Autor |
Wiadomość |
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-29, 17:02
|
|
|
eloallxp napisał/a: | sprawdzilem wczoraj vagiem i wyszło pare rzeczy ale jak je pokasowałem to nie wyskakiwał juz żaden a spiralka dalej jest |
A jakie miales kody bledow??? |
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
|
|
|
MarcinD2
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 24 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2010-11-29, 17:42
|
|
|
czy kiedy mocno depniesz i zapala sie ta kontrola i nie ciagnie to moze jakis dzwiek sie wydobywa dziwny? u mnie jak turbina padała to tak bylo ale było wyraźnie słychać że coś buczy, trze.
Jak nie to trzeba poszukac jak casanovak pisał wzdłuż wężyków podcisnienia ale zasada to jednak jechac do mechanika na logi dynamiczne.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
casanovak
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 138 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-11-29, 23:03
|
|
|
wrzycam zdjecie instalacji podcisnienia z etki moze sie przyda... u mnie pomoglo
|
_________________ od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8 |
|
|
|
|
MarcinD2
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39 Dołączył: 19 Sty 2010 Posty: 24 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2010-12-01, 15:49
|
|
|
Ok Lechu - masz racje - nie zastanowiłem, że rzeczywiście najpierw statycznie trzeba zbadać pojazd.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
szczygiel189
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A6
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 1 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2011-01-27, 20:28
|
|
|
Witam! Jak mu depniesz auto traci moc mrygaja spiralki i gasnie??? Jak tak to ja stawiałbym na wtryski |
|
|
|
|
stylermati
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 36 Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: Tuliszków
|
Wysłany: 2011-02-16, 13:20
|
|
|
jak mu depne to zara sie przycina traci moc i spiralka
a swiece nie bo rano od tyka pali
To samo było u mnie miesiąc temu. Przyczyną był zawór podcisnienowy na prawiej turbinie, poprostu przepuszczał powietrze i turbiny sie nie włączały.
Kiedy mu depnołem to się rozpędzał jak maluch. Co jakiś czas się pojawiała spiralka (oznaka zadawane i mierzone wartości się nie zgadzają komp wariuje i auto przeważnie przełącza sie w tryb awaryjny, trzeba wyłączyć i włączyć silnik)
A jeżeli to nie ten zawór lub jakiś wężyk to stawiam na: Przepływke, EGR lub wtryski
Pozdrwiam,
Matueusz |
|
|
|
|
|
|
|
JACEK JANKOWSKI
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 21 Skąd: PIŁA-HAMBURG
|
Wysłany: 2011-02-16, 13:49
|
|
|
witam,ja mialem podobny objaw po robieniu glowicy zapalala mi sie spiralka pojechalem na komputer i zlapala blad czujnika na wale i turbiny ,udało sie skasowac i teraz smiga i ma kopa ze szok!pozdrawiam |
_________________ Jacool |
|
|
|
|
Koval
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2011-05-30, 13:06
|
|
|
Witam! A8 3.3tdi- zrobilem remont silnika-podobno standard w 3.3 po 200 000-walki,dzwigienki,odma,rozrzad... Po odpaleniu silnika po chwili zapala mi sie kontrolka od grzenia swiec i miga. Podobnie poczas jazdy miga a auto nie ma mocy. Po podlaczeniu pod VAG pokazuje blad P17707(zawor cisnienia paliwa).Jednak po wymianie na drugi wciaz to samo. Jakies pomysly??? |
Ostatnio zmieniony przez Koval 2011-06-15, 23:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-05-30, 15:31
|
|
|
kolego mam to samo ale narazie nie mam jak tego naprawic bo auto juz 4 tydzień u mechanika na skrzynie stoji ale jest to obiaw nie otwierających sie turbin |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
Koval
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2011-05-30, 19:44
|
|
|
Bylem dzis u innego diagnosty komp. i powiedzial ze komp. pokazuje ze auto dostaje za duza dawke paliwa i zeby sprawdzic wtryski... Nie wiem co robic... |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-05-31, 15:08
|
|
|
to jest auto w którym wszystko może oznaczać spiralka więc sprawdz diagnoze |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
Koval
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2011-06-15, 23:32
|
|
|
Mojej historii ciag dalszy... :-/ Nastepny mechanik po diagnozie rozebral znow pol silnika zeby dostac sie do czujnika cisnienia paliwa ktory znajduje sie w pompie wysokiego cisnienia. Niestety zakup samego czujnika graniczy z cudem! Nikt nie ma takiej uszkodzonej pompy zeby odsprzedac mi sam czujnik :-( W serwisie dostepny tylko w komplecie a handlarze czesci uzywanych rowniez sprzedaja tylko w komplecie z pompa-min. 1000zł Wszystko byloby ok gdyby jeszcze bylo wiadomo ze to na 100% to ale wiadomo ze po zlozeniu(polowy silnika!)jak to czesto bywa okaze sie pewnie ze to cos innego jescze! :!: Badz tu madry czlowieku! powoli mam dosyc 3.3 ...
[ Dodano: 2011-06-19, 02:27 ]
Znalazlem czujnik osobno do kupienia w sklepie internetowym...gdzie?! w Rosji :d Dobre co? Ryzyk fizyk-zamawiam. Dam znac... :peace: |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-06-19, 21:42
|
|
|
A próbę przelewową to ten Twój mechanik zrobił, że twierdzi że to zawór? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
lolek224
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 08 Lut 2011 Posty: 14 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2011-07-03, 07:37
|
|
|
spiralka w moim przypadku była wyświetlana co jakiś czas, bo była zatarta zmienna geometria jednej z turbin, proponuję sprawdzić czy chodzą. |
_________________ No pain no game. |
|
|
|
|
|
|
|
Koval
Użytkownik
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 6 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2011-07-23, 00:41
|
|
|
MECHANIK ZALOZYL DRUGA POMPE WYSOKIEGO CISNIENIA I BEZ ZMIAN DALEJ SPIRALKA SIE PALI. :-/ JA JUZ NIE WIEM CO ROBIC. W MOJEJ MIEJSCOWOSCI NIE MA PORZADNEGO MECHANIKA KTORY BY TO NAPRAWIL. MOZE ZNA KTOS DOBREGO MECHANIKA W OKOLICACH ŻARY/ZIELONA GÓRA KTORY ROZGRYZLBY PROBLEM MOJEJ AUDI...? |
|
|
|
|
|