Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 2.5TDI ] Problem z rozruchem po wymianie filtra  
Autor Wiadomość
RROBERTINO 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: ON
Imię: ROBERT
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2010-01-25, 22:01   [D2 01 2.5TDI ] Problem z rozruchem po wymianie filtra

Audi A8, 2,5 TDI, 2001r, Od tygodnia mam problem z odpaleniem mojego autka, ok tygodnia temu autko zaczęło tracić delikatnie na mocy i zauważyłem większe zużycie paliwka. Zasugerowano mi wymianę filtra paliwa, więc to uczyniłem, poprawa natychmiastowa i wszystko byłoby OK, gdyby nie problem na drugi dzień z rana, autko nie chciało odpalić. Po przejrzeniu całego zasilania (łącznie z wyjęciem smoka ze zbiornika w bagażniku), autko odpaliło dopiero po odpowietrzeniu tj, po odkręceniu rurek wtrysków. Założyłem zawór zwrotny na przewodzie zasilającym, niestety na następny dzień, znów cisza, odpowietrzenie na rurkach wtryskiwaczy 5-8sekund i OK. W sobotę założyłem następny filtr paliwa (ponoć zdarza się że są wadliwe 88pln) i jeżeli przepalę auto co 5 godzin to jest OK, a jak zostawiłem na całą noc, znów dziś nie odpaliłem znów zapowietrzony, musiałem popuścić rurki i dopiero odpalił. Ach nadmieniam, że wcześniej nawet minus 25 nie było przeszkodą , autko paliło na dotyk. Po prost się zapowietrza, gdzie szukać przyczyny. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
_________________
RROBERTINO
 
 
patch213 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Luke
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: śląskie
Wysłany: 2010-01-26, 00:40   

Witam no kolego nie będziesz zadowolony z tego co Ci teraz powiem otóż miałem dokładnie ten sam problem i to nie jest wina filtra. Też zakładałem zawory zwrotne i nic nie pomagało. W końcu po kilku wizytach w różnych warsztatach odnalazłem fachowca i okazało się, że była to wina pompy wtryskowej.Choć z początki wydawało mi się ten kompletnie bez sensu oddałem ją jednak do regeneracji i rzeczywiście o to chodziło teraz chodzi jak powinien:)
 
 
RROBERTINO 
Użytkownik



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: ON
Imię: ROBERT
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2010-02-23, 21:07   

:-) już wszystko OK!!! :-) mechanik przy wymianie filtra źle założył zawór przelewowy, którym wraca paliwo, (wciskany kawałek plastiku na filtr paliwowy), przyszczypnął oring i tamtędy zasysało powietrze, więc jak autko postało parę godzin, to paliwko cofało się do zbiornika.
_________________
RROBERTINO
 
 
Pers 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 177
Skąd: Poznań/Suchy Las
Wysłany: 2010-02-23, 21:21   

Nie ma to jak dobry MECHANIK...
_________________
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.