Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Chciałbym dołączyć i być szczęśliwym posiadaczem A8  
Autor Wiadomość
Jarek1988 
Moje A8

Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wysłany: 2016-01-29, 20:16   

Nie znam się to się wypowiem;) Ale do rzeczy - mam 2.8 ,,inwalidę" w manualu. Jak dla mnie jest to wystarczająca opcja. Co prawda szukałem z Quattro ale znaleźć w ogóle 2.8 w manualu w normalnym stanie to ciężka sprawa. W serwisie w porównaniu do V8 to na pewno 2 świece mniej;) Lepszy dostęp do silnika (nie trzeba zwalać przodu do wymiany rozrządu). 2.8 w manualu nie jest żadnym zawalidrogą jak to opisują niektórzy co nawet nie jechali A8 w takiej konfiguracji. Spalanie - tu jest największa oszczędność w porównaniu z V8. U mnie spalanie LPG wynosi średnio 12-13 l - 60% trasa 40% miasto (Lublin ale w godzinach szczytu). Mój rekord to mniej jak 8 l PB i mniej jak 10 l LPG na 100 km na trasie prawie 900 km (przy spokojnej nodze podkreślam).

Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-01-29, 20:33   

W140 i A8 po pól bańki przebiegu i niestety A8 wyglada lepiej. Nie raz widziałem pomęczone merce o wiele bardziej jak ósemki.

2.8 w manualu i ośce to opcja dla oszczednych. masa ok 1,5 tony brak Q i automata oraz V6 daje realnie mniejsze koszta. Dla mnie brak 6go biegu to spora wada w tej opcji(no chyba że sa takie?)

Inter32 
Moje A8

Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wysłany: 2016-01-29, 21:00   

Ładny żart z tym przebiegiem :]

KOSODRZEWINKA 
Użytkownik

Rocznik: 1992
Silnik cm3: 1.9
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi 80 b4
Wysłany: 2016-01-29, 21:04   

2.8 V6 - nawet na jedną oś jeśli jest mniej problemowy i wciąż dynamiczny to dlaczego by nie...