Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Zapala się spiralka  
Autor Wiadomość
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-29, 17:02   

eloallxp napisał/a:
sprawdzilem wczoraj vagiem i wyszło pare rzeczy ale jak je pokasowałem to nie wyskakiwał juz żaden a spiralka dalej jest

A jakie miales kody bledow???
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
MarcinD2 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2010-11-29, 17:42   

czy kiedy mocno depniesz i zapala sie ta kontrola i nie ciagnie to moze jakis dzwiek sie wydobywa dziwny? u mnie jak turbina padała to tak bylo ale było wyraźnie słychać że coś buczy, trze.
Jak nie to trzeba poszukac jak casanovak pisał wzdłuż wężyków podcisnienia ale zasada to jednak jechac do mechanika na logi dynamiczne.

Pozdrawiam
 
 
casanovak 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 138
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-11-29, 23:03   

wrzycam zdjecie instalacji podcisnienia z etki moze sie przyda... u mnie pomoglo
_________________
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
 
 
MarcinD2 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Świdnica
Wysłany: 2010-12-01, 15:49   

Ok Lechu - masz racje - nie zastanowiłem, że rzeczywiście najpierw statycznie trzeba zbadać pojazd.

Pozdrawiam
 
 
szczygiel189 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: Audi A6
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2011-01-27, 20:28   

Witam! Jak mu depniesz auto traci moc mrygaja spiralki i gasnie??? Jak tak to ja stawiałbym na wtryski
 
 
stylermati 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, Golf IV 1.9TDI
Wiek: 36
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: Tuliszków
Wysłany: 2011-02-16, 13:20   

jak mu depne to zara sie przycina traci moc i spiralka

a swiece nie bo rano od tyka pali


To samo było u mnie miesiąc temu. Przyczyną był zawór podcisnienowy na prawiej turbinie, poprostu przepuszczał powietrze i turbiny sie nie włączały.
Kiedy mu depnołem to się rozpędzał jak maluch. Co jakiś czas się pojawiała spiralka (oznaka zadawane i mierzone wartości się nie zgadzają komp wariuje i auto przeważnie przełącza sie w tryb awaryjny, trzeba wyłączyć i włączyć silnik)

A jeżeli to nie ten zawór lub jakiś wężyk to stawiam na: Przepływke, EGR lub wtryski

Pozdrwiam,

Matueusz
 
 
JACEK JANKOWSKI 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 21
Skąd: PIŁA-HAMBURG
Wysłany: 2011-02-16, 13:49   

witam,ja mialem podobny objaw po robieniu glowicy zapalala mi sie spiralka pojechalem na komputer i zlapala blad czujnika na wale i turbiny ,udało sie skasowac i teraz smiga i ma kopa ze szok!pozdrawiam
_________________
Jacool
 
 
Koval 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-05-30, 13:06   

Witam! A8 3.3tdi- zrobilem remont silnika-podobno standard w 3.3 po 200 000-walki,dzwigienki,odma,rozrzad... Po odpaleniu silnika po chwili zapala mi sie kontrolka od grzenia swiec i miga. Podobnie poczas jazdy miga a auto nie ma mocy. Po podlaczeniu pod VAG pokazuje blad P17707(zawor cisnienia paliwa).Jednak po wymianie na drugi wciaz to samo. Jakies pomysly???
Ostatnio zmieniony przez Koval 2011-06-15, 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-30, 15:31   

kolego mam to samo ale narazie nie mam jak tego naprawic bo auto juz 4 tydzień u mechanika na skrzynie stoji ale jest to obiaw nie otwierających sie turbin
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Koval 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-05-30, 19:44   

Bylem dzis u innego diagnosty komp. i powiedzial ze komp. pokazuje ze auto dostaje za duza dawke paliwa i zeby sprawdzic wtryski... Nie wiem co robic...
 
 
eloallxp 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 191
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-05-31, 15:08   

to jest auto w którym wszystko może oznaczać spiralka więc sprawdz diagnoze
_________________
Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
 
 
Koval 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-06-15, 23:32   

Mojej historii ciag dalszy... :-/ Nastepny mechanik po diagnozie rozebral znow pol silnika zeby dostac sie do czujnika cisnienia paliwa ktory znajduje sie w pompie wysokiego cisnienia. Niestety zakup samego czujnika graniczy z cudem! Nikt nie ma takiej uszkodzonej pompy zeby odsprzedac mi sam czujnik :-( W serwisie dostepny tylko w komplecie a handlarze czesci uzywanych rowniez sprzedaja tylko w komplecie z pompa-min. 1000zł Wszystko byloby ok gdyby jeszcze bylo wiadomo ze to na 100% to ale wiadomo ze po zlozeniu(polowy silnika!)jak to czesto bywa okaze sie pewnie ze to cos innego jescze! :!: Badz tu madry czlowieku! powoli mam dosyc 3.3 ...

[ Dodano: 2011-06-19, 02:27 ]
Znalazlem czujnik osobno do kupienia w sklepie internetowym...gdzie?! w Rosji :d Dobre co? Ryzyk fizyk-zamawiam. Dam znac... :peace:
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-06-19, 21:42   

A próbę przelewową to ten Twój mechanik zrobił, że twierdzi że to zawór?
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
lolek224 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 14
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-07-03, 07:37   

spiralka w moim przypadku była wyświetlana co jakiś czas, bo była zatarta zmienna geometria jednej z turbin, proponuję sprawdzić czy chodzą.
_________________
No pain no game.
 
 
Koval 
Użytkownik


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 43
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Żary
Wysłany: 2011-07-23, 00:41   

MECHANIK ZALOZYL DRUGA POMPE WYSOKIEGO CISNIENIA I BEZ ZMIAN DALEJ SPIRALKA SIE PALI. :-/ JA JUZ NIE WIEM CO ROBIC. W MOJEJ MIEJSCOWOSCI NIE MA PORZADNEGO MECHANIKA KTORY BY TO NAPRAWIL. MOZE ZNA KTOS DOBREGO MECHANIKA W OKOLICACH ŻARY/ZIELONA GÓRA KTORY ROZGRYZLBY PROBLEM MOJEJ AUDI...?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.