Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?  
Autor Wiadomość
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-18, 19:59   

Zastanawiam się tylko czy to może być to bo wszystkie inne przyczyny zostały wykluczone (koła ,zbieżność , tarcze).Z taką przypadłością zbytnio nie ma co jeździć a wymieniać wszystko jedno za drugim też niema sensu bo może się okazać że jakaś pierdoła będzie przyczyną .
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-18, 20:03   

kubas98, Jak masz wyjeb*ne wahacze to je wymieniaj tak czy owak a ja coś czuje w kościach że to przez to Ci tłucze :)
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-18, 20:06   

Ok skoro twierdzicie że przez wahacze jutro wymieniam idam znać co i jak.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-18, 21:18   

kubas98, Podjedź na stacje diagnostyczną na rolki i będzie wiadomo czy tarcze tobie tłuką ( sprawdzenie około 20 zł ) a jak tarcze oki to poproś o sprawdzenie na szarpakach zawieszenia ( też koszt około 30 zł) .
To są najtańsze sposoby sprawdzenia co się dzieje ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-19, 20:26   

A więc wymieniłem wszystkie wahacze pojechałem na ustawienie zbieżności wszystko ok. a jak trzęsie całym autem pomiędzy 70 a 100 km/h tak trzęcie (może troche mniej).Ma ktoś jakieś pomysły !!!Kolega mi podpowiedział że może by trzeba zamienić koła z tyłu do przodu.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-19, 21:09   

kubas98, A może masz coś z tylnym zawieszeniem ???
Były przypadki gdzie koledzy wymieniali cały przód ( zawias + hamulce ) , a okazywało się , że tylne wahacze były padnięte .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
Ostatnio zmieniony przez mdamian 2013-07-19, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-19, 21:14   

Pisał wcześniej że ma. Qrde jak to jest z tym autem bo wspominałes że jest świeże u ciebie?? Nie chce tu spekulowac ale czy aby nie miało jakiegoś dzwonka?? Może coś z półośka albo poduszką silnika bądź skrzyni??
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-19, 21:59   

Dzwona nie miało napewno sprawdzane i cały czas serwisowane są dokumenty.Myślicie że tył zawieszenia powoduje takie objawy? Na półośkach nie widać uszkodzeń.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-19, 22:04   

Ktos wspominał chyba o tyle że jak juz slaby to autko zaczyna "pływac" moje jeszcze z tyłu zdrowe więc nie ma doswiadczenia w tym zakresie.

Nasuwają mi się jeszcze opony że może ktoraś złapała uszkodzenie osnowy a to niezawsze wykaże na maszynie(kolega miał taki przypadek z nową oponą i dopiero jakieś szczegółowe badanie wykazało)

Na innych kołach masz to samo??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-20, 11:38   

tak było zawsze czy się zrobiło ?
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-07-20, 12:02   

U mnie w tej chwili pojawily sie wibracje przy hamowaniu okazal sie wahacz przod dolny tylny do wymiany a najlepsze jest to ze na szarpakach nie mogli zdiagnozowac dopiero samemu po rozpieciu wahacza wyszlo na wierzch co ją boli ;-)
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 13:57   

U mnie tez są te wibracje przy hamowaniu ale nie zawsze bo po wymianie końcowek i górnych wahaczy z prawej strony oraz klocków sie sporo zmniejszyły. Jednak przeglądając wahacze widzialem że dolne tuleje sie już robią miekkie co może być powodem tego że nadal czasami sie pojawią te wibracje jak trza z dużej predkości depnąc heble. I co z tego że zainwestowałem 2500zł w zawieche lemfordera jak polandzkie drogi ją wykańczają w 30-40tyś.... :evil:
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-07-20, 16:44   

ja mam A8 od marca ubiegłego roku.
już 3 raz robilem zawieche z przodu, mam 4-te tarcze na przodzie 2-gie na tyle,
klockow z 6 kompletow poszlo, a zrobiłem w tym czasie 45 kkm po stolicy [non stop remonty/dziury/objazdy] i jej okolicy.

po ostatnim komplecie Lemfordera DE na przodek,
zwaliłem kola 18'cali [ mam 2 komplety do opchniecia jak ktoś szuka],
i kupiłem nowe kola fabryczne od A6 C7,
Pirelli cinturato P7, letnie, 225/60/16, felgi 7.5x16 et 35.
wjechaly tez nowe amorki SACHS.
mam nadzieje ze teraz już uda mi się, nacieszyć się bezawaryjna jazda, bez wymiany elementow zawieszenia.
jeśli przed zima cos padnie - oddam te auto za pol ceny, aby szybciej z oczu zeszlo,
i wracam z podkulonym ogonem do BMW,
jakies E60 sobie sprawie.
miałem kilka E39, auta po 1700-1800kg, wiec niewiele lzejsze od A8,
i mimo katowania, latania bokiem, tam nigdy przenigdy nie padala zawiecha w takim tempie...
- zresztą, byłem w VW po części, polukalem na zawias w Golfie, Scirocco, i Passacie.
wiecie co ? wycofali się z WIELOWACHACZOWEGO zawieszenia.
Czemu ? przecież jakby było dobre....


wnioski:
nie na nasze drogi kola 18-19cali, i nie czesci-zamienniki do 2-tonowej lochy.
najlepsze tarcze po 5-10 kkm zaczynają wibrować. kazda marka, każdy rodzaj.
na zamiennikach przedniego zawiasu Hans-Pries+ amorki no name germany.. [ zakup po namowie mechanika, ze nie warto przeplacac za markowe] zwaliłem zlom po 10kkm, WSZYSTKIE gumy na sworzniach i tuleje POPARCIALE, w gorszym stanie niż ORG po 250kkm.

pisze to, po wydanych parunastu tysiącach na serwis i obsluge 12 letniego dupowozu.
to jakas paranoja...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 17:31   

smoczek, Paranoją jest to co w Polsce jest nazywane drogami publicznymi. Wiem co mówię bo mam problemy z kregosłupem ale jakimś cudem tylko w PL mnie boli gdy jade a w DE juz nie. Może i BMW ma trwalszą zawięchę na polskie drogi ale to nie oznacza że A8 jest szrotem-jest autem co nie nadaje się w "teren" poprostu :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-07-20, 17:37   

a nie masz zawiasu utwardzonego /bo to też robi swoje
a dobrze montowany jest zawias bo może to :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.