Autor |
Wiadomość |
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-02-25, 17:09
|
|
|
Jesli masz rzeczywiscie AQF to ten przepływomierz masz zły - powinien być z innymi numerami , taki co podałeś pasuje do AUW i nowszych - czyli nawet do D3
Jedna zagadka rozwiązana |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-25, 21:54
|
|
|
I ten przepływomierz może takie wartości wywalić?
Z samego początku było raczej ok ale chyba pełnej mocy i tak nie miał. A czy przy tak ubogiej mieszance możliwe aby po odpaleniu waliło z tłumika nie przepiękną benzyną? |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-25, 22:57
|
|
|
Jak masz korekty rozjechane na + to po odpaleniu może być tak że go przylewa.
Dziwne że na lpg jak i na Pb masz to samo.
Co z egr?
Zbiornik par paliwa?
Co z tym czujnikiem wałka czy uszkodzony czy rozlączony? |
_________________
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-25, 23:19
|
|
|
Na 100% nikt nie potwierdził że to Aqf ale po sterowniku i numerach innych zamontowanych części na to wychodzi.
Egry posprawdzam w sobotę. Czujnik żaden nie dołączony ani nie uszkodzony wydaje mi się że wywala czujniki dlatego że wałki przedstawiają w minus a nie w plus.
Ten zbiornik par paliw gdzie się znajduje? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-25, 23:26
|
|
|
Jak chcesz sie upewnic to od strony kierowcy na bloku silnika znajdziesz kod. Numer sterownika pasuje do AQFa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-26, 07:27
|
|
|
aby była jasność ktoś walił aqf i odpalił na sterowniku od aqf ?
dobrze zaczaiłem ? |
|
|
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-26, 07:44
|
|
|
Z lewej strony na bloku jest wybitny kod w Pre-fl w fl znajduje się z przodu silnika między głowicami koło gruszek jak dobrze pamiętam. Tylko tak jak już pisałem, u mnie są wszystkie numery zdarte. |
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-26, 08:26
|
|
|
Fotki motora
|
|
|
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-26, 09:36
|
|
|
Koledzy a ta przepływka która mam może być do tego silnika czy musi być z innym numerem? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-02-26, 10:04
|
|
|
Czy króciec w tym kolanku gumowym za przepływką nie ma dziury? |
_________________
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-26, 10:10
|
|
|
I dlatego mogę mieć tak zniżony przepływ powietrza nawet jak przepływka nowa? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
bakusqadpl
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37 Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 33 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2016-02-26, 10:11
|
|
|
Nie dolot sprawdzony wielokrotnie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-26, 12:00
|
|
|
W dolocie są braki-gdzie rura łaczaca pas przedni z pucha filtra??
Co do znaków to nieciekawie jak masz wsio starte.... |
|
|
|
|
|