Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-09-01, 04:23
s8kowe tez m i się podobaja plus dystom i jest dobrze
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-15, 14:40
trochę aktualizacji z życia 8mki
no i popuło się .... jakis czas temu wracając nocą do NL już przed granića nagle zaparowały mi szyby do takiego stopnia ze musiałem zjechać na zajazd i to ogarnać a że wtedy troche padało zgoniłem to na deszcz i zapchane odpływy ale odpływy były czyste hmm no nic otarłem szyby uchyliłem delikatnie i dojechałem
rano do pracy usłyszałem mały pisk niby paska niby co ale pojechałem i wróciłemm
na drugi dzien mailem wolne chciałem jechać do niemcowni a tu gryy gryy pi i pier... pasek wiec kupiłem nowy i wymieniłem sam pod blokiem widzów było holenderskich od h.... no nic odpaliłem niby wszystko ok cicho wiec zadowolony do domu poszedłem na nastepny dzien mam jechać do niemcowni a tu gryyy pi i pasek znów kupa dymu kontrolka od aku zapaliła sie i auto zgasło otworzyłem maske z gasnica lece ale... okazało sie ze pasek spalił rolke do takiego stopnie sie werznał w nią ze wygladała jakby była oryginalnie z rowkami reszta poszła juz machinalnie
winna była sprężarka prawdopodbnie zatarta.....
zerwało pasek i spaliło rolkę oczywiscie rolka tylko Aso koszt okolo 70 e
pasek gates okolo 20 e
na zdjęciach są numery części tak jakby ktos kiedyś szukał
no i na konieć spręzarka po regeneracji oczywiście zalana orginalnym olejem
ceny juz nie pamiętam dokładnie coś okolo 200e z wysyłką , nie pamietam dokładnie gdzieś na forum podawałem ...
parę fotek wrzuciłem bo sam szukałem spręzarki do bfm są różne podobne ale róznia sie pierdołami i na bank nie pasuja niestety
Po wymianie spręzarki jak się później okazało kłopotów był ciąg dalszy.....
N ablacie pokaała sie kontrolka żółty trójkąt w kółku do tego przepływka nie działała obie poduchy i sondy leza do tego sai ani drgnie.... do tego co chwila po zatrzymaniu auta i ruszeniu za kazdym razem pisk na fisie i kontrolka hamulców , błedy nawi , czujników predkości ....
Poprostu dramat
zakupiłem więc przepływkę jedna wymieniłem i doopa
idac za tropem że kupiłem używkę kupiłem kolejna i doopa
więc zacząłem szukać przekaźnika od sai i zanlazłem był pod ecu
kupiułem nowy wymieniłem i znów lipa
zatem euracze leciały raz po razie i nic 30 za maf 30 za 2 maf 25 za przekaznik i nadal nie ma tropu...
więc już lekko zdenerwowany w małej desperacji polatałem po kilku machanikach i rece rozkladali...
spotkałem sie z Fossem w Niemczech zdiagnozowalismy chociaż ze maf jest dobry wiec jak co mam jeden na zbyciu tylko że Damian dopiero sie sprowadził i jeszcze wszystkiego nie miał ogarnietego z miejscem na dłubanie niestety
Mało tego powiedział ze nie może nic zrobić z rozrzadem tzn z wymiana bo auto kuleje
Na szczescie pojechałem do Aso w Venlo opowiedziałem wszystko co i jak i umówiłem na diagnoze innego wyjscia nie było
skasowali mnie nie mało bo 240 e ale zdiagnozowali sprawdzili i zrobili okazało sie że kabel który idzi do sprazarki gdzieś w jakims module miał zwarcie i stąd te błędy kabel zrobili i 8ka odzyła
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-17, 18:47
Silnik zalany świeżutkim olejem i któ mówił że w Aso za wszystko się płaci ...
uszczelkę pod korek dostałem gratis
Liqui moly 0w40 synthoil energy niezmiennie
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2016-02-05, 21:54
ROZRZĄD DRACUSA PRZED WYMIANA ....
Ostatnio zmieniony przez Gość 2016-02-05, 22:07, w całości zmieniany 1 raz
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-05, 22:01
To właśnie mój rozrząd przed wymianą!!!!!!
Film bez cenzury dzieci zatkać uszy
Szeryf powiedział ze to ostatni dzwonek był ...
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-05, 22:17
farta to malo powiedziane jak wracałem to sypałem 200 220 250 niedziela rano wszystkie ograniczenia wylaczone zero deszczu i wiatru ja nie wierzyłem ... że to mój tak może wygladać...... okropnie
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-06, 15:06
Maniek żeby to było cos przecietnego to by Szeryf nie nagrywał tego...
Dlatego poprosiłem go o ten film żeby wstawić ku przestrodze innych maloco ten bajzel by sie posypał
Szeryf Uratował mi silnik w ostatniej chwili to prawda....
podziekowania również należa sie również Fossowi a to tlumacze dlaczego...
któregoś razu przy spotkaniu opowiedział jak mu pasek strzelił .... tuz blisko przed zmiana..
przygazował na swiatlach i lup....
powiedział że :
Rozrzad napina sie po kawalku i auto potrzebuje chwili aby sie naciagnał oraz nie dawać w pyte z miejsca tylko delikatnie a pozniej mozna but
i tego sie trzymałem
rano jak paliłem zawsze czekałem dobra chwile zanim rozrzad sie napnie i obroty spadna dopiero ruszalem
na swiatłach zawsze majestatyczne startowanie ..
i to zapewne mnie uchronilo od wielkiego problemu .... nawet nie wiedzialem ze jezdziłem z tykajaca bomba
wielkie podziekowania dla SZERYFA oraz FOSSA
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-02-06, 15:13
dracus6662 napisał/a:
Rozrzad napina sie po kawalku i auto potrzebuje chwili aby sie naciagnał
150% prawda. To jest własnie to co brzęczy przy łańcuszkowych rozrządach Na wyłączonym spada ciśnienie a po odpaleniu się zwiększa i chwile go słychać zanim osiągnie odpowiedni poziom. W PB jest o tyle gorzej, że go nie słychać...
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-07, 14:55
Apophis napisał/a:
ROZRZĄD DRACUSA PRZED WYMIANA ....
Łooo ja pierdziu... dopiero teraz tu zajrzałem noi widzę ładne sceny, jak z filmu grozy
Noi takie pytanie... co było przyczyną?...
stawiam na padnięty napinacz hydrauliczny i rolka napinająca pewnie leżała zamiast napinać bo tą mimośrodową jak widać w jakiejść tam pozycji jednak jest
Trzeba przyznać, miałeś szczęście.
_________________ * FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2016-02-07, 16:59
FOSS napisał/a:
stawiam na padnięty napinacz hydrauliczny i rolka napinająca pewnie leżała zamiast napinać bo tą mimośrodową jak widać w jakiejść tam pozycji jednak jest
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-02-17, 10:22
Na poklad ostatnio zawitała nowa kierowniczka , fakt mialem grzaną .. ale wymarzona od samego początku to była F1+Grzanie
dzięki wsparciu kolegi JORDAN obyło sie bez komplikacji całość operacji 15 minut i Jest
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum