Autor |
Wiadomość |
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-07-18, 19:59
|
|
|
Zastanawiam się tylko czy to może być to bo wszystkie inne przyczyny zostały wykluczone (koła ,zbieżność , tarcze).Z taką przypadłością zbytnio nie ma co jeździć a wymieniać wszystko jedno za drugim też niema sensu bo może się okazać że jakaś pierdoła będzie przyczyną . |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-18, 20:03
|
|
|
kubas98, Jak masz wyjeb*ne wahacze to je wymieniaj tak czy owak a ja coś czuje w kościach że to przez to Ci tłucze |
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-07-18, 20:06
|
|
|
Ok skoro twierdzicie że przez wahacze jutro wymieniam idam znać co i jak. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-07-19, 20:26
|
|
|
A więc wymieniłem wszystkie wahacze pojechałem na ustawienie zbieżności wszystko ok. a jak trzęsie całym autem pomiędzy 70 a 100 km/h tak trzęcie (może troche mniej).Ma ktoś jakieś pomysły !!!Kolega mi podpowiedział że może by trzeba zamienić koła z tyłu do przodu. |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-19, 21:14
|
|
|
Pisał wcześniej że ma. Qrde jak to jest z tym autem bo wspominałes że jest świeże u ciebie?? Nie chce tu spekulowac ale czy aby nie miało jakiegoś dzwonka?? Może coś z półośka albo poduszką silnika bądź skrzyni?? |
|
|
|
|
kubas98
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 38 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2013-07-19, 21:59
|
|
|
Dzwona nie miało napewno sprawdzane i cały czas serwisowane są dokumenty.Myślicie że tył zawieszenia powoduje takie objawy? Na półośkach nie widać uszkodzeń. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-19, 22:04
|
|
|
Ktos wspominał chyba o tyle że jak juz slaby to autko zaczyna "pływac" moje jeszcze z tyłu zdrowe więc nie ma doswiadczenia w tym zakresie.
Nasuwają mi się jeszcze opony że może ktoraś złapała uszkodzenie osnowy a to niezawsze wykaże na maszynie(kolega miał taki przypadek z nową oponą i dopiero jakieś szczegółowe badanie wykazało)
Na innych kołach masz to samo?? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-20, 11:38
|
|
|
tak było zawsze czy się zrobiło ? |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-20, 12:02
|
|
|
U mnie w tej chwili pojawily sie wibracje przy hamowaniu okazal sie wahacz przod dolny tylny do wymiany a najlepsze jest to ze na szarpakach nie mogli zdiagnozowac dopiero samemu po rozpieciu wahacza wyszlo na wierzch co ją boli ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 13:57
|
|
|
U mnie tez są te wibracje przy hamowaniu ale nie zawsze bo po wymianie końcowek i górnych wahaczy z prawej strony oraz klocków sie sporo zmniejszyły. Jednak przeglądając wahacze widzialem że dolne tuleje sie już robią miekkie co może być powodem tego że nadal czasami sie pojawią te wibracje jak trza z dużej predkości depnąc heble. I co z tego że zainwestowałem 2500zł w zawieche lemfordera jak polandzkie drogi ją wykańczają w 30-40tyś.... :evil: |
|
|
|
|
|
|
|
smoczek
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42 Dołączył: 04 Mar 2012 Posty: 76 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2013-07-20, 16:44
|
|
|
ja mam A8 od marca ubiegłego roku.
już 3 raz robilem zawieche z przodu, mam 4-te tarcze na przodzie 2-gie na tyle,
klockow z 6 kompletow poszlo, a zrobiłem w tym czasie 45 kkm po stolicy [non stop remonty/dziury/objazdy] i jej okolicy.
po ostatnim komplecie Lemfordera DE na przodek,
zwaliłem kola 18'cali [ mam 2 komplety do opchniecia jak ktoś szuka],
i kupiłem nowe kola fabryczne od A6 C7,
Pirelli cinturato P7, letnie, 225/60/16, felgi 7.5x16 et 35.
wjechaly tez nowe amorki SACHS.
mam nadzieje ze teraz już uda mi się, nacieszyć się bezawaryjna jazda, bez wymiany elementow zawieszenia.
jeśli przed zima cos padnie - oddam te auto za pol ceny, aby szybciej z oczu zeszlo,
i wracam z podkulonym ogonem do BMW,
jakies E60 sobie sprawie.
miałem kilka E39, auta po 1700-1800kg, wiec niewiele lzejsze od A8,
i mimo katowania, latania bokiem, tam nigdy przenigdy nie padala zawiecha w takim tempie...
- zresztą, byłem w VW po części, polukalem na zawias w Golfie, Scirocco, i Passacie.
wiecie co ? wycofali się z WIELOWACHACZOWEGO zawieszenia.
Czemu ? przecież jakby było dobre....
wnioski:
nie na nasze drogi kola 18-19cali, i nie czesci-zamienniki do 2-tonowej lochy.
najlepsze tarcze po 5-10 kkm zaczynają wibrować. kazda marka, każdy rodzaj.
na zamiennikach przedniego zawiasu Hans-Pries+ amorki no name germany.. [ zakup po namowie mechanika, ze nie warto przeplacac za markowe] zwaliłem zlom po 10kkm, WSZYSTKIE gumy na sworzniach i tuleje POPARCIALE, w gorszym stanie niż ORG po 250kkm.
pisze to, po wydanych parunastu tysiącach na serwis i obsluge 12 letniego dupowozu.
to jakas paranoja... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-07-20, 17:31
|
|
|
smoczek, Paranoją jest to co w Polsce jest nazywane drogami publicznymi. Wiem co mówię bo mam problemy z kregosłupem ale jakimś cudem tylko w PL mnie boli gdy jade a w DE juz nie. Może i BMW ma trwalszą zawięchę na polskie drogi ale to nie oznacza że A8 jest szrotem-jest autem co nie nadaje się w "teren" poprostu |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-07-20, 17:37
|
|
|
a nie masz zawiasu utwardzonego /bo to też robi swoje
a dobrze montowany jest zawias bo może to :-P |
|
|
|
|
|