|
Autor |
Wiadomość |
Lukasz_S500
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6
Wiek: 34 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 0 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2010-01-01, 22:51 Czesci-Ceny?
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,jestem na etapie odkładania pieniążków na A8 d2:mrgreen: Na ta chwile posiadam A6 i zastanawia mnie jak wyglada sprawa z częściami typu,wahacze,rozrząd,oleje,przeguby,hamulce i wszystkie czesci ktore z czasem trzeba wymieniać do A-Osemki,pamiętam moj znajomemu padly cewki i modul i naprawdę to go zabolalo :lol:.Ja rozmyślam nad silnikiem 4.2 lub 3.7 z sekwencja .Bede bardzo wdzięczny za wszelka pomoc.Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-02, 09:42
|
|
|
Części są trochę droższe niż w A6. Np. zawieszenie przednie jest kilka stówek droższe
od A6 choć różni się jednym wahaczem. Myślę tu o zamiennikach. Jest to dość drogie auto
w utrzymaniu ale jest sporo zamienników. O awaryjności nie będę się wypowiadał bo wywiąże się znowu kłótnia. Ja wymieniam tylko części eksploatacyjne. Jeżeli wybierzesz silnik 4.2 to na pewno będą to wymiany droższe bo jest to dość duży i skomplikowany silnik.
Oleju jest w nim więcej, rozrząd jest bardziej rozbudowany i dużo elektroniki. WIĘC?
Gdzieś na forum jest już podobny temat poszukaj |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad_MAX [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 09:55
|
|
|
daro72 napisał/a: | skomplikowany silnik. |
Daro z całym szacunkiem ale 4.2 V8 nie jest skomplikowanym silnikiem Tyle tylko , że jest większy niż inne |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-01-02, 10:08
|
|
|
Jeżeli nie jest skomplikowanym silnikiem. To dlaczego większość mechaników go nie ogarnia i się go obawia. Moim zdaniem po prostu jest masa czujników, rozrząd jest bardziej rozbudowany do tego jeszcze automat. Jeśli coś spierdzieli i silnik nie będzie prawidłowo
pracował to skrzynia po jakimś czasie może przejść stan awaryjny, lub co gorsze się sypnąć. I dlatego się go boją. Takie jest moje zdanie. Nie mówię tu o ASO. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mad_MAX [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 10:17
|
|
|
Może u was się go boją , ale zapewniam ciebie , że w KRakowie ten silnik nie jest żadnym wyzwaniem dla mechanika , zwykły wolnossak , większy o kilka elementów niż inne silniki wolnossące.
Ze skrzynią jak najbardziej się zgadzam , ale to nie silnik
Naprawdę w silniku 4.2 nie ma co się zepsuć , jeśli mówimy o stricte mechanicznej stronie , wykluczając również przypadki losowe. Elektronika silnika to też zupełnie inna dziedzina , a i tutaj nie za dużo jest skomplikowanych elementów. |
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-02, 18:46
|
|
|
A ja podepnę się pod temat:
W którym ASO w Warszawie i okolicach powinienem kupować części, żeby jak najtaniej było? BO domyślam się, że ceny różne. Ktoś już ma jakieś swoje 'ulubione'? Czy części do AUDI można zamawiać też w innych ASO grupy VAG? |
|
|
|
|
|
|
|
Lukasz_S500
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A6
Wiek: 34 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 0 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 2010-01-03, 00:52
|
|
|
Wiec czyli powiedzmy silnik 3,7 jest"tańszy"w naprawach niz 4.2? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |