Autor |
Wiadomość |
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-04, 12:31 [D2 00 4.2PB/LPG
] Nie równo pracuje, kuleje, brak mocy
|
|
|
Witam wszystkich. Mam problem ze swoją A8 ponieważ w czasie ostatniej jazdy silnik zaczął dziwnie pracować tak jak by nie pracował na jeden lub więcej cylindrów spada z obrotów i ma z początku ciężko się wkręcić dusi się i gaśnie a jak uda się go wkręcić to pracuje sztywno ale nadal jest odczuwalna nie równa praca jak by nie domagał na którymś tłoku. Sytuacja jest identyczna jak i na PB i LPG a vag nie pokazał żadnych błędów. Nie wiem czego mam szukać i gdzie?? może jakieś sugestie?? |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-08-04, 16:07
|
|
|
Ale jak cewka ubita będzie to powinien pokazać coś.
Od niczego zmierz kompresję. Gruszki podciśnienia kolektora ssącego może jeszcze sprawdź czy chodzą prawidłowo, szczelność dolotu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-04, 16:20
|
|
|
A może ciśnienie paliwa słabnie? |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-04, 19:51
|
|
|
może lpg podlewa
lub gdzieś bokiem paliwo się dostaje |
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-04, 20:59
|
|
|
Panowie wszystko dzisiaj sprawdziłem co tylko przychodziło mi do głowy i nic silnik jak się dusił i dławił to dalej tak ma i jak by tego było mało to zauważyłem że oprócz dziwnej jego pracy wydaje dźwięk jakby mielił zasysane powietrze być może spaliny sam już nie wiem dźwięk jest specyficzny jak by miał przedmuch czy coś w tym stylu lub jakby dusił się własnymi spalinami bo nawet nie wiem jak to opisać. Przychodzą mi tylko jeszcze dwa pomysły do głowy może zapchały się katy i zobaczyć zawór EGR a jak nie to może nastawniki rozrządu siadają tylko nie wiem czemu błędów nie wywala |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-04, 21:30
|
|
|
zapchane katy
lpg zrobiło swoje |
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-05, 19:51
|
|
|
Panowie katy wywalone EGR wyczyszczony i zero efektu. Zostało mi jedynie sprawdzić ciśnienie na cylindrach bo teraz zaczynam myśleć że może wypaliło zawór bądź coś w tym stylu |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-05, 20:03
|
|
|
był któryś kat zapchany ??? |
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz10
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 35 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-08-05, 21:36
|
|
|
jeden ku mojemu zdziwieniu zupełnie był pusty a drugi zapchany |
_________________ Łukasz10 |
|
|
|
|
|