|
Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-11-29, 19:16
|
|
|
A moze masz cos z zaciskiem?? Albo ktoryś wahacz-sprawdzaleś na szarpakach zawieche?? |
|
|
|
|
|
|
|
Trumpetigor
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Igor
Jeżdzę: S8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 1 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-04-29, 08:33
|
|
|
Mam ten sam problem.Okazalo sie ze pekla mi jedna z 4 poduczek podsilnikowych-ta,ktora jest pod kierowcem |
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-02-03, 22:22
|
|
|
miałem tensam objaw kiedyś,
- energiczne ruszenie i STUK-STUK;
-ostre zatrzymanie i STUK-STUK;
zaobserwowałem ze im bardziej zawieszenie "pracowalo", tzn im bardziej przod auta pracowal gora-dol, tym bardziej wyraźne były objawy;
Wiecie co pomoglo ? :-)
podczas wymiany oleju w asb, gdy auto było na podnośniku kolumnowym i cale zawieszenie wisiało swobodnie, popsikalem preparatem podobnym do "wd40" gumy mocujące drążek przedniego stabilizatora i laczniki;
zjechałem autem z podnośnika i CISZA NARESZCIE :-)
oczywiście po 5kkm znow wrocilo, wiec wymieniłem gumy;
niestety nie na orginal, tylko jakiś zamiennik kupiony kiedyś tam, i lezal pod reka to wsadziłem, ale objawy pukania i trzeszczenia wrocily;
wiec lece jutro do aso vw i zamowie te gumki ori;
- teraz pytanko: odtluscic cale uchwyty i skladac "na sucho"
- czy może zastosować paste miedziana itp. ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |