Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Brak mocy i kopci na czarno  
Autor Wiadomość
jano28 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jan
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: kęty
Wysłany: 2009-12-24, 15:34   [D2 00 3.3TDI ] Brak mocy i kopci na czarno

3.3 tdi brak mocy i kopci na czarno, po wymianie razrządu mam takie objawy w mojej a8 i najgorsze to ze wszystko sprawne żadnych błędów na kompie.
 
 
Paoo 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemko
Jeżdzę: Audi A8 Q
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 48
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2009-12-24, 15:39   

Witam.Mój znajomy borykał się z podobnym problemem tyle tylko że on nie wymieniał rozrządu.Ale też brakowało mocy.Po wizycie w dość dobrym warsztacie okazało się że turbina "wyciągnęła nogi" a komputer nie pokazał żadnego błędu.Choć do tego błędu to moim zdaniem oprogramowanie było bez aktualizacji.Pozdro i powodzonka w rozwiązaniu problemu.
_________________
Jest A8 4.2 Quatro PB w mażeniach Q7 4.2!!!!
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2009-12-25, 22:53   

Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony wąż łączący Turbine lub roszczelniny cooler... musi byc gdzies nieszczelność ukłądu Doładowania. Wtedy silnik jest rozprężony i takie czary sie robia. Gdy turbo umiera dym idzie niebieski tzn pali olej.
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2009-12-26, 09:35   

jak jest wąż pęknięty lub ineszczelny intercooler to silnik jest niedoładowany a nie rozprężony :) rozprężony może być jak mu grubsze uszczelki pod głowicami założysz:)
 
 
jano28 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jan
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: kęty
Wysłany: 2009-12-26, 10:48   

panowie w poniedzielek bedą sprawdzać rozrząd czy cos się czasem nie przestawiło ale ja w to nie wieże ale zobaczymy dam znć co i jak
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2009-12-26, 10:51   

Podepnij vaga lub kts jeżeli niema błędów to badaj podczas jazdy wartości wymagane i wartości zmierzone ciśnienia doładowania i przepływki. to podstawowa diagnoza w takim przypadku. kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
 
 
jano28 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jan
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: kęty
Wysłany: 2009-12-26, 15:47   

Filtry wszystkie powymieniane łącznie z olejami w silniku i skrzyni . Przed wymianą zozrządu audi śmigało jak należy
 
 
Radek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-12-26, 18:52   

może to podciśnienie,zawór nie otwiera i turbina nie załancza.
 
 
jano28 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jan
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: kęty
Wysłany: 2010-01-05, 21:17   

Tak jak kolega Radek napisał zawór podcisnienia padł, zostało tylko kopcenie ale to egr czekam na nowy i będzie jazda.
 
 
Radek 
Użytkownik


Silnik cm3: 3300
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Radek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-06, 15:36   

Jak masz walnięty EGR to może ci też pokazywać ze masz zawór podciśnienia walnięty,a wcale tak nie musi być,może być sprawny.Ale to idzie prosto zbadać.Byłeś podłączony pod Vagiem?Wiesz chodzi o to,żeby nie potrzebnie wyrzucać pieniądze na zawór podciśnienia.Ja u siebie odłączyłem całkowicie EGR-y i mam spokój z kopceniem,nawet jak bedziesz miał sprawne egr-y to i tak zawsze ci przy kopci,a tak mam spalanie czystego powietrza a nie spalinami go mulić.
 
 
jano28 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jan
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 51
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 13
Skąd: kęty
Wysłany: 2010-01-07, 18:12   

egr miałem walnięty bo go wykręcilem i widzialem ze nie otwiera do końca i przepuszcza , jak odłączyłem fakt nie kopcił ale nie chodził jak powinien takie miałem odczucie.
A zawory podcisnienia wymienilem 3 sztuki te z szarymi główkami 2 na dole od turbin i 1 po stronie kierowcy i teraz naprawde autko zbiera sie ładnie i zero dymka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.