Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-26, 20:34   

to po co te 600 km
jak nie można będzie dać bop zmieli skrzynię
i wtedy serwis nie pomoże jaki by nie był i kiedy by nie był
prawda jest taka że napęd na 4x4 dobija skrzynie
w bmw jest ta sama skrzynia i tak często nie pada :mrgreen:
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2013-05-30, 20:53   Re: Tuning silnika

Cos co sie nazywa "Chip Tuning Super VIP" nie budzi zaufania.
lukas28 napisał/a:
Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??

Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.





Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.



Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.



W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)



Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)



Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.



Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.



Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)



Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.



Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:



http://www.44tuning.pl/ju...ni-maha-lps-4x4



Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.



Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:



- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące

- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR

- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa

- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów

- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu

- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja

- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika

- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)

- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika



Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin



Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.



Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:



http://www.44tuning.pl/tu...tdi-di-crd.html



Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.



Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.



Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
_________________
Narazie czytam
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-05-31, 21:01   

za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-05-31, 21:31   

caro86wlkp napisał/a:
za tą kase lepiej pomyśleć o jakimś wtrysku wody/metanolu lub/i strzale z nitro

Ale nitro trzeba uzupełniać , a tu masz moc cały czas do dyspozycji ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2013-05-31, 21:40   

masz racje trzeba uzupełniać, metanol łatwiej ale i tak trzeba. ale jak dla mnie to tej oferty z 44tuning to nawet nie brałbym pod uwagę. nitro/metanol nie jest idealnym rozwiązaniem ale zawsze jest jakąś opcją, jak ktoś nie korzysta cały czas z pełnej mocy to takie coś może mu wystarczyć, no i można to zdemontować do następnego auta. najlepsze rozwiązanie to biturbo ale koszta otwierają oczy
 
 
Czarny8800 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 57
Skąd: Stolica
Wysłany: 2013-06-01, 19:06   

Firma wysylajaca ta odpowiedz to jedna wielka lipa wrzucajaca boxy jak leci których nawet nie robią pod konkretny samochod ale reklamują sie na całym necie;) jak ktos napisał dobrze Reklama dźwignią handlu w tym sa najlepsi ha ha
 
 
Luk_Fiz 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-06-03, 12:52   

No fakt o nitro zapomniałem. Czyli dochodzi
7. NOS/metanol

Ale ja bym wolał moc na stałe:)
Najbardziej ciekawi mnie chip+wydech+dolot, czy ktos badał ile tak można wyciągnąć bez choinki na desce.

Luk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.