Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Bullet Train D3 by dracus6662  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-01, 04:23   

s8kowe <muzyka> tez m i się podobaja plus dystom i jest dobrze
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-15, 14:40   

trochę aktualizacji z życia 8mki

no i popuło się <onie> .... jakis czas temu <fujarka> wracając nocą do NL już przed granića nagle zaparowały mi szyby do takiego stopnia ze musiałem zjechać na zajazd i to ogarnać a że wtedy troche padało zgoniłem to na deszcz i zapchane odpływy ale odpływy były czyste hmm no nic otarłem szyby uchyliłem delikatnie i dojechałem

rano do pracy usłyszałem mały pisk niby paska niby co ale pojechałem i wróciłemm

na drugi dzien mailem wolne chciałem jechać do niemcowni a tu gryy gryy pi i pier... pasek wiec kupiłem nowy i wymieniłem sam pod blokiem widzów było holenderskich od h.... no nic odpaliłem niby wszystko ok cicho wiec zadowolony do domu poszedłem na nastepny dzien mam jechać do niemcowni a tu gryyy pi i pasek znów kupa dymu kontrolka od aku zapaliła sie i auto zgasło otworzyłem maske z gasnica lece ale... okazało sie ze pasek spalił rolke do takiego stopnie sie werznał w nią ze wygladała jakby była oryginalnie z rowkami reszta poszła juz machinalnie ;)









winna była sprężarka prawdopodbnie zatarta.....

zerwało pasek i spaliło rolkę oczywiscie rolka tylko Aso <niechce> koszt okolo 70 e





pasek gates okolo 20 e



na zdjęciach są numery części tak jakby ktos kiedyś szukał

no i na konieć spręzarka po regeneracji oczywiście zalana orginalnym olejem

ceny juz nie pamiętam dokładnie coś okolo 200e z wysyłką , nie pamietam dokładnie gdzieś na forum podawałem ...











parę fotek wrzuciłem bo sam szukałem spręzarki do bfm są różne podobne ale róznia sie pierdołami i na bank nie pasuja niestety

Po wymianie spręzarki jak się później okazało kłopotów był ciąg dalszy..... <niechce>

N ablacie pokaała sie kontrolka żółty trójkąt w kółku do tego przepływka nie działała obie poduchy i sondy leza do tego sai ani drgnie.... do tego co chwila po zatrzymaniu auta i ruszeniu za kazdym razem pisk na fisie i kontrolka hamulców , błedy nawi , czujników predkości ....
Poprostu dramat

zakupiłem więc przepływkę jedna wymieniłem i doopa

idac za tropem że kupiłem używkę kupiłem kolejna i doopa

więc zacząłem szukać przekaźnika od sai i zanlazłem był pod ecu

kupiułem nowy wymieniłem i znów lipa

zatem euracze leciały raz po razie i nic 30 za maf 30 za 2 maf 25 za przekaznik i nadal nie ma tropu...

więc już lekko zdenerwowany w małej desperacji polatałem po kilku machanikach i rece rozkladali...

spotkałem sie z Fossem w Niemczech zdiagnozowalismy chociaż ze maf jest dobry wiec jak co mam jeden na zbyciu ;) tylko że Damian dopiero sie sprowadził i jeszcze wszystkiego nie miał ogarnietego z miejscem na dłubanie niestety

Mało tego powiedział ze nie może nic zrobić z rozrzadem tzn z wymiana bo auto kuleje <bedzieok>

Na szczescie pojechałem do Aso w Venlo opowiedziałem wszystko co i jak i umówiłem na diagnoze innego wyjscia nie było <bezradny>



skasowali mnie nie mało bo 240 e ale zdiagnozowali sprawdzili i zrobili okazało sie że kabel który idzi do sprazarki gdzieś w jakims module miał zwarcie i stąd te błędy kabel zrobili i 8ka odzyła
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-17, 18:47   

Silnik zalany świeżutkim olejem i któ mówił że w Aso za wszystko się płaci ...

uszczelkę pod korek dostałem gratis <jezyk2>



Liqui moly 0w40 synthoil energy niezmiennie <okok>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-05, 21:54   

ROZRZĄD DRACUSA PRZED WYMIANA ....



Ostatnio zmieniony przez Gość 2016-02-05, 22:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-05, 22:01   

To właśnie mój rozrząd przed wymianą!!!!!!

Film bez cenzury dzieci zatkać uszy <jezyk2>

Szeryf powiedział ze to ostatni dzwonek był ...
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-02-05, 22:12   

no ze to nie przeskoczyło to miałeś farta :P heh
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-05, 22:17   

farta to malo powiedziane jak wracałem to sypałem 200 220 250 niedziela rano wszystkie ograniczenia wylaczone zero deszczu i wiatru ja nie wierzyłem ... że to mój tak może wygladać...... okropnie <boisie>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-02-06, 10:54   

O kufa :D .. zajebiszte szczęście Dracus !!!!!!!!!!! ;)
Szok że to działało i nic nie rozsypało się <okok>
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-06, 15:06   

Maniek żeby to było cos przecietnego to by Szeryf nie nagrywał tego...

Dlatego poprosiłem go o ten film żeby wstawić ku przestrodze innych maloco ten bajzel by sie posypał

Szeryf Uratował mi silnik w ostatniej chwili to prawda....

podziekowania również należa sie również Fossowi a to tlumacze dlaczego...

któregoś razu przy spotkaniu opowiedział jak mu pasek strzelił .... tuz blisko przed zmiana..

przygazował na swiatlach i lup....

powiedział że :

Rozrzad napina sie po kawalku i auto potrzebuje chwili aby sie naciagnał oraz nie dawać w pyte z miejsca tylko delikatnie a pozniej mozna but

i tego sie trzymałem

rano jak paliłem zawsze czekałem dobra chwile zanim rozrzad sie napnie i obroty spadna dopiero ruszalem

na swiatłach zawsze majestatyczne startowanie ..

i to zapewne mnie uchronilo od wielkiego problemu .... nawet nie wiedzialem ze jezdziłem z tykajaca bomba

wielkie podziekowania dla SZERYFA oraz FOSSA
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-06, 15:13   

dracus6662 napisał/a:
Rozrzad napina sie po kawalku i auto potrzebuje chwili aby sie naciagnał


150% prawda. To jest własnie to co brzęczy przy łańcuszkowych rozrządach :D Na wyłączonym spada ciśnienie a po odpaleniu się zwiększa i chwile go słychać zanim osiągnie odpowiedni poziom. W PB jest o tyle gorzej, że go nie słychać...

Masz chłopie szczęście :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-07, 14:55   

Apophis napisał/a:
ROZRZĄD DRACUSA PRZED WYMIANA ....

Łooo ja pierdziu... dopiero teraz tu zajrzałem noi widzę ładne sceny, jak z filmu grozy <boisie>

Noi takie pytanie... co było przyczyną?...
stawiam na padnięty napinacz hydrauliczny i rolka napinająca pewnie leżała zamiast napinać bo tą mimośrodową jak widać w jakiejść tam pozycji jednak jest <hmm>

Trzeba przyznać, miałeś szczęście.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-07, 16:59   

FOSS napisał/a:
stawiam na padnięty napinacz hydrauliczny i rolka napinająca pewnie leżała zamiast napinać bo tą mimośrodową jak widać w jakiejść tam pozycji jednak jest


Dobrze obstawiasz.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 10:22   

Na poklad ostatnio zawitała nowa kierowniczka , fakt mialem grzaną .. ale wymarzona od samego początku to była F1+Grzanie

dzięki wsparciu kolegi JORDAN obyło sie bez komplikacji całość operacji 15 minut i Jest <chura>





_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-02-17, 22:05   

Czy sie rozni od poprzedniej? Bo patrze na zdjecie z pierwszej strony i ta sama kiera (tzn ten sam wyglad)
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-02-17, 22:15   

dracus6662 napisał/a:
Na poklad ostatnio zawitała nowa kierowniczka , fakt mialem grzaną .. ale wymarzona od samego początku to była F1+Grzanie

dzięki wsparciu kolegi JORDAN obyło sie bez komplikacji całość operacji 15 minut i Jest <chura>


Jeszcze raz gratki <brawo>


Korton napisał/a:
Czy sie rozni od poprzedniej? Bo patrze na zdjecie z pierwszej strony i ta sama kiera (tzn ten sam wyglad)


Na pierwszej stronie brak manetek F1 ;)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.