Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam  
Autor Wiadomość
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-11-20, 09:11   [D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam

Witam problem pojawił się rok temu o tej porze. Sprawdzone wszystkie czujniki, nowa przepływka, nowa pompa założona zaraz po powstaniu problemu dzieje się tak tylko na gorącym silniku i nie za każdym razem. Problem pojawia się tylko wtedy gdy jeżdżę z małymi prędkościami obrotowymi czyli wrzucam jedynkę 1800 rpm zmiana biegu 2000 rpm i zmiana biegu tak kilka razy i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje. Problem ustaje po ostygnięciu auta. Mi już ręce odadły.

[ Dodano: 2018-11-20, 20:48 ]
ktoś ma jakiś pomysł czego się chwycić?
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-11-20, 21:14   

piotreka8 napisał/a:
i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje

A dokładniej? Nie pozwala wejść na wyższe obroty niż 1300, czy też po zrzuceniu na luz utrzymuje za wysokie obroty (1300 obr/min)?
Jeżeli to drugie to miałem podobny przypadek - pomogła wymiana czujnika temperatury na inny.
_________________

 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-11-21, 08:42   

Zamieściłbym Krótki filmik ale nie wiem jak... Po wciśnięciu sprzęgła obroty staną w granicach 1100 - 1300 i nie chcą zejść niżej, chyba że zatrzymię się do zera. Tak samo jest podczas jazdy gdy jadę na obrotach 2000 dojeżdżam do świateł puszczam gaz i silnik staje na 1300 i sam cięgnie dopóki go nie przydusze hamulcem. Ogólnie czujnik z tego co widzę jest sprawny i na tym czujniku nie dzieje się to tak często jak na tym co kupiłem 2 tygodnie temu oryginał skodowski tez z 2.5 tdi, przełożyłem na ciepłym silniku i dupp obroty trzyma zawsze od razu po zagrzaniu silnika.

[ Dodano: 2018-11-21, 08:57 ]
A najlepsze jest to że jak mu odepnę kostkę od czujnika wody to silnik zachowuje się tak samo....
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-11-21, 20:34   

A podpinałeś pod komputer? Jakieś błędy?
_________________

 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-11-22, 08:18   

zero błedów...

[ Dodano: 2018-12-05, 18:34 ]
nikt nie pomoże? Brak pomysłów?
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2018-12-05, 21:33   

Może sprawdzić potencjometr przy pedale "gazu"?
_________________

 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-12-06, 08:16   

wymieniony

[ Dodano: 2018-12-09, 19:39 ]
Tu jest film z problemem

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

[ Dodano: 2018-12-29, 14:27 ]
Ktoś oglądał film?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-12-29, 21:16   

sprawdz wtryski bo zachowuje się jakby któryś podlewał
 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-12-30, 09:26   

Regenerowane 2 lata temu.... ale sprawdzić można...[/code]
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-12-31, 08:15   

lub wytarte wałki
 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2018-12-31, 09:37   

Wytarte wałki nie przysparzałyby takiego problemu tym bardziej że auto pali bardzo dobrze na gorącym jak i w mroźne dni nawet po 3 tygodniowym postoju. A sprawa druga wałki sprawdzałem przy wyciąganiu wtrysków. Prawdopodobnie coś dzieje się ze sterownikiem...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-12-31, 16:54   

to szukaj problemu tam gdzie go nie ma moim zdaniem masz problem mechaniczny a nie elektryczny
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-12-31, 20:56   

Wg mnie przestawiacz kąta wtrysku czyli pompa.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-12-31, 22:23   

to by w babolach wyszło
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-01-01, 01:01   

pepi napisał/a:
to by w babolach wyszło

Jeżeli nie wkroczy poza normę to babola nie będzie.
Trzeba wagowac i popatrzeć na zmianę kąta wtrysku co się dzieje.
To że błędów brak świadczy o tym że parametry są w normie jeszcze.
A diagnostyka nie polega na kasowaniu bledow.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.