|
Autor |
Wiadomość |
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-10-18, 06:59 [D2 00 2.5TDI
] Spalanie 25 litrow na 100 km pomocy
|
|
|
witam jak w temacie wczoraj zatankowałem do pełna i zrobiłem 200 KM I mam pół zbiornika co to może być ?? |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-10-18, 07:44
|
|
|
Za ciezka noga
1. Sprawdzic dokladnie to spalanie, bo zrobilem 200km i mam pol baku jest malo miarodajne. Zatankuj do odbicia pistoletu zrob 100km jedz na ta sama stacje i znowu zatankuj do odbicia pistoletu.
2. Wymagana podstawowa diagnostyka elementow takich jak przeplywomierz , sonda wtryski, czujniki temp silnika( wazne)
3. Spalanie rzedu 15l dla 2.5 tdi to zadna nowosc. Jak jesscze dochodzi zwawy tryb jazdy i uszkodzone cokolwiek mozesz osiagac takie wyniki. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-10-18, 14:50
|
|
|
A najlepiej od nowa zatankować do pełna i zobaczyć dokładnie ile wejdzie paliwa. 20 litrów na 100 to dla mnie troszkę przy dużo, może po prostu wskaźnik zwariował. A lubią. Dodam że mi kiedyś pokazywał 2/3 baku i byłem bardzo zdziwiony kiedy podczas dania na zapłon pompa zająknęła się co się okazuje nawet nie było tych 3 litrów by się kosz napełnił. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Pix
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 49 Skąd: OBERSCHLESIEN
|
Wysłany: 2014-10-18, 19:48
|
|
|
ernesto napisał/a: | może po prostu wskaźnik zwariował. A lubią. . |
Dokładnie, zacząłbym od tego. Co prawda nie w A8 (użytkuję ją stosunkowo krótko), ale w A4 oraz w A6 miałem różne jajca ze wskaźnikiem paliwa. Zwłaszcza jak zaczęły się chłodniejsze dni, olałem temat
Jedź na stacje i zatankuj.
Przy okazji spójrz pod auto, czy nie ma gdzieś wycieku ze zbiornika, przewodów itp. a właściwie to zrób to przed tankowaniem |
|
|
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-10-20, 05:55
|
|
|
winowajca na 99% dogrzewanie silnika,nie mam kompa żeby to sprawdzić
wycieków nie mam żadnych |
_________________ Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw |
|
|
|
|
a8ka
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic 5hp19 FAZ
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: D2 ABT
Dołączył: 21 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-26, 14:42
|
|
|
dogrzewanie silnika możesz wyłączyć bez żadnej większej filozofii. Wystarczy gumowa rurka odpowiedniej średnicy i 2 opaski zaciskowe. Zakładasz na wydech dogrzewacza, zaciskasz z drugiej strony i gotowe. Ja tak jeździłem po poprzednim właścicielu i nic się nie działo. Dopiero jak ściagnęłem ten wężyk przed zimą i pogrzewacz odpalił po raz pierwszy od xxx czasu to wywaliło chmurę dymu. Ale po kilku odpaleniach przestał dymić i działa bez zarzutu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |