|
Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-15, 20:07 [D2 00 4.2PB/LPG
] Spocony korek spustowy
|
|
|
Witam Panowie. Delikatnie poci mi się korek spustowy od skrzynki. Nie ma żadnego wycieku, tylko okolica korka spocona delikatnie. Olej sprawdzany, jest tyle, ile być powinno. Nie wiem, czy mam to robić, czy tak hulać. Skrzynia po remoncie, następna wymiana oleju za jakieś 30tys. Co sądzicie, bo wolę dmuchać na zimne. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-11-16, 07:04
|
|
|
Jeśli sie tylko delikatnie poci i nie ma żadnych kropel - to bym to wytarł i zostawił ( no i tam bym co jakis czas spogladał). Mozesz spróbowac delikatnie dokręcić, ale tak z czuciem - żeby śruby nie zerwać. |
|
|
|
|
|
|
|
obi125
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: Ósemą
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 36 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-11-16, 07:42
|
|
|
kolrgo ja bym się nie czepiał.. do wymiany zapewne podkładka a roboty trochę byłoby |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-11-16, 12:53
|
|
|
Jak powyżej odradzam interwencje do czasu wymiany a jedynie wzrokowa kontrolę. Raczej nie powinno sie nic dziac-jednak możes delikatnie sprawdzić stan dokręcenia bo mi sie raz zdarzyło że nie dokrecili mi korka i dobrze że w pore zauwazyłem że tak jest. |
|
|
|
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-11-16, 15:31
|
|
|
Apophis napisał/a: | Jak powyżej odradzam interwencje do czasu wymiany a jedynie wzrokowa kontrolę. Raczej nie powinno sie nic dziac-jednak możes delikatnie sprawdzić stan dokręcenia bo mi sie raz zdarzyło że nie dokrecili mi korka i dobrze że w pore zauwazyłem że tak jest. |
Święte słowa, a może wystarczy tylko właśnie dokręcić korek spustowy. W swojej byłej laleczce miałem taki przypadek że jak ją kupowałem to pociła mi się misa olejowa i nie tyle co się pociło na misie ale nawet pokapiwało spod misy i myslałem że czeka mnie uszczelnienie całego dołu. Ku memu zdziwieniu wytsarczyło dokręcić śruby na misie i po problemie było. Najprostrze rozwiązanie a najskuteczniejsze. Zresztą nowy właściciel zostało tym poinformowany. Po dokręceniu śrub na misie zrobiłem 22tys km w 3,5 roku i nadal było sucho. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-18, 22:50
|
|
|
Tak też właśnie powiedział mi mechanik. Wzrokowo kontroluje go codziennie i nie zauważyłem żadnego wycieku aczkolwiek, jak jadę to nie widzę co jest pod spodem. Pozostaje dalsza kontrola i częstsze sprawdzanie ilości olej, bo chyba na razie nie ma co sztucznie generować kosztów, a tym bardziej, że olej jest jeszcze świeżutki. pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |