Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Brak mocy prośba o analizę logów  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-25, 17:09   

Jesli masz rzeczywiscie AQF to ten przepływomierz masz zły - powinien być z innymi numerami , taki co podałeś pasuje do AUW i nowszych - czyli nawet do D3 :)

Jedna zagadka rozwiązana :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 21:54   

I ten przepływomierz może takie wartości wywalić?
Z samego początku było raczej ok ale chyba pełnej mocy i tak nie miał. A czy przy tak ubogiej mieszance możliwe aby po odpaleniu waliło z tłumika nie przepiękną benzyną?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-25, 22:57   

Jak masz korekty rozjechane na + to po odpaleniu może być tak że go przylewa.
Dziwne że na lpg jak i na Pb masz to samo.
Co z egr?
Zbiornik par paliwa?
Co z tym czujnikiem wałka czy uszkodzony czy rozlączony?
_________________

 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 23:19   

Na 100% nikt nie potwierdził że to Aqf ale po sterowniku i numerach innych zamontowanych części na to wychodzi.
Egry posprawdzam w sobotę. Czujnik żaden nie dołączony ani nie uszkodzony wydaje mi się że wywala czujniki dlatego że wałki przedstawiają w minus a nie w plus.
Ten zbiornik par paliw gdzie się znajduje?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-25, 23:26   

Jak chcesz sie upewnic to od strony kierowcy na bloku silnika znajdziesz kod. Numer sterownika pasuje do AQFa.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-26, 07:27   

aby była jasność ktoś walił aqf i odpalił na sterowniku od aqf ?
dobrze zaczaiłem ?
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-26, 07:44   

Z lewej strony na bloku jest wybitny kod w Pre-fl w fl znajduje się z przodu silnika między głowicami koło gruszek jak dobrze pamiętam. Tylko tak jak już pisałem, u mnie są wszystkie numery zdarte. <bezradny>
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-26, 08:26   

Fotki motora





 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-26, 09:36   

Koledzy a ta przepływka która mam może być do tego silnika czy musi być z innym numerem?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-26, 10:00   

Musi być dedykowana do silnika
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-26, 10:04   

Czy króciec w tym kolanku gumowym za przepływką nie ma dziury?
_________________

 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-26, 10:10   

I dlatego mogę mieć tak zniżony przepływ powietrza nawet jak przepływka nowa?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-26, 10:10   

Moim zdaniem tak - to może być jedna z przyczyn
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-26, 10:11   

Nie dolot sprawdzony wielokrotnie <bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-26, 12:00   

W dolocie są braki-gdzie rura łaczaca pas przedni z pucha filtra??

Co do znaków to nieciekawie jak masz wsio starte.... <cicho>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.