Autor |
Wiadomość |
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:03
|
|
|
kris22008 napisał/a: | a ile uzywka kosztuje?i jak go wymienic?co trzeba rozebrac mozesz mi troche to opisac jak to nie problem? |
Akurat w 3.3 nigdy tego nie robiłem. Może ktoś inny się wypowie, ale jeśli tak samo jak w 4.2 to będzies miał ciężko.
Cena na privie. |
|
|
|
|
|
|
|
kris22008
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 28 Skąd: pruszcz gd
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:13
|
|
|
ale czy napewno rozrusznik bo jak nie bylo mrozow to palil idealnie |
_________________ kris |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:18
|
|
|
kris22008 napisał/a: | ale czy napewno rozrusznik bo jak nie bylo mrozow to palil idealnie | Czy na pewno to sie nie dowiesz jak nie zaczniesz dłubac w aucie. Możesz się z kolegą dogadać żeby w razie nietrafnienia byla mozliwośc zwrotu ale to juz wasza sprawa. Czytałem na forum że w 3,3 wymiana tez do bajek nie nalezy... |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
|
|
|
kris22008
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 28 Skąd: pruszcz gd
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:40
|
|
|
no wlasnie jak niechcial krecic to poruszalem tym przewodem i krecil to moze on tez to robic |
_________________ kris |
|
|
|
|
kris22008
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 28 Skąd: pruszcz gd
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:42
|
|
|
a jak go sprawdzic? |
_________________ kris |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:50
|
|
|
Ściągnij przednie prawe koło. Nie pamiętam ale chyba trzeba ściągnąć nadkole i pod podłużnicą masz czarną plastikową kostkę. Musisz ją otworzyć i sprawdzić stan połączenia. U siebie miałem tyle nagaru, że ta obudowa pękła. To jest jedyne przedłużenie przewodu plusowego w naszych A8-kach a tak narażone na wilgoć. :wpale:
A sam przewód to sprawdź napięcie na akumulatorze i sprawdź jaka jest różnica na rozruszniku. Jak masz kanał i umiejętności to możesz podać zasilanie bezpośrednio do rozrusznika i sprawdzić jak kręci. Jak bedzie lipa to chyba wiesz co Cię czeka? :-/ |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
kris22008
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 28 Skąd: pruszcz gd
|
Wysłany: 2013-01-23, 21:55
|
|
|
dziekuje !!!!i przez ten przewod moze robic sie przewod od masy klemy cieply jak krece rozrusznikiem? |
_________________ kris |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:07
|
|
|
kris22008 napisał/a: | przez ten przewod moze robic sie przewod od masy klemy cieply jak krece rozrusznikiem? | To raczej ze wzgledu na duzy pobór prądu jest normalne. |
|
|
|
|
|
|
|
kris22008
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 44 Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 28 Skąd: pruszcz gd
|
Wysłany: 2013-01-23, 22:16
|
|
|
dzieki panowie zaczne jutro od tego kabla,bo juz raz tak mialem i poruszalem i krecil rozruszik a tak to tylko wyskakiwal elektromagnez i nie krecil |
_________________ kris |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-01-24, 13:47
|
|
|
A ja mam takie pytanie pośrednio związane z tym tematem... Czy na te problemy z tymi połączeniami przy rozruszniku, jak również zbierający się tam w okolicy brud bardziej narażone są auta bez dolnej osłony pod silnikiem? |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-01-24, 14:26
|
|
|
VanDyke napisał/a: | A ja mam takie pytanie pośrednio związane z tym tematem... Czy na te problemy z tymi połączeniami przy rozruszniku, jak również zbierający się tam w okolicy brud bardziej narażone są auta bez dolnej osłony pod silnikiem? |
Chodzi własnie o to, że osłona pod silnikiem nie zakrywa tego połączenia pod podłużnicą. Sam rozrusznik owszem. Mi się wydaje, że jedyną słuszną metodą jest rozebranie tego pudełka i dokładne przeczyszczenie tego połączenia. Ja jeszcze napakowałem tam dużą ilość smaru miedzianego i wiem, że mam spokój na długi czas. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
ROBERTS
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 30 Paź 2009 Posty: 5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2013-03-30, 12:10
|
|
|
Jeśli nie pomogą manewry zprzewodami to jak dasz znać to opiszę ci jak wyjąć rozrusznik w 3,3 tdi . Przygotuj sobie z 8 godz na wyjęcie bo robota do łatwych nie należy . |
|
|
|
|
|
|
|
|