Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:23
|
|
|
Marcin
Osłabła ci po całości. na maxie nie miałes tyle co trza na średnim zakresie powiedzmy gdy powinno byc 70 miałes np 50 to tak tez może być.
A wyobraź sobie że nasz klubowy spec kiedys miał klienta co mu sie działy dziwne rzeczy i okazało sie że przepływka na max dawała ok ale w dolnym zakresie mocno fałszowała stad głupiało ecu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:26
|
|
|
Apophis napisał/a: | działy dziwne rzeczy i okazało sie że przepływka na max dawała ok ale w dolnym zakresie mocno fałszowała stad głupiało ecu |
no to jak możesz pisać że ona nie ma wpływu na prace silnika skoro tu dajesz idealny przykład na to ze ma |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:27
|
|
|
Ty obudź sie chłopie-pisałem ci na tela ale spisz tam też
ECU nie bierze pod uwage ani przepływki ani sond powyżej bodajże 5tys obrotów leci ze sztywnej mapy. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:31
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ty obudź sie chłopie-pisałem ci na tela ale spisz tam też |
żona mi tela pilnuje bo mowi że za dużo na Whatsappie siedze a tak serio ładuje sie ...
Apophis napisał/a: | ECU nie bierze pod uwage ani przepływki ani sond powyżej bodajże 5tys obrotów leci ze sztywnej mapy. |
no ale poniżej już tak, więc jak przepływka muli to poniżej 3000 też będzie mulić, czy nie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:37
|
|
|
Tak poniewac poniżej tych 5tys a więc od 1000 do 5tyś mamy zakres uzytkowy i ja czesto tak własnie krece
Jakie wskazania powinna miec przepływka w zakresie użytkowym toooo cięzko jednoznacznie okreslic ale ja to rozgryzłem na zasadzie porównania i widziałem że moja wskazywała w zakresie uzytkowym tyle samo co dwia inne pomimo że tamte pluły na maxie juz sporo więcej |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-03, 08:45
|
|
|
Przepraszam że się wcinam w rozmowę, ale nie rozumiem czy mam ten przepływomierz wymienić czy nie?
No i czy rozrząd dobrze wygląda? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-03, 10:28
|
|
|
Biorac pod uwage sam niedoskonały forumowy test przepływki wychodzi że masz do wymiany ale z mojego doświadczenie powiem ci że nie koniecznie tak musi byc. Najlepiej porównac podmieniając na sprawną. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-07, 07:30
|
|
|
No a czy na pracę przeplyomierza nie ma wpływu filtr???
Jest założony nowy ale jeśli jest powiecmy "za gęsty" może ograniczyć dostęp do zasysanego powietrza? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-07, 07:32
|
|
|
Tez ma wplyw. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-07, 12:31
|
|
|
No to musze zrobić test bez filtra zanim wydam 400zl na przeplywke. |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-07, 13:34
|
|
|
No Jest chyba różnica między filtrem powietrza za 30zl, za 50zl a wkładką za 200zl czy jakiś innym.
Oczywiście mam na myśli przepuszczalność powietrza |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-07, 14:32
|
|
|
tak jest uprana kieszeń
w dobie nowego świata towar może być ten sam tylko pudełka inne
takie mamy czasy i taki klimat |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-07, 19:23
|
|
|
No chyba nie do konca bo mój stary filtr a nowy wygląda trochę inaczej. A oryginalny na pewno nie jest.
Tak że albo wierzymy w to co nam sprzedają albo sprawdzamy samemu robiąc logi??? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-05-07, 19:29
|
|
|
nowy to nie stary zapchany
i na pewno działa lepiej |
|
|
|
|
|