|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-05-26, 20:34
|
|
|
to po co te 600 km
jak nie można będzie dać bop zmieli skrzynię
i wtedy serwis nie pomoże jaki by nie był i kiedy by nie był
prawda jest taka że napęd na 4x4 dobija skrzynie
w bmw jest ta sama skrzynia i tak często nie pada :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2013-05-30, 20:53 Re: Tuning silnika
|
|
|
Cos co sie nazywa "Chip Tuning Super VIP" nie budzi zaufania.
lukas28 napisał/a: | Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??
Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.
Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.
Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.
W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)
Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)
Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.
Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.
Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)
Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.
Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:
http://www.44tuning.pl/ju...ni-maha-lps-4x4
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.
Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:
- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące
- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR
- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa
- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów
- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu
- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja
- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika
- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)
- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika
Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin
Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tu...tdi-di-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.
Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece. |
|
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2013-05-31, 21:01
|
|
|
za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2013-05-31, 21:40
|
|
|
masz racje trzeba uzupełniać, metanol łatwiej ale i tak trzeba. ale jak dla mnie to tej oferty z 44tuning to nawet nie brałbym pod uwagę. nitro/metanol nie jest idealnym rozwiązaniem ale zawsze jest jakąś opcją, jak ktoś nie korzysta cały czas z pełnej mocy to takie coś może mu wystarczyć, no i można to zdemontować do następnego auta. najlepsze rozwiązanie to biturbo ale koszta otwierają oczy |
|
|
|
|
Czarny8800
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 57 Skąd: Stolica
|
Wysłany: 2013-06-01, 19:06
|
|
|
Firma wysylajaca ta odpowiedz to jedna wielka lipa wrzucajaca boxy jak leci których nawet nie robią pod konkretny samochod ale reklamują sie na całym necie;) jak ktos napisał dobrze Reklama dźwignią handlu w tym sa najlepsi ha ha |
|
|
|
|
|
|
|
Luk_Fiz
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Sty 2013 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-06-03, 12:52
|
|
|
No fakt o nitro zapomniałem. Czyli dochodzi
7. NOS/metanol
Ale ja bym wolał moc na stałe:)
Najbardziej ciekawi mnie chip+wydech+dolot, czy ktos badał ile tak można wyciągnąć bez choinki na desce.
Luk |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |