Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Pytanie o nstawnik prawy  
Autor Wiadomość
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-04-26, 19:36   [D2 00 4.2PB/LPG ] Pytanie o nstawnik prawy

W związku z tym że teraz się bawie w wymianę ślizgów ,łancuchów,rozrządu mam mały problem z prawą gowicą. Lewa idealnie.
Co do prawej. Elsa mówi że ma byc odstęp 16 oczek łańcucha a znak na wałku ssącym na być lekko do wewnątrz.
Powiem szczerze że sam zglupiałem już i nie wiem czy jest dobrze.
Po lewej stronie mam na znaku i piersza rolka jest idealnie prosto

Po prawej stronie tez jest na znaku z tym zę ostatnia rolka nie pasuje za bardzo-jest pomiedzy 15 a 16 rolką

tak to wyglada w całości.

Nie mam pewności czy to jest dobrze

Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu bo przez pomyłkę zamieściłem w innym
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-04-26, 20:00   

Jest ok. Na wydechowej kwartacik pod rolką a ssącej 1 rolka za kwadracikiem.
_________________
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-04-26, 20:10   

No to czyli spokojnie mogę jutro składać. Tylko meczylem się dziś żeby dojść do śruby (zaślepki) Do blokady walu. Choć może byłem zmęczony już ogarnianiem samemu dwóch głowic w jeden dzień.
No ale jestem spokojniejszy że jest dobrze poskladane

[ Dodano: 2016-05-01, 20:53 ]
Nie bedę zakladał nowego tematu tylko kontynuuje w tym.
Auto oczywiscie poskładane i chodzi jak zegarek(jutro wrzóce log z pracy nastawinków do oceny)
Ale mam mały problem
Po zalaniu auta nowym płynem chłodniczym(G12 febi) miałem problem zeby go odpowietrzyc. Chodził chyba z godzine zanim zaczął dmuchac ciepłym. Przez chwile nawet osiągnał temperature ponad 90 stopni. Po odkreceniu odpowietrzników przy nagrzewnicy z jednego lecial płyn z drugiego nie. No ale po jakims czasie "niby " było ok. Dmuchał ciepłym i temperatura sie ustabilizowała(90s.)
Dla pewnosci zrobiłem koło 200km koło domu i wszystko było ok.
Ale dziś w trasie(na właczonej klimie) przy stałej predkości około 160km/h było rowne 90 ale kiedy przycisnołem do 200 i ponad temperatura poszła w górę(około 92-93 stopnie na zegarze) i odpuscilem bo cos jest chyba nie tak . Wcześniej ile bym nie jechał wskazówka nie ruszyła sie z miejsca.
Czy to mozliwe że jeszcze nie jest dobrze odpowietrzony??????
Dodam że zrobiłem już ponad 1000km
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-01, 21:12   

Eee po 1000km to powinno byc ok. Choć chłopaki tu mieli jakies problemu po wymianie chłodnic na nie ori. Ja ogolnie robie podstawowe odpowietrzanie bez ruszania odpowietrzników i jak poleci ciepełno w srodku to już ich nie ruszam. Zostawiam niedokrecony korek i jade min.kilkadziesiąt km potem dolewam trochu płynu zakrecam kurek i wsio.
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-02, 16:48   

Dziś go troche przegonilem na otwartym korku i niby jest ok. Zobaczymy w trasie <boisie>
A tak przy okazji co mozna powiedzieć z logów-dobrze ustawiony rozrząd?????
http://vaglog.pl/log_260872.html
http://vaglog.pl/log_260873.html

No i czy przepływka jest dobra?
http://vaglog.pl/log_260874.html
Z góry dziękuje za pomoc
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-02, 18:37   

Przepływka troche mało pokazuje - sprawdz czy dolot szczelnie skręciłeś i stan filtra powietrza
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-02, 19:04   

Dolot sprawdzony- wydaje sie że jest dobrze-filtr nowy
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-02, 19:06   

Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
kryhawrc 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 369
Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
Wysłany: 2016-05-02, 19:10   

Wydaję mi sie że juz po poprostu ma swoje lata i trzeba wymienić
Tak przy okazji- w jakiej cenie byłby u ciebie?
A co do ustawienia rozrządu mozesz sie wypowiedzieć?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-02, 19:44   

michalwruszak napisał/a:
Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście


Już wspominałem że nie ma to wpływu na prace silnika czy pokaże 270 czy 215 przy max obrotach bo nie jest to brane pod uwage. Przepływka ma dobrze wskazywac w zakresie uzytkowym i moja w ABZ jedna wskazywała 217 druga 195 przy maxie na 2 biegu a w zakresie uzytkowym były identyczne i oczywiście na obu silnik pracował dobrze.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-02, 20:38   

Apo co ty gadasz <faktycznie> moja jak miała koło 200g/s to auto było mulaste i miało to duży wpływ na prace silnika. Jak chciałem depnąć to była zacinka, nie ciągnął jak trzeba. Dopiero po wymianie na nową aut odżyło.

roznice po wymianie:

* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie

Fakt że przy normalnym użytkowaniu może aż tak bardzo nie było tego tak czuć, ale jak już chciałeś wyprzedzić to jednak brak tej przepustowości dawał się we znaki. ;)

michalwruszak napisał/a:
nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście


takie wskazania są prawidłowe dla S8, a dla A8 powinny mieć ok. 260g/s (254g/s o ile dobrze pamiętam)

:]
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-02, 20:42   

Wiem co gadam. Moja przepływka siadała na "górze" a w zakresie uzytkowym miała to co potrzeba i nie było nic złego. To potwierdzi kazdy znajacy sie na rzeczy elektromechanik.

Jesli zaś masz kiche po całości to bedzie kupa.

Mi chodzi tylko o to że test jaki tu sie powszechnie zna i stosuje czyli 2 lub 3 i gaz do dechy to jest niemiarodajny :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-02, 21:12   

no tak, to ok, ale zrob test na siedzącej przepływce z 4go biegu np.... jak chesz wyprzedzić albo przyspieszyć to lipa będzie...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-02, 21:13   

Jesli siedzi po całości to jak najbardziej bedzie mulić. U mnie zdychały od góry i nigdy do końca nie zdechły :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-05-02, 21:20   

nie no u mnie też do końca nie zdechła bo 190g/s to jeszcze nie kaplica, ale jednak odczuć sie dało ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.