|
Autor |
Wiadomość |
RROBERTINO
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: ON
Imię: ROBERT
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 2010-01-25, 22:01 [D2 01 2.5TDI
] Problem z rozruchem po wymianie filtra
|
|
|
Audi A8, 2,5 TDI, 2001r, Od tygodnia mam problem z odpaleniem mojego autka, ok tygodnia temu autko zaczęło tracić delikatnie na mocy i zauważyłem większe zużycie paliwka. Zasugerowano mi wymianę filtra paliwa, więc to uczyniłem, poprawa natychmiastowa i wszystko byłoby OK, gdyby nie problem na drugi dzień z rana, autko nie chciało odpalić. Po przejrzeniu całego zasilania (łącznie z wyjęciem smoka ze zbiornika w bagażniku), autko odpaliło dopiero po odpowietrzeniu tj, po odkręceniu rurek wtrysków. Założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym, niestety na następny dzień, znów cisza, odpowietrzenie na rurkach wtryskiwaczy 5-8sekund i OK. W sobotę założyłem następny filtr paliwa (ponoć zdarza się że są wadliwe 88pln) i jeżeli przepalę auto co 5 godzin to jest OK, a jak zostawiłem na całą noc, znów dziś nie odpaliłem znów zapowietrzony, musiałem popuścić rurki i dopiero odpalił. Ach nadmieniam, że wcześniej nawet minus 25 nie było przeszkodą , autko paliło na dotyk. Po prost się zapowietrza, gdzie szukać przyczyny. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. |
_________________ RROBERTINO
|
|
|
|
|
|
|
|
patch213
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Luke
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 2010-01-26, 00:40
|
|
|
Witam no kolego nie będziesz zadowolony z tego co Ci teraz powiem otóż miałem dokładnie ten sam problem i to nie jest wina filtra. Też zakładałem zawory zwrotne i nic nie pomagało. W końcu po kilku wizytach w różnych warsztatach odnalazłem fachowca i okazało się, że była to wina pompy wtryskowej.Choć z początki wydawało mi się ten kompletnie bez sensu oddałem ją jednak do regeneracji i rzeczywiście o to chodziło teraz chodzi jak powinien:) |
|
|
|
|
|
|
|
RROBERTINO
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: ON
Imię: ROBERT
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 7 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 2010-02-23, 21:07
|
|
|
:-) już wszystko OK!!! :-) mechanik przy wymianie filtra źle założył zawór przelewowy, którym wraca paliwo, (wciskany kawałek plastiku na filtr paliwowy), przyszczypnął oring i tamtędy zasysało powietrze, więc jak autko postało parę godzin, to paliwko cofało się do zbiornika. |
_________________ RROBERTINO
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-02-23, 21:21
|
|
|
Nie ma to jak dobry MECHANIK... |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |