Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.7PB/LPG ] Błędy proszę o pomoc...  
Autor Wiadomość
milyes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: SZO
Wysłany: 2016-12-28, 12:39   [D2 00 3.7PB/LPG ] Błędy proszę o pomoc...

Witam oto błędy

https://naforum.zapodaj.net/bf3ac62e87dd.jpg.html

Aktualnie skasowane i zrobiłem ok 400km na LPG i jak narazie Czek się nie oświecił..Ostatnio po skasowaniu dodałem dynamicznie gazu i się oświeciło (wszystko na lpg) .Ogólnie nie zauważyłem żeby samochód inaczej pracował ale błąd wywala..Prosze o pomoc
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-28, 12:44   

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty


milyes, masz lpg do regulacji. Wywala Ci zbyt ubogą mieszankę. Na I banku cały czas, na II Banku sporadycznie.

Jedź to poprawić bo Ci powypala dziury w zaworach...

aby się upewnić skasuj błędy, odłącz lpg i polataj na samej pb przez kilka dni i wtedy podłącz VAGa i sprawdź co pokaże. Jak będzie czysto to LGP to regulacji
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
milyes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: SZO
Wysłany: 2016-12-28, 13:04   

Ale dziwi mnie że zrobiłem już ponad 400km i nic a ostatnio wystarczyło 50km i gwałtowne przyspieszenie żeby wywaliło..
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-28, 13:53   

no to się może tylko nasilać.... polataj na samej pb i zobacz jak będzie. Tak sprawdzisz najszybciej...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
milyes 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 16 Lip 2012
Posty: 22
Skąd: SZO
Wysłany: 2016-12-28, 16:24   

a co z katami??jakie są praktyki?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-12-28, 21:28   

Praktyka jest prosta : wyciąć i wstawić przelot. Silnik trochę odżyje ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.