|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2012-12-09, 14:29
|
|
|
ja na twoim miejscu tylko bym zobaczył jego stan jak olej nie śmierdzi i nie przypomina błota
to zmieniaj
jak jest jak wyżej to tylko uzupełnij jego stan i zbieraj kasę na skrzynię ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2012-12-09, 14:47
|
|
|
no i tego sie najbardziej obawiałem przy kupnie auta... Podczas "jazdy testowej" było wszystko idealnie, a teraz 2 miechy po zaczynają sie schody :evil: biednemu to zawsze wiatr w oczy :-P
[ Dodano: 2012-12-14, 18:43 ]
Witam... no i po wymianie oleju a ASB :-| no i ... jest lepiej niz bylo wczesniej :mrgreen: skrzynie juz nie wibruje / buczy, a biegi zmieniaja sie prawie niewyczuwalnie. Mechanik powiedział że był niedobór oleju bo zleciało jakies 6 litrów a wlał 8. Przynajmniej sie dowiedziałem że skrzynia była naprawiana :-/ W każdym bądź razie teraz jest OK i zobaczymz jak będzie dalej... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-03, 20:51
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | mi skrzynia własnie nie szarpie przy zmianie biegów, tylko tylko przy dodaniu gazu obroty falują w górę i w dół na automacie jakby skrzynia nie wiedziała czy zmienić bieg czy nie, i wtedy to buczenie sie pojawia. |
Odświeżam, ostatnio zauważyłem u siebie buczenie w stylu buuu buuuu szczególnie na 4 i 5 biegu między prędkościami 50-110km/h. Ewidentnie pochodzi to od skrzyni, towarzyszy temu podbijanie obrotów. Stan oleju OK, kolor lekko brązowy nie czuć natrętnie spalenizny. Mam filter oraz uszczelkę, i teraz pytanie czy zaryzykować i podmienić częściowo olej? |
_________________
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-03, 22:27
|
|
|
A dawno u siebie wymieniałeś olej w ASB? Ja od wymiany zrobiłem prawie 40kkm, tak wiec jeszcze 20kkm i znów wymieniam. Też miałem dylemat bo poprzedni właściciel nie był w stanie powiedzieć kiedy olej był zmieniany.
Tak więc 50/50 ze będzie dobrze, ale wymieniałem 2x statycznie raz drugi raz po ok. 800km. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-03, 22:51
|
|
|
Może coś z konwerterem jak sie obroty falują? Oleum jak było zmieniane to nie w nim problem jak nie to warto sprawdzić. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-06, 11:25
|
|
|
Cytat: | A dawno u siebie wymieniałeś olej w ASB? |
Małpa naprawiana była przy 271 141km (brak wstecznego), wymieniono olej, uszczelkę, filtr, reszta ogólnie napisana - naprawa skrzyni automatycznej. Podejrzewam, że nie było wymiany po naprawie skrzyni.. Obecnie będzie jakoś 317 000 ... . Kiedyś dolałem 0,5l ostatnio sprawdzałem poziom i było ok.
Apophis napisał/a: | Może coś z konwerterem jak sie obroty falują? |
Falują odkąd kupiłem auto, z czasem coraz bardziej, czasami nawet tarka zaskoczy. Nie wiem czy przy naprawie był konwerter regenerowany, poprzedni właściciel również. Kupię ten olej i wymienię częściowo. Oby tylko wymiana nie ubiło jej, bo zły moment na takie psoty
Trzeba jeszcze pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju ASB bo ostatnio sprawdzałem i było ponad 90st |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-06, 14:50
|
|
|
mi jak padnie to będzie manual |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-06, 15:01
|
|
|
pepi napisał/a: | mi jak padnie to będzie manual |
oj ja to nie wiem czy po tylu latach z automatem chcialoby mi sie heblowac w gore i w dol...i jak sobie pomysle o tej bolącej lewej stopie od wciskania sprzegla w korkach w miescie to stwierdzam iz raczej manuala juz nie kupie
krzychu22.p1i napisał/a: | Kupię ten olej i wymienię częściowo. Oby tylko wymiana nie ubiło jej, bo zły moment na takie psoty |
Krzychu jak juz wymieniac to lepiej "calosc" staycznie, bo jak skrzynka bedzie sie miala posypac to i tak to zrobi
krzychu22.p1i napisał/a: | Trzeba jeszcze pomyśleć o dodatkowej chłodnicy oleju ASB bo ostatnio sprawdzałem i było ponad 90st |
to jest nawet ciekawe, bo ja u siebie nigdy nie sprawdzalem temperatury podczas, lub po jezdzie.... poza tym u mnie tfu, tfu nic sie niepokojacego nie dzieje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|