Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-13, 17:20 [D2 01 4.2PB/LPG
] Wyciek z wału ?
|
|
|
Może ktoś podpowie co się zj.... i skąd ten olej leci ?
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-13, 17:44
|
|
|
Istnotne ? trzeba od razu robić ?
Czy poczekać ?
tylko w sumie na co
i jaki to koszt ?
Zapewne będzie rozbierania na pół dnia |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-13, 18:57
|
|
|
Nie jest t a k źle, robiłem to i w dwie godzinki się uporasz, lecz musisz zwrócić uwagę na łożyska czy przypadkiem luzu nie mają, jeśli będzie luz to nawet nowy uszczelniacz nie pomoże |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-14, 19:42
|
|
|
Tam masz flansze co wal się przykręca i łożyska potrzebne do tego, nie twierdzę że jest potrzeba ich wymiany ale jak by co to masz, pewno wystarczy tylko wymiana uszczelniacz ale trzeba sprawdzić czy nie ma tam nadmiernego luzu
[ Dodano: 2018-08-14, 20:46 ]
A to jest miejsce i widoczne łożysko igiełkowe gdzie wchodzi wałek w którym siedzi flansza |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-14, 22:35
|
|
|
Lechu, linki nie działają ! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-15, 14:16
|
|
|
danishow napisał/a: | Lechu, linki nie działają ! |
otwierają się
[ Dodano: 2018-08-16, 09:34 ]
Uszczelniacz wału nr : 018 409 399 B
Łozysko 6210-2src3, hk3520-B
[ Dodano: 2018-08-16, 11:03 ]
Czyli będę musiał odkręcić wał i podporę ??
Gdzieś jest jakiś opis jak to się robi ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-16, 13:27
|
|
|
Wal tak ale podpore to już nie, na bok wal bierzesz i do dzieła |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-16, 17:41
|
|
|
Oprucz uszczelniacza wału i 2 lożysk, coś jeszcze będę musiał wymienić ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-16, 19:03
|
|
|
Uszczelniacz napewno, warto flansze w miejscu styku uszczelniacza przejechać papierem 2000, łożyska do weryfikacji, trochę oliwy będzie potrzebne i ewentualnie jak będziesz łożyska wymieniał to jeszcze uszczelke tej obudowy, bo do wymiany łożysk musisz ją zdemontowac |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-17, 07:24
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Uszczelniacz napewno, warto flansze w miejscu styku uszczelniacza przejechać papierem 2000, łożyska do weryfikacji, trochę oliwy będzie potrzebne i ewentualnie jak będziesz łożyska wymieniał to jeszcze uszczelke tej obudowy, bo do wymiany łożysk musisz ją zdemontowac |
Rozumiem, że mówisz o części z nr 4 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-17, 19:57
|
|
|
Zdaje się że yo właśnie ta uszczelka, kurcze nie pamiętam czy była uszczelka w tej obudowie co simering jest, ale zdaje się że r a m oring był, skleroza a rok temu to robilem
[ Dodano: 2018-08-17, 21:01 ]
A, i pamiętam że ja założyłem ciut wyższe łożysko igiełkowe, oryginalnie powinno być 5 mm niższe niż te co podalem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-29, 07:10
|
|
|
Czy w tym miejscu jaki olej wycieka ? ten co jest w skrzyni czy to jest od siebie odseparowane ? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-29, 11:56
|
|
|
Jest to odseparowane, tam jest przekladniowy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|