Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-04-26, 19:36 [D2 00 4.2PB/LPG
] Pytanie o nstawnik prawy
|
|
|
W związku z tym że teraz się bawie w wymianę ślizgów ,łancuchów,rozrządu mam mały problem z prawą gowicą. Lewa idealnie.
Co do prawej. Elsa mówi że ma byc odstęp 16 oczek łańcucha a znak na wałku ssącym na być lekko do wewnątrz.
Powiem szczerze że sam zglupiałem już i nie wiem czy jest dobrze.
Po lewej stronie mam na znaku i piersza rolka jest idealnie prosto
Po prawej stronie tez jest na znaku z tym zę ostatnia rolka nie pasuje za bardzo-jest pomiedzy 15 a 16 rolką
tak to wyglada w całości.
Nie mam pewności czy to jest dobrze
Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu bo przez pomyłkę zamieściłem w innym |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-04-26, 20:00
|
|
|
Jest ok. Na wydechowej kwartacik pod rolką a ssącej 1 rolka za kwadracikiem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-04-26, 20:10
|
|
|
No to czyli spokojnie mogę jutro składać. Tylko meczylem się dziś żeby dojść do śruby (zaślepki) Do blokady walu. Choć może byłem zmęczony już ogarnianiem samemu dwóch głowic w jeden dzień.
No ale jestem spokojniejszy że jest dobrze poskladane
[ Dodano: 2016-05-01, 20:53 ]
Nie bedę zakladał nowego tematu tylko kontynuuje w tym.
Auto oczywiscie poskładane i chodzi jak zegarek(jutro wrzóce log z pracy nastawinków do oceny)
Ale mam mały problem
Po zalaniu auta nowym płynem chłodniczym(G12 febi) miałem problem zeby go odpowietrzyc. Chodził chyba z godzine zanim zaczął dmuchac ciepłym. Przez chwile nawet osiągnał temperature ponad 90 stopni. Po odkreceniu odpowietrzników przy nagrzewnicy z jednego lecial płyn z drugiego nie. No ale po jakims czasie "niby " było ok. Dmuchał ciepłym i temperatura sie ustabilizowała(90s.)
Dla pewnosci zrobiłem koło 200km koło domu i wszystko było ok.
Ale dziś w trasie(na właczonej klimie) przy stałej predkości około 160km/h było rowne 90 ale kiedy przycisnołem do 200 i ponad temperatura poszła w górę(około 92-93 stopnie na zegarze) i odpuscilem bo cos jest chyba nie tak . Wcześniej ile bym nie jechał wskazówka nie ruszyła sie z miejsca.
Czy to mozliwe że jeszcze nie jest dobrze odpowietrzony??????
Dodam że zrobiłem już ponad 1000km |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-01, 21:12
|
|
|
Eee po 1000km to powinno byc ok. Choć chłopaki tu mieli jakies problemu po wymianie chłodnic na nie ori. Ja ogolnie robie podstawowe odpowietrzanie bez ruszania odpowietrzników i jak poleci ciepełno w srodku to już ich nie ruszam. Zostawiam niedokrecony korek i jade min.kilkadziesiąt km potem dolewam trochu płynu zakrecam kurek i wsio. |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-02, 19:04
|
|
|
Dolot sprawdzony- wydaje sie że jest dobrze-filtr nowy |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-02, 19:06
|
|
|
Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-05-02, 19:10
|
|
|
Wydaję mi sie że juz po poprostu ma swoje lata i trzeba wymienić
Tak przy okazji- w jakiej cenie byłby u ciebie?
A co do ustawienia rozrządu mozesz sie wypowiedzieć? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 19:44
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Przy następnych logach postaraj się może auto wyżej jeszcze pokręcić - nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście |
Już wspominałem że nie ma to wpływu na prace silnika czy pokaże 270 czy 215 przy max obrotach bo nie jest to brane pod uwage. Przepływka ma dobrze wskazywac w zakresie uzytkowym i moja w ABZ jedna wskazywała 217 druga 195 przy maxie na 2 biegu a w zakresie uzytkowym były identyczne i oczywiście na obu silnik pracował dobrze. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 20:38
|
|
|
Apo co ty gadasz moja jak miała koło 200g/s to auto było mulaste i miało to duży wpływ na prace silnika. Jak chciałem depnąć to była zacinka, nie ciągnął jak trzeba. Dopiero po wymianie na nową aut odżyło.
roznice po wymianie:
* juz nie telepie na postoju
* autko odzylo, zbiera sie lepiej powyzej 2500obr
* no i poprawila sie rowniez praca ASB, tzn, nie ma juz tego stuku przy redukcji biegow (jakby nie trzymala cisnienia), pracuje plynniej, niemalze niewyczuwalnie
Fakt że przy normalnym użytkowaniu może aż tak bardzo nie było tego tak czuć, ale jak już chciałeś wyprzedzić to jednak brak tej przepustowości dawał się we znaki.
michalwruszak napisał/a: | nowy/sprawny przepływomierz powinien pokazywać 270mg/s przy max obrotach oczywiście |
takie wskazania są prawidłowe dla S8, a dla A8 powinny mieć ok. 260g/s (254g/s o ile dobrze pamiętam)
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 20:42
|
|
|
Wiem co gadam. Moja przepływka siadała na "górze" a w zakresie uzytkowym miała to co potrzeba i nie było nic złego. To potwierdzi kazdy znajacy sie na rzeczy elektromechanik.
Jesli zaś masz kiche po całości to bedzie kupa.
Mi chodzi tylko o to że test jaki tu sie powszechnie zna i stosuje czyli 2 lub 3 i gaz do dechy to jest niemiarodajny |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:12
|
|
|
no tak, to ok, ale zrob test na siedzącej przepływce z 4go biegu np.... jak chesz wyprzedzić albo przyspieszyć to lipa będzie... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:13
|
|
|
Jesli siedzi po całości to jak najbardziej bedzie mulić. U mnie zdychały od góry i nigdy do końca nie zdechły |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-02, 21:20
|
|
|
nie no u mnie też do końca nie zdechła bo 190g/s to jeszcze nie kaplica, ale jednak odczuć sie dało |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|