie. Tylne lampy do D4 to koszt 600zl jedna strona, a do D3 to ze 2k trzeba dac. |
Dokładnie ,też to zauwarzyłem . |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-08-31, 21:59
|
|
|
zacnie wygląda
jeśli mogę zapytać jak się nazywają te koła ? |
|
|
|
|
|