Autor |
Wiadomość |
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-01-26, 21:37 D-trójka "Audik" 2003 + cutouts 'by ManiekJames
|
|
|
Cześć Wszystkim !!
Mam na imię Mariusz - a na wszystkich forach i w Klubach samochodowych mówią mi "MJ" eMdżeJ
Na forum A8 jestem od końca zeszłego roku - poszukiwałem Audi - tego jedynego!!...
Poprzednio jeździliśmy sobie przez 5 lat Laguną II 2004r, i zmieniłem przez ten czas te autko nie do poznania
W klubie "RLKP" jestem do dziś dzień i działam prężnie jako Boss regionu WLKP.
Spoty, Zloty, Zjazdy, Akcje, Konkursy - to norma dla Nas.
.
.
.
Teraz przyszła pora na zmianę autka i .... no właśnie - i kupiliśmy w Listopadzie 2014r. w pełni zadbaną A8 D3 z 2003r. z bardzo bogatą przeszłością serwisową <hura>
Silnik - jedyny i słuszny 4.2 mpi BFM 334KM !!
Był on już zagazowany - lecz niestety w dość lichą instalację LPG... może nie kiepską - co za słabą do tej mocy
Aaaaa w bagażniku - ktoś sobie wymarzył 2 butle LPG
Jedna w kole 60l, a druga za siedzeniem - walec 80l.
Czyyyli włazi do niej ok. 112l. !!!!!! nooo i tak da się jeździć - mimo mniejszej pojemności bagażnika, ale Nam to nie przeszkadza.
............................................................................................
TAKA PRZYJECHAŁA:
Nooo i nie do końca "dobra" instalacja LPG - bo jak się przydeptało to trochę powyżej 5tyś obrotów już gwizdało że brak gazu - trzeba było wyłączyć i włączyć LPG <niewiem>
Noooo oprócz wymiany rozrządu, filtrów, świeczek, płynów, syreny alarmu, zbiornika płynu chłodzącego, czujnika jakości powietrza, osłony głośnika drzwi kierowcy, palników Xenonów, paska i rolek akcesoriów, montażu CB i montażu kamerki - najważniejsza była zmiana instalacji LPG - czyli wtrysków, rurek i reduktora.
Kupiłem wtryski HANY zielone, elektrozawór podwójny i reduktor podwójny TWIN KME (podobno do 400KM )
Noooo a na sam koniec - w sumie to przed 3 dniami <okioki> zmieniłem końcowy wydech, czyli tłumiki i końcówki robione/spawane/projektowane na wymiar - naaaa coś a'la S8 - ale w SPORO mniejszych kosztach.
W oryginale brakowało mi stanowczo dźwięku V8 z tył samochodu - taka ciiisza była... już nie ma - miód dla uszu <dance>
Teraz jak wjeżdżam do naszej gelerii na parking podziemny - ZAWSZE deptam delikatnie - i przeżywam za każdym razem "orgazm" nie wstydze sie a co !!
POZDRAWIAM wszystkich <papapa> i do zobaczenia na Zlocie/Spotach itp.
ps: sorry za jakość zdjęć - muszę porobić w końcu aparatem
pps: aha i sorry za ramki rejestracyjne - to jedyny akcent do drugiego/starego Klubu <hehe> |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-26, 21:44
|
|
|
No to jak ją zatankujesz na full to do Hiszpani dojedziesz
Wydechy ciekawa sprawa |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-01-26, 21:58
|
|
|
Nooo w sumie pełen BP + pełen LPG ... hyhyhy kawałek sie pojedzie
...
a wydechy na początku troszkę zbytnio basowały w kabinie, aż Żonka powiedziała że popsułem Audika - ale na szczęście się "wypaliły" i teraz i jej się podoba - jest jak trzeba !! |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-26, 21:59
|
|
|
Sam z wydechami modziłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-01-26, 22:13
|
|
|
Nie nie - tyle nie potrafię
Więc:
Rozrząd i wszelkie naprawy/wymiany - sam,
LPG pomagałem kumplowi co się tym zajmuje,
Wydechy - nie spawam byłem u znajomego w Ostrowie WLKP w firmie "TŁUMIX" |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-01-26, 22:29
|
|
|
Kawał fajnego wozu.
Walec za kanapą jest maksymalnej wielkości jaką się tam da upchać? |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-01-26, 22:37
|
|
|
Widzę że nie możesz usiedzieć na miejscu i cały czas coś modzisz <okioki>
Zastanawia mnie dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym masz niebieski płyn |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-01-26, 23:48
|
|
|
Dymian napisał/a: | Kawał fajnego wozu.
Walec za kanapą jest maksymalnej wielkości jaką się tam da upchać? |
Dzięki ... nooo w sumie raczej tak, bo po bokach ma po 4cm ok. od dołu też ze 4 gdzie jest też stelaż i od góry może 1cm
Wrzuce zdjęcia później.
123mielony napisał/a: | Widzę że nie możesz usiedzieć na miejscu i cały czas coś modzisz <okioki>
Zastanawia mnie dlaczego w zbiorniczku wyrównawczym masz niebieski płyn |
ooooj tak ciągle coś, a i na pewno nie skończy sie to zbyt szybko
a czemu niebieski <niewiem> .... bo taki miałem nowy koncentrat w 6 butelkach po 1l. do rozrobienia z wodą demineralizowaną pół na pół <hehe>
jordan233 napisał/a: | Gratki kolego ,nie mogę się nadziwić z tymi dwoma butlami , kamerkę podłączałeś pod stałe napięcie? |
też mi sie podoba takie rozwiązanie - dużo LPG włazi
... a co do kamerki (jak i CB ) skubańce mnie pokonały jak narazie, bo chciałem je pod zapalniczki podłączyć od wewnątrzn- a tu lipa bo tam jest stałe napięcie <lipa>
i w wolnym czasie poszukam w skrzynkach aktywnego + po zapłonie aby same sie uruchamiały i kamerka i CB |
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-01-27, 07:47
|
|
|
Ładne autko i fajnie, że ostro przy nim majstrujesz Pewnie paru ciekawych rzeczy się doczekamy
A te 2 butle LPG to trochę szok ale jak Ci nie przeszkadza mniejszy bagażnik to na długie wycieczki jak znalazł
gratulacje zakupu i bezawaryjności |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2015-01-27, 11:12
|
|
|
2 butle to nawet w e36 widziałem.
Ogólnie jestem tylko zdziwiony jej pojemnościami w powyższej audi- chociaż 2x15-20l więcej się spodziewałem.
Zaczepiaj jakieś go pro i daj posłuchać jak wydech pod obciążeniem pracuje |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-27, 12:12
|
|
|
Gratki auta całkiem fajne
z tego co widze masz niebieski płyn chłodniczy ? powinien byc czerwony ?
reduktor mozna łądnie schować pod puszke filtra powietrza i juz wgl była by malina z tym LPg prawie nie było by go widać
2 butle hmmm w sumie to zazdroszcze choc mi by wystarczyła 80l , a mecze troche sie ze swoja 60 :< |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-27, 12:19
|
|
|
Tak serio to nie wiem co za różnica jaki kolor płynu jak większośc ma te same przeznaczenie. Ja miałem kilka lat petrygo i nic się nie stało z tego powodu. Teraz mam g12 i zóltawo czasem wygląda |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2015-01-27, 13:02
|
|
|
hmm tego nie wiem nie jestem chemikiem po prostu wiem ze audi zaleca czerwony g12 np febi taki leje ja do vw audi itp które mam
pytam z ciekawości niebieskiego jeszcze nie widziałem
choc powiem Ci ze w motocyklu ktoś mi zalał nieodpowiedni i musiałem 2 razy płukac cały układ i chłodnice zeby pozbyc sie zbrylonego płynu dodatkowo padł przez to termostat |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-27, 13:07
|
|
|
Układ cisnieniowy chłodnice aluminiowe to wiekszośc płynow ma te same parametry.
A co do wydechu kolegi to czy zdradzi koszt operacji dorabiania tłumików?
Chetnie bym cos do D2 wystrugał ale jesli wyjdzie dużo to pozostane przy własnej konstrukcji |
|
|
|
|
|