Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?  
Autor Wiadomość
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-03-09, 13:59   [D2 00 4.2PB/LPG ] Tłucze przy hamowaniu, krzywe tarcze?

Mam problem, gdy hamuje tlucze mi sie cos przy hamowaniu tak jakby byly tarcze krzywe, tarcze nowe,dodatkowo sprawdzone i nie bija.
Dzis bylem na szarpakach i wyszly mi do wymiany tuleje tylnego wahacza z prawej strony prawie wszystkie.
Wydaje mi sie ze od tego nie powinno sie tluc przy hamowaniu,ale juz sam nie wiem. Zglupiałem, najgorsze jest to zeto jakby z tylu albo z przodu z prawej strony i nie idzie wysluchac gdzie to.
Moze jakies rady?
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-03-09, 16:59   

przy zawieszeniu jak coś jest też może być tluk

ale możesz mieć np.
koła do wyważenia lub piasta daje bicie lub luzy w zawieszeniu
jak tarcze proste wystarczy że nie za-dobrze wyczyszczona piasta przy założeniu tarcz i już będzie bicie
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-03-09, 18:19   

Wszystko ladnie wyczyszczone tarcza rowno biega po klocku jutro pojade na podnosnik i sprawdze czy cos nie jest krzywe ale wychodzi na te tuleje z wahacza
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-03-09, 19:36   

a masz tak na zimnych i gorących tarczach?
_________________

 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-03-09, 20:28   

Tak wszystko jedno czy po stu metrach czy kilometrach
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2013-03-09, 20:42   

to musisz szukac zrob zawieche i zobaczysz
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-11, 07:10   

więc tak krzywa tarcza -czym bardziej pedał wciskasz tym bardziej budą -pedałem telepie
zawieszenie -objawia się tym że jak już dobrze depniesz to jest ok :-D
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-03-31, 07:51   

Zawieszenie z tylu wymienione, tarcze sprawdzone, jeszcze mi zostalo do sprawdzenia kolo i piasta ewentualnie ktorys przegub z tylu.

A teraz mam wrazenie ze caly czas telepie jakby tyl byl krzywy albo cos nie tak z opona a przy hamowaniu sie tlucze
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-05-07, 09:37   

mialem tosamo.
scierzka,szarpaki,diagnosta =wszystko ok.
a potem przy odpowietrzaniu mi oczy wyszly, jak te wachacze tancza.
sprawdz z przodu, wachacze gorne tylne,
czy nie jest wyrwana tulejka z gumy, strona od auta.


*bo dolne tuleje wachaczy, to raczej sciaganie powoduja,
zalezne od hamowania/przyspieszania.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-05-07, 19:59   

juz chyba wiem... drazki kierownicze mam luz na lewym
 
 
smoczek 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Steptronic 6hp26
Zasilanie: ON
Imię: wojciech
Jeżdzę: BMW E61 535.D bi'turbo DPF
Wiek: 42
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 76
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-05-09, 13:39   

ale pisales ze 'tlucze' z prawej strony.
czy drazek powodowalby takie objawy.... hmm.

sprawdz dokladnie cale zawieszenie z przodu.
dokladnie.
obejrzyj i poszarp kazdym wachaczem.
obserwuj elementy zawiechy, podczas calego zakresu ich ruchu,
niech pomocnik kreci fajera max prawo/max lewo,
nawet na 'zabie' podnies kazde kolo osobno, i sprawdzaj.
ale najlepiej z kanalu, na obciazonym zawiasie.

cos musi wyjsc.
nie moze szarpac czy halasowac.
jak mocniej depniesz, to ustaje ten objaw ?
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-18, 19:21   

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem A8 (podobno jest znane na tym forum) i mam mały problem bo przy prędkości ok.80 km/h do 100 km/h zaczynja bić przednie lewe koło ( koła dzisiaj wyważone- nie pomogło)i jak hamuje również.Wiechałem na szarpaki i zobaczyłem że przy przednim lewym kole wahacz tylny dolny (banan) ma luz na sworzniu od strony piasty i guma przy wózku jest strasznie elastyczna ,aż za bardzo.Pytanie moje jest takie czy luz na wspomnianym wahaczu może powodować takie bicie? Dzięki za odpowiedź bo nie da się z ty jeździć.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-18, 19:30   

Może być to ta przyczyna,a felgi masz dobrze osadzone?? Bo jesli nieori i brak pierścienia centrującego to tez będzie niemiło. Powodem tego tez może byc opona ale skoro sprawdzałes koła to raczej wykluczamy. Jeszcze geometria skopana sie tez naprzykrzy podobnie.
 
 
kubas98 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 38
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2013-07-18, 19:34   

Geometria ok. sprawdzona dzisiaj ,felgi są oryginalne i wchodzą ciasno na piaste
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-18, 19:36   

No więc zawieszke musisz odświeżyć. Nie może byc tam jakiś takich jak opisujesz luzów.
Ja po zakupie miałem zawieche do wymiany ale popadane były sworznie nie gumy i nic nie biło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.