Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] problem z obrotami nie rowna praca po n  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-11-18, 13:26   

preston81 napisał/a:
czy swieczki nie sygnalizuja bledu w vagu lub na fis?


to nie ropol Panie <faktycznie> choć i w tym przypadku nie wiem czy się takie info pojawia gdzies ? <hmm> na fisie??

Serio Ci mówie, wsadź nowe świeczki, te nowe cewki ogarnij LPG jedź na regulacje i idź do psychiatry <hehehe> bo ześwirujesz <faktycznie> a jak znajdziesz dobrego to daj numer :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-11-18, 14:56   

czyli prawdopodobnie to pierdola typu wieca bynajmniej tak obstawiacie ?

[ Dodano: 2016-11-18, 14:58 ]
pytanie czemu dopiero na cieplym to sie objawia a nie od startu ktos wyjasni ?? i stalo sie wczoraj wczasie jazdy ...
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
mlody1206 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 83
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-11-18, 16:33   

Może dla tego że na zimnym pracuje na ssaniu przez co obroty są lekko wyższe i skład mieszanki bogatszy?
 
 
Kosmy 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 177
Skąd: Sopot
Wysłany: 2016-11-18, 23:10   

preston81 napisał/a:
czyli prawdopodobnie to pierdola typu wieca bynajmniej tak obstawiacie ?

[ Dodano: 2016-11-18, 14:58 ]
pytanie czemu dopiero na cieplym to sie objawia a nie od startu ktos wyjasni ?? i stalo sie wczoraj wczasie jazdy ...


To może być milion rzeczy ale najpierw wymień olej w skrzyni bueheh sorry ale nie mogłem się powstrzymać.

A tak na poważnie sprawdzałeś czy lewego powietrza nie łapie ? Ja dzisiaj sprawdziłem kilka rzeczy i nic, ale udało mi się problem rozwiązać. Skład mieszanki zbyt ubogi i zbyt bogaty. Takie błędy mi wywalało. I gazownik ustawił stare mapy gdzie na jałowym biegu silnik czuł się dobrze i zero problemów. Dzisiaj cały dzień ogień i but w podłodze ehhh piekna sprawa :)

I nawet Marek się dziwił, że miało to przełożenie na benzynę !
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-11-19, 19:35   

Zacznij od swiec i szczelnosci dolotu. Przy okazji wymiany swiec zmierzylbym tez kompresję, tak na wszelki wypadek.

Brak bledow na vagu sugeruje mimo wszystko usterkę mechaniczną (bo polifty zawsze chodza rowno i zaplony nie wypadaja w nich tak denerwujaco ja w przedliftach), zobacz na vagu w jakich zakresach chodza oba nastawniki, tak dla pewnosci.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-11-19, 20:02   

nastawniki ok dalem ciala zle opisalem problem wiec w miescie tego nie odczuwam niskie obroty jak sie nagrzeje daje rade na zimnym odpalenie ziezkie i dzis 1 raz prawie mi zgasl po odpaleniu strasznie nie rowna praca silnika , bledow nadal nie ma...
jutro prawdopodobnie wymienie swieczki i moze cewki na te z d3 ale najpierw jak erni radzi odlacze aku
na swieczkach zrobilem ponad 33 tys za komplet swiec dalem 96 zl ... wiec moze to to ... zmienine 27.07 2015 byly ostatni raz
przy przyspieszaniu szarpanie nie domaganie jak by nie palil na jeden gar lub wiecej ale na kompie cisza.,.,, myslalem ze choc zobvacze ze mieszanka za bogata lub zbyt uboga a tam nic

[ Dodano: 2016-11-19, 20:20 ]
filmiki


https://drive.google.com/open?id=0BymT7bKNQ_XjWkZTQ1k2d2JYUTg

https://drive.google.com/open?id=0BymT7bKNQ_XjVzBPdmdQLTRuZGM
https://drive.google.com/open?id=0BymT7bKNQ_XjTkpaeGlSbFNWeXc
https://drive.google.com/open?id=0BymT7bKNQ_XjVG5jUXd0WUpoQ3c
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-19, 20:57   

co ci tak dzwoni ?
c330 m ? <boisie>

najbardziej objawy podają na lewiznę
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-11-20, 07:54   

Maciuś. Odepnij Aku i pośmigaj troszkę na benzynie.
Jeśli będzie ok to prawdopodobnie rozjechały się mapy.
Być może czeka Cię serwis gazu i regulacja.
Ewidentnie jest coś nie tak. Dziwne, że w silniku nie ma żadnych błędów. Korekty patrzyłeś jak wyglądają ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-11-20, 09:26   

a gdzie podgląda się korekty ??
gdzie - w ktorej grupie na vag moge zobaczyc wypadanie zaplonow ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
mlody1206 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 83
Skąd: Bartoszyce
Wysłany: 2016-11-20, 10:39   

Wypadanie zapłonów bloki 19 i 20 kolejno prawa głowica i lewa głowica
Korekty w Twoim przypadku to bloki 32 i 33

Poczytaj:
Link
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-11-20, 16:56   

korekty poprawne a wypadania zaplonow u mnie nie zdiagnozujesz ponoc aqf tego nie pokaze :)

problem rozwiazany winna była cewka nie wiem ktora wymienialem wszystkie na cewki z d3 2011 rok chodzi ładnie :) wymoenilem tez swiece i cholera skoro cewka byla winna wywalilem sprawne swieczki :D no trudno teraz mam 4 elektrodowe boscha mialem zalozone je wczesniej wiec sie nimi podratowalem

pozdrawiam
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-20, 22:28   

preston81 napisał/a:
4 elektrodowe
-ech masz lpg co nie <hmm>
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-11-21, 16:12   

Też mam 4 elektrody póki co i jeździ :) Mając prawie nowe szkoda wyrzucać co nie :P

Po co ma niszczyć cewki zajechanymi świeczkami?

Z resztą Maciej ma tymczasowo z tego względu, że w niedzielę to raczej mógłby dostać ale świeczki z ołtarza co najwyżej :D
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-11-21, 18:57   

do gazu jednak by wypadało dać takie które mają jedną
stabilną iskrę :]
 
 
miaziol 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 67
Skąd: Uć
Wysłany: 2016-11-21, 19:07   

Zdecydowanie, do lpg świece jednoelektrodowe na takich wieloelektrodowych gaz nie bardzo chce działać. U mnie co jakiś czas wyskakuje zapłon i cholera wie gdzie i jak :D . Szukam i nie mogę znaleźć. Świeczki nowe ładne irydowe by denso. Nie mogę dojść do ładu z ustawieniem gazu chyba czeka mnie jeszcze wymiana sond bo pokazują jakieś totalne bzdury jedna pokazuje ubogo druga bogato i tak się zamieniają miejscami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.