Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Był ktoś w takiej sytuacji?  
Autor Wiadomość
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-11-18, 20:54   Był ktoś w takiej sytuacji?

http://www.youtube.com/wa...feature=related
Audi maszina!!!
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-11-18, 20:59   

Oglądałem to.Nieżle coo.hehe Serio to miałem taka sytuacje jadąc z Tatą kolegi co warzył 120 kg.A jechaliśmy Fiatem 125.Uwierzcie mi że autko po prostu sobie przejechało i jechaliśmy dalej sobie na grzybki :shock:
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-18, 21:25   

to ja wam powiem taki nr , C4 miały blokadę chyba mostu tylnego , a nasz tego nie mają i jak się tak zawiesi to już nie wyjedzie przykład mam tu http://www.youtube.com/watch?v=7bIJSgLhAbY
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-11-18, 21:46   

mdamian napisał/a:
to ja wam powiem taki nr , C4 miały blokadę chyba mostu tylnego , a nasz tego nie mają i jak się tak zawiesi to już nie wyjedzie przykład mam tu http://www.youtube.com/watch?v=7bIJSgLhAbY

Ale hicior też jest niezły,
mdamian a to przednie koło to się w przód kręciło czy w tył bo coś moje gałki nie nadążały za tym (albo już za dużo bronków wypiłem)
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-18, 21:51   

Danio napisał/a:
a to przednie koło to się w przód kręciło czy w tył
no w tył , tylko masz takie złudzenie optyczne przez te felgi , bardzo często widziałem jak samochód jechał do przodu i przy pewnej prędkości wyglądało jak by koła się do tyłu obracały

a Tak bym sobie polatał http://www.youtube.com/wa...1&v=BC-5YnXicCk , tylko gdzie :?: :?:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-11-18, 21:56   

mdamian napisał/a:
Danio napisał/a:
a to przednie koło to się w przód kręciło czy w tył
no w tył , tylko masz takie złudzenie optyczne przez te felgi , bardzo często widziałem jak samochód jechał do przodu i przy pewnej prędkości wyglądało jak by koła się do tyłu obracały

No bo już zaczynałem główkować czy jest takie coś możliwe poprzez działanie mechanizmu różnicowego (przedni +tylny+międzymostowy)

[ Dodano: 2011-11-18, 22:08 ]
mdamian napisał/a:
a Tak bym sobie polatał http://www.youtube.com/wa...1&v=BC-5YnXicCk , tylko gdzie :?: :?:

no widowiskowa jazda, ale ten z beemki to i tak najlepsze piruety robił. mdamian spróbuj tak na Bałtyku :mrgreen:
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
Ostatnio zmieniony przez Danio 2011-11-18, 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-18, 22:09   

mdamian napisał/a:
C4 miały blokadę chyba mostu tylnego , a nasz tego nie mają i jak się tak zawiesi to już nie wyjedzie...

hmmm... to chyba nie do końca tak jest...
o ile mnie pamięć nie myli to w naszych A8 mamy już IV generację napędu quattro czyli centralny dyferencjał to Torsen II a w tylnym zastosowano system EDL czyli elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego (system ten współpracując z układem ABS powinien przyhamować koło, które zaczyna buksować)... w zwykłych A8 system ten pracuje zdajesię do 40 km/h ale w sportowych S8 nawet do 80 km/h.

mdamian napisał/a:
przykład mam tu http://www.youtube.com/watch?v=7bIJSgLhAbY

A na ten temat to wszystko mógłby nam powiedzieć kolega maciu bo to właśnie jego auto jest na filmie ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-11-18, 22:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-11-18, 22:10   

EDL czy EDS?
Jak zakładałem zimówki to z czystej ciekawości na uniesionym lewym tylnym kole włączyłem R no i koło się kręciło ale też było czuć że auto próbuje wyrwać się z pod klinów na przedniej osi.
A jak by mdamian wyprostował całkiem koła to prawy przód się nie dołączy
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-11-18, 22:26   

mdamian napisał/a:
C4 miały blokadę chyba mostu tylnego


tylko i wyłącznie 100 C4, A6 C4 już ma coś o czym mówi FOSS. i to się chyba EDS nazywa.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-18, 22:38   

Danio napisał/a:
EDL czy EDS?

aaaaa sorawa, to ja trochę przekręciłem chociaż oba skróty są właściwe...
bo EDS to jest z niemieckiego Elektronische Differentialsperre a EDL to z angielskiego Electronic Differential Lock...
ale Audi to niemiecka marka więc właściwa nazwa jest raczej ta niemiecka czyli EDS ;-)

Problemem naszych napędów jest to, że EDS dee facto nie jest blokadą mechanizmu różnicowego więc nie działa jak tzw. "szpera"...
układ różnicowy z systemem EDS nie potrafi także przekazać momentu na koło o lepszej przyczepności...
w dużym skrócie - system EDS współpracuje z systemem ABS (korzysta z jego czujników) oraz układem hamulcowym - po wykryciu uślizgu jednego z kół na tylnej osi przyhamowuje je tak aby oba koła kręciły się z równą prędkością.

quattro... a miało być tak pięknie :-?

Muszę też dodać, że obecne X-drive made by BMW jest lepsze - potrafi ruszyć z miejsca mając przyczepność tylko na jednym kole ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Danio 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 195
Skąd: Długołęka/Wrocław
Wysłany: 2011-11-18, 23:09   

To zdanie jest z wikipedii.
System ESP jest to rozbudowany elektroniczny system w którego skład wchodzą systemy takie jak kontrola trakcji, kontrola poślizgu itp. (Kontrola poślizgu "wyłapuje" ewentualny poślizg koła w związku z czym koło pojazdu nie może zakręcić się w miejscu {zabuksować} w przeciwnym razie system ten odetnie dopływ paliwa do silnika i spowoduje małe przyduszenie silnika. )

System EDS/EDL rozpoznaje poślizg kół napędzanych poprzez analizę sygnałów z czujników ABS-u. Jeśli obroty kół są różne, to wyhamowuje koło obracające się szybciej. Dzięki temu koła napędowe pojazdu nie wpadają w poślizg, co umożliwia np. ruszenie z miejsca pojazdem, gdy koła napędowe stoją na nawierzchni o różnym współczynniku przyczepności. System EDS działa przy prędkości mniejszej niż ok. 40 km/h. System EDS nie może być montowany bez systemu ABS, ponieważ korzysta z czujników i systemu hamowania ABS-u.

Jakoś nie bardzo to się sprawdza
_________________
Automatycznie Uwikłany Dodatkowymi Inwestycjami
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-18, 23:20   

no dobrze , czyli wyłączając system antypoślizgowy to tylne koła powinny się obracać i nie powinny być przyhamowywane :?: :?:
ale to nie zmienia faktu że nasze quattro jak zawiśnie na podłodze to zachowuje się tak jak kolega maciu zademonstrował nam ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-11-18, 23:21   

mdamian napisał/a:
no dobrze , czyli wyłączając system antypoślizgowy to tylne koła powinny się obracać i nie powinny być przyhamowywane :?: :?:
ale to nie zmienia faktu że nasze quattro jak zawiśnie na podłodze to zachowuje się tak jak kolega maciu zademonstrował nam ;-)


Ale tu chyba chodzi o to jak sie zawiesi na brzuchu
_________________

 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-11-18, 23:40   

PEPOL D2 napisał/a:
Ale tu chyba chodzi o to jak sie zawiesi na brzuchu


tak , jak zawiśnie .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-11-18, 23:47   

mdamian napisał/a:
PEPOL D2 napisał/a:
Ale tu chyba chodzi o to jak sie zawiesi na brzuchu


tak , jak zawiśnie .


:-P ;-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.