Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] sonda lambda  
Autor Wiadomość
pix2011 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bogdan
Jeżdzę: audi a8 D2 lift
Wiek: 34
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: chałupki
Wysłany: 2012-01-18, 17:37   [D2 00 4.2PB ] sonda lambda

witam posiadam audi D2 lif 2000r 4.2 i mam problem, mianowicie zapalił mi sie na konsoli check i jak podłączyłem sie pod komputer to pokazało mi dwa błędy. błedy są na zdjęciach, jesli możecie poradzcie coś, która to sonda i gdzie sie znajduje? i co mam zrobic?
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2012-01-18, 22:01   

Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

Jeśli dobrze kojarze to masz dwie sondy...?

Wymień dwie. ;-) Ja wymieniłem jedną a za 3 miesiące do wymiany była druga ;-)
Do A8 robi to BOSCH, więc możesz szukać zamienników - grunt, aby były identyczne z oryginalną złączką, a nie z kabelkami pt. "wiązka - zrób se sam"
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-18, 22:38   

Kolego pix2011 widzę że "jak trwoga to do Boga" ale zrozumienia dla zasad tutaj panujących to już niestety niewiele.....

Nt. powitania zwróciłem Ci już uwagę tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5465.htm
zignorowałeś prośbę i dwa dni później zdublowałeś temat przepływomierza zakładając nowy temat tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/5480.htm

Poza tym już dosyć dawno temu otrzymałeś z forum maila z prośba o poprawienie swojego profilu w polu "Rocznik"........... zamiast więc tytułem wstępu opisywać swoje auto popraw to wreszcie zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi przy każdym profilowym polu.

Podsumowując: przedstaw siebie i swoje auto w dziale powitań, popraw swój profil i nie dubluj tematów..... i dalej już będzie dobrze.

Pozdrawiam, FOSS
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pix2011 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bogdan
Jeżdzę: audi a8 D2 lift
Wiek: 34
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: chałupki
Wysłany: 2012-01-19, 09:32   

SJake, znalazłem na allegro http://moto.allegro.pl/au...2042596492.html takie sondy, oczywiscie uzywki, bedą pasować?
_________________

 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-01-19, 10:48   

SJake-mu nie chodziło raczej o używki a nowe. W końcu nie wiesz co kupujesz. Mogą być w podobnym stanie co twoje może odrobinkę leprze.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-01-19, 17:27   

Koledzy w 4.2 FL są cztery sondy a nie dwie. Sprawdz najpierw połaczenia, jeśli nie to wymiana na nową.
Jest to bład sondy przed katem po stronie pasażera.
 
 
pix2011 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bogdan
Jeżdzę: audi a8 D2 lift
Wiek: 34
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: chałupki
Wysłany: 2012-01-20, 12:54   

hipcio, ja widziałem tylko dwie sondy, te które wchodzą do kata a tych przed katem nie widziałem więc możesz mnie naprowadzić gdzie one sie znajdują? te w kacie mają kostki złączeniowe pod dywanikami i tam wszystko gra.
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-20, 13:08   

hipcio napisał/a:
Koledzy w 4.2 FL są cztery sondy a nie dwie.

No właśnie nie zawsze... wychodziły różne wersje... ja w po-liftowej D2-ce przy motorze 4.2V8 AQF miałem tylko dwie sondy lambda czyli te przed katalizatorami - wtyczki były na długich przewodach i zamocowane były w komorze silnika na ścianie grodziowej.

A jeśli u kolegi pix2011 sondy są w katalizatorach (słyszałem o takich rozwiązaniach ale w A8 nie widziałem) a kostki pod dywanikami (ŁoooŁ, tego nie widziałem) to jest to jeszcze jedno cóś innego niż rozwiązanie z 4-ema sondami (2 przed katami i 2 za katami).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-04, 13:17   

FOSS napisał/a:

A jeśli u kolegi pix2011 sondy są w katalizatorach (słyszałem o takich rozwiązaniach ale w A8 nie widziałem) a kostki pod dywanikami (ŁoooŁ, tego nie widziałem) to jest to jeszcze jedno cóś innego niż rozwiązanie z 4-ema sondami (2 przed katami i 2 za katami).


Jestem żywym przykładem tego rozwiązania, silnik AUW rocznik 2000, wg VIN 2001 :-| Pozostaje tylko wymiana na nowego kata.
_________________
 
 
Rapik 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 4.2TDi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 310
Skąd: G-dz
Wysłany: 2016-08-13, 11:21   

Dokładnie, z tymi sondami to różne przypadki bywają..
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1299
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-08-13, 13:35   

Kable są ok.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
PAlllUCH 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 Long
Wiek: 36
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 97
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2017-12-22, 15:10   

A u mnie 4 sondy przed katami :) po dwie na stronę oczywiście
Chyba ewenement... albo jakiś magik :)

[ Dodano: 2017-12-22, 15:19 ]
I takie pytanie panowie , po wymianie elastycznych łączeń tłumików wywaliło błędy sond

17518 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B2 S2: Heating Circuit Short to Plus
P1110 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2, bank 2 - zwarcie grzałki do plusa

17548 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S2: Internal Resistance too High
P1140 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 2 - wysoka rezystancja grzałki

17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki


Jak dla mnie na pewno do wymiany sondy przy katach, spawanie, kręcenie zrobiło swoje. Ale czy jeszcze jakaś? Te za kolektorem? Jak je rozróżnić w vag-u
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-12-22, 17:25   

ale u ciebie to grzałki poszły
moim zdaniem
dwie pierwsze i jedna tylna
:]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2017-12-23, 22:27   

Wymień wszystkie 4 sondy. Nie będzie już choinki na zegarach.
_________________
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-06-21, 20:14   

Podłącze się pod temat.

Ktoś wymieniał tylne sondy diagnostyczne ? te w katach .
Mam już nówki sztuki z wtyczkami , tylko nie wiem jak się za to zabrać. <bezradny>

Z tego co się orientowałem pod autem, idzie kabel od sondy do kabiny przy tunelu środkowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.