Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.7PB/LPG ] Problem na zimnym silniku :(  
Autor Wiadomość
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-02-25, 08:41   [D2 00 3.7PB/LPG ] Problem na zimnym silniku :(

Witam!Mama taki problem z moim autkiem jak silnik jest zimny to znaczy po nocy, odpalam jest wszystko super bo chodzi na benzynie po chwili przełańcza na LPG i wtedy się zaczyna zacznie się dusic, przerywa i zacznie smierdzieć gazem. Nie chce chodzic dzieje się to do momentu az się nagrzeje:(jest to wina gazu?moze marznie czy coś innego?prosze o pomoc



kooguut3 poprawiłem tytuł Twojego wątku.
Tagów nie musisz już wpisywać "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę... wystarczy wybrać odpowiedni i już.
Pozdrawiam, FOSS
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-25, 10:57   

reduktor nie podgrzewa, czujnik źle ustawiony (źle wybrany w parametrach), mało płynu w układzie chłodzenia itp, to jest nowa instalacja / nowo nabyte auto czy wcześniej było ok (wcześniej znaczy przy pierwszych mrozach)
 
 
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-02-25, 13:31   

samochód posiadam jakis rok, kupiłem go z ta instalacją.czasami takie coś robił,ale żadko. Oczywiście jak jest zimno.a i jak zaczyna sie dusić to po chwili samoczynnie przełańcza sie na PB
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2011-02-25, 17:44   

filtry FC i FL wymień,
FC - filtr fazy ciekłej
FL - filtr fazy lotnej

to na początek oczywiście

czy ma znaczenie ile masz gazu w butli jak się to dzieje?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-02-25, 20:13   

kooguut3 napisał/a:
Nie chce chodzic dzieje się to do momentu az się nagrzeje:(jest to wina gazu?moze marznie czy coś innego?prosze o pomoc


Na pewno gaz przymarza i dlatego takie poszarpywanie.
Najpierw zobacz czy czasami nie masz za mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym, póżniej jak masz możliwość(kabel do gazu) to sprawdź jaka masz temperaturę przełączania, jak jest 30* ustaw na 40* dłużej będzie się nagrzewał(później przełączał) ale na pewno będzie lepiej dla silnika.

No i tak jak koledzy wyżej pisali, jak nie wymieniałeś filtrów od kiedy posiadasz auto, to zrób to koniecznie.




tomi5 poprawiłem Twój cytat bo zjadło Ci się [BBcode] i cytatu brak.
Pozdrawiam, FOSS
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-02-25, 20:20   

kooguut3 napisał/a:
po chwili przełańcza na LPG i wtedy się zaczyna zacznie się dusic, przerywa i zacznie smierdzieć gazem

Poszarpuje tobie i mruga tobie "CAT" :?: :?:
jak tak to przed zgaszeniem dodaj gazu i wyłącz zapłon :lol:
a jak już przełączy na gaz to zgaś silnik i zapal jeszcze raz , powinno po przełączeniu na gaz chwilkę potrzęść i po około 5 sek normalnie chodzić . :mrgreen:
jak możesz to zrób to i napisz jaki efekt .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kooguut3 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: Kościerzyna
Wysłany: 2011-02-26, 13:24   

jeśli chodzi o filtry to wymieniałem tylko jeden przy reduktorze(tz.gazownik nic nie wspominał o jakimś innym filtrze:/).ilośc gazu w butli nie ma znaczenia robi na pełnej i na pustej.a jeśli chodzi o ten kabel to go nie posiadam:/pewnie musze wybrać się do gazownika?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.