Autor |
Wiadomość |
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2013-05-27, 18:42
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | 18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground P1761 - 35-00 - -
- dotyczy on elektromagnesu który blokuje lewarek zeby nie zmieniac biegów bez hamulca |
Dotyczy cewki - zwarcie do masy |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-05-27, 20:04
|
|
|
labas napisał/a: | Dotyczy cewki - zwarcie do masy |
... gdzie szukać przyczyny, bądź jak sie tego pozbyć :?: Czy może to być od tego że na zgaszonym aucie lewarek został przesunięty z P na N bez wciskania hamulca? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-27, 22:10
|
|
|
Tobie sie chyba kwalifikuje na akcje serwisowa tego lewarka-poczytaj na forum o tym. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-05-28, 12:07
|
|
|
właśnie wczoraj sie na to przypadkiem natkąłem,ale czy ta akcjia nie była jakoś 3-4 lata temu? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-05-28, 12:15
|
|
|
Nie wiem ale jesli spełniasz warunki to podlegasz nadal pod tę akcje. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-05-28, 12:56
|
|
|
no to przedzwonie do ASO i sie dowiem...może się uda ....a co w przypadku gdy powiedzą że sie nie kwalifikuje, to jak można to naprawić ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-09, 13:01
|
|
|
...słoneczko wyszło i ciepło się zrobiło no to załączyłem klime bo wysiedzieć nie idzie :-P i zauważam, że przy załączonej klimie, jak silnik na troche wiekszę obciążenie to ASB pracuje o wiele lepiej, tzn, nie ma stuków przy zrzucaniu biegów. Po wyłączeniu natomiast klimy, problem powraca... :-?
ktoś ma jakieś pomysły czym może być to spowodowane... ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-09, 15:37
|
|
|
Praca ASB jest uzalezniona od silnika-ten nie może miec żadnych błedów. Jesli nie ma to trzeba szukac przyczyny juz w ASB |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-06-14, 22:27
|
|
|
...mam 3 błędy...2 tylne sondy + jakis obwód prawej poduszki silnika, do czego nie moge dojsc w ogole...no ale... przyczyna leży raczej w instalacji LPG... wtryski juz brudne i parownik puszcza podcisnieniem... ...nie trzyma tez odpowiedniego cisnienia i to jest przyczyna tych stuków raczej....
w każdym razie instalka BRC do smieci i zbieram na cos mniej kosztownego.... :mrgreen: |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|