|
Autor |
Wiadomość |
Nyku
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 276 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2016-01-31, 01:39
|
|
|
KOSODRZEWINKA napisał/a: | - właśnie tak traktuję jazdę samochodem... |
Zatem 2.8 to nie jest inwestycja na lata bo po prostu zaśniesz za kierownicą z nudów, od tego jest V8 żeby się nie nudzić za sterem A skoro nie traktujesz auta jako zwykłęgo środka lokomocji to nawet jak coś wypadnie już w tym 4.2 to aż przyjemnie się pobrudzić
KOSODRZEWINKA napisał/a: | - czyli wszystko zależy od tego czy solidnie poszukam i nie będę łykał "okazji" jak młody pelikan.... |
Tak bym to nazwał, mamy dział na forum "Zakup Kontrolowany" i jeżeli coś Ci na Alledrogo albo Otoszroto wpadnie w oko wrzuć na forum i proś o opinie, co kilka wprawnych oczu to nie jedna para a czasem i ze zdjęć idzie dużo wypatrzeć |
|
|
|
|
|
|
|
emilus143
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 462 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-01-31, 10:25
|
|
|
KOSODRZEWINKA napisał/a: | czyli wszystko zależy od tego czy solidnie poszukam i nie będę łykał "okazji" jak młody pelikan.... |
Dokłdanie, na spokojnie, popatrz, przemyśl. Ja swój kupiłem w ciemno. Zobaczyłem na autoscout24 tą eske. Była przerysowana bokiem, ale stwierdziłem że co tam, wymienię drzwi, ćwiartkę oddam do malowania. Zleciłem transport człowiekowi, dałem kasę. Kiedy przwiózł, złapałem się za głowę... Wszystko do roboty.
Osobiście i tak uważam że lepiej jechać do niemiec, austrii lub szwajcarii i tam wybrać egzemplarz. Zanim kupiłem sidziałem ponad rok przy allegro, olx, mobile.de i autoscoucie, patrzyłem ogólnie na A8, nie zważając jaki silnik i doszedłem do jednego wniosku:
80% samochodów w Polsce jest zajechanych, przebieg przeważnie cofnięty. Wystarczy spojrzeć na skóry i kierownicę. Na niemieckich stronach odnosiłem wrażenie że o wiele więcej samochodów jest zadbanych. Może pomyśl nad wycieczką? Kupisz sobie fajny zadbany wóz, może rzeczywiście będzie dobra okazja. Tam dużo samochodów jest serwisowanych w ASO, dlatego nawet po sprowadzeniu prosisz forumowego kolegę, aby sporządził Ci cały raport - wiesz co było wymieniane, olej w skrzyni, rozrządy. Jeśli chodzi o zakup samochodu z gazem czy bez, to powoli dochodzę do wniosku, że lepiej założyć samemu. Będziesz pewny że masz nową instalkę i ten który to kładł będzie od razu wiedział o co chodzi. No chyba że nie będzie różnicy w cenie między upatroznymi egzemplarzami, (gaz a benzyna), będzie młoda w miarę instalka i jakaś markowa - dość często widzę prinsy.
Podsumowaując, moim zdaniem jedź do niemca |
_________________ I`m the LPG master |
|
|
|
|
|
|
|
KOSODRZEWINKA
Użytkownik
Rocznik: 1992
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: Audi 80 b4
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sty 2016 Posty: 0 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-02-01, 15:53
|
|
|
....jeśli jeszcze ktoś , chciałby coś dodać proszę bardzo - nie krępować się, bardzo sporo ważnych uwag tu padło, które z pewnością mi się przydadzą i które wykorzystam.
Ja przeglądam, szukam, dociekliwie badam - nie chcę popełnić jakiegoś głupiego błędu, bo za nie zawsze się słono płaci - być może już niedługo również tak jak Wy, będę cieszył się ze swojego cudownego auta.
...jeszcze raz, wielkie dzięki za pochylenie się nad moją prośbą. |
|
|
|
|
Paweł777
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 53 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-01, 18:54
|
|
|
Ja Ci napiszę tak : przez ostatnich parę lat jeździłem naprawdę wieloma samochodami gdyż przez kilka lat handlowałem nimi I szczerze powiedziawszy mało z nich zrobiło na mnie takie wrażenie jak a8 a były to bardzo często samochody bardzo młode rocznikowo .Jeśli Ci się podoba a8 to nie patrz na to co Ci ,,życzliwi'' doradzają tylko szukaj fajnego egzemplarza i ciesz się jazdą .Jeśli chodzi o silniki to diesla raczej bym nie polecił ,benzyna jest mniej problematyczna a w połączeniu z lpg wychodzi w miarę ekonomicznie. Jak masz trochę ogarnięcia z mechaniki to poszukaj w dobrej cenie egzemplarza do poprawek ( uszkodzona asb,silnik ) gratów jest trochę a jak sam wyremontujesz to bardziej cieszy i wiesz czym jeździsz .pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:13
|
|
|
MONZA napisał/a: | Jeśli chodzi o silniki to diesla raczej bym nie polecił |
1.Dlaczego?
2.Miałeś?
3.Jeździłeś?
Nie opowiadaj pierdoł o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
Jak zrobisz na silniku 550 tys. nie dokładając złotówki, to pogadamy. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:15
|
|
|
labas napisał/a: | Jak zrobisz na silniku 550 tys. nie dokładając złotówki, to pogadamy. |
To musisz miec od nowości chyba? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:24
|
|
|
Apophis napisał/a: | labas napisał/a: | Jak zrobisz na silniku 550 tys. nie dokładając złotówki, to pogadamy. |
To musisz miec od nowości chyba? |
Kupował mój wspólnik (razem wybieraliśmy wyposażenie), ja przejąłem auto po pół roku(nieoficjalnie), oficjalnie po roku. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:25
|
|
|
No to wszystko jasne |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł777
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 53 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:34
|
|
|
labas napisał/a: | MONZA napisał/a: | Jeśli chodzi o silniki to diesla raczej bym nie polecił |
1.Dlaczego?
2.Miałeś?
3.Jeździłeś?
Nie opowiadaj pierdoł o czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
Jak zrobisz na silniku 550 tys. nie dokładając złotówki, to pogadamy. |
Chyba źle przeczytałeś bo kolega szuka porady przy zakupie D2 a tam były diesle 2.5 i 3.3 a Ty porównujesz z 4.2 z tego co widzę a sam przyznasz że to zupełnie inna bajka |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:35
|
|
|
Ciekawy jestem jak miałaby się sytuacja z perspektywy czasu i przejechanych tyle samo km gdyby miał dwie sztuki jednocześnie, tzn diesla i benzynę. Jaki byłby wybór kolejnej furki ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:41
|
|
|
A ja jestem przekonany że kupiona i prawidłowo zadbana sztuka przelata pól bańki spokojnie bez znaczenia czy 2.5,3.3 czy inne.
Nie jeden raz taką opcje widziałem jak auto u pierwszego i kumatego własciciela od nowości i wciąż w eleganckim stanie. |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-02-01, 19:47
|
|
|
Z tym trudno sie nie zgodzić, stara maksyma, jak sie dba, tak się ma. Jednak gdyby po owym czasie, po zakładam w obu przypadkach bezawaryjnej jazdy trzeba było dokonać wyboru, diesel vs benzyna, to jednak śmiało bym się założył co zagościłoby w garażu większości |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|