Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-01, 21:34   

jeśli nie wykroczy poza normę to nic złego też się nie zadzieje auto ma widełki pewne zresztą nie dawno ustawiałem nawet kąt wtrysku
 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2019-01-01, 22:04   

Dodam że na starej pompie był ten sam problem...A udało mi się kupić nową nigdy nie używaną pompę. Pompa została założona kąt ustawiony przez pompiarza ale problem pozostał. Mechaniczny problem? co sugerujesz? Co z mechanicznych rzeczy może tak zakłócać?

[ Dodano: 2019-01-01, 22:16 ]
A jeszcze jedno co chciałem powiedzieć to to że po świętach byłem u pompiarzy auto podłączyli i stwierdził ze pompka dawkuje i pracuje prawidłowo i on mi nasunął problem ze sterownikiem m.in przegrzewający się układ/rezystor/opornik który po nagrzaniu wydaje nie prawidłowe polecenia Dodał również że przypadek 1 na 100 bo mieli taki problem w jakimś starym bmw samochód przyjechał bo falują obroty i silnik przenosił mocne drgania na budę pompa sprawdzona ale wtryski podlewały więc zrobili je... Po zamontowaniu problem nie znikł szukali tydzień i podjęli się wymiany sterownika auto się uspokoiło i sprawę zamknięto.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-02, 13:19   

sterownik pompy o którym mówisz w pompie masz zawór kąta wtrysku który zazwyczaj z winy ropy zaciera się sterownik chce go przestawić i nie może i pali się tyrystor -ci od naprawy tych sterowników dają mocniejszy który tak łatwo się nie podaje .
Ale jak masz nową pompę to raczej nie to .
możesz odczytać jaki masz obecnie kąt wtrysku ?

[ Dodano: 2019-01-02, 13:22 ]
blok 4 3 tabelka
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-01-02, 16:54   

Uwaga!! Dla sterownika silnika temperatura podawana przez czujnik w zakresie -20'C nie jest błędem. Wiec go nie wywali. A sterownik podniesie obroty silnika. Komputer i szukac.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
piotreka8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 24
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2019-01-03, 22:11   

tak jak wspomniałem pompa jest salonowa... Pompiarz u którego to robiłem zakład prowadzi od ponad 20 lat i mówił mi że jak weszły V6 z tymi pompami to od razu kupili 10 nowych sztuk i jedna ostatnia mu się została, powiedział ze ta moja stara nie jest na wykończeniu ale trochę słaba (a występował ten sam problem) więc zaproponował mi ta nową. Regeneracja całkowita kosztowałaby 3400 dopłaciłem 600 zł i założył tą nową oczywiście powiedział że na stole odświeży ją i ustawi. Aktualny kąt wtrysku na VCDS na rozgrzanym silniku pokazuje mi 2.0 ADTC Ciut przyśpieszony ale pompiarz stwierdził że to nie zaszkodzi a pomoże... i pomaga... Czujnik cieczy wymieniany kilkakrotnie zawsze ten sam problem, nawet gdy go odepnę to nie pomaga, tak samo jest z przepływomierzem i z każdą wtyczką jaka tylko znajduje się przy motorze czyli czujnik wału, wtrysk sterujący, N75, zawór egr (sam egr też jest nowy) Więc nie pozostaje mi nic innego jak zmiana ecu, albo źle myslę? "tonący brzytwy się chwyci"

[ Dodano: 2019-01-04, 16:31 ]
I ch*j bombki strzelił wymiana sterownika nie dała dobrego rezultatu....
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-01-05, 20:47   

od minus 0,5* do minus 1,5*
ma być
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.