Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Tuning silnika  
Autor Wiadomość
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-26, 23:34   [D2 00 4.2PB ] Tuning silnika

Jakie macie o tym zdanie czy warto ?? czy drogo?? czy z lpg dało by też rade??

Wysłałem zapytanie do firmy w Wawie na temat podniesienia mocy a oto odp.





Rozumiemy, że interesuje Pana możliwość profesjonalnego tuningu silnika w Audi A8 4.2 310 KM aby samochód stał się znacznie dynamiczniejszy i elastyczniejszy w bezpiecznym zakresie.



Jest to możliwe u nas poprzez wykonanie indywidualnej optymalizacji pracy Pana jednostki napędowej wykorzystujacej jedynie w części rezerwy tego silnika wraz z połączeniem z dobrą eksloatacją.



W tej opcji czyli poprzez wykonanie nowego korzystniejszego oprogramowania modernizujemy te silniki od momentu pojawienia się ich w ofercie poprawiając bezpiecznie ich osiągi o ok. 8-10% więcej (przyrosty zależą od indywidualnej sprawności silnika, jego potencjału jak i stosowanego paliwa)



Cała modernizacja wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez Chip Tuning Super VIP wraz poprawieniem wstępnych nastawów pracy skrzyni to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 18 lecie działania naszego zespołu w tuningu : – 2600 zł brutto (wystawiamy na tą usługę faktury VAT)



Ważne: optymalizacja obejmuje polepszenie pracy całej jednostki napędowej czyli takze współpracy silnika ze skrzynią biegów (ustawień zawartych w oprogramowaniu sterowania silnikiem odpowiadających za współpracę silnika ze skrzynią biegów) co sprawia, ze czas reakcji skrzyni jest korzystniejszy, przyrost momentu i mocy jest dla niej bezpieczniejszy.



Ponadto usługa zawiera ustawienie wstępnych nastawów współpracy silnika ze skrzynią polepszających znacząco jej reakcję i przekazywanie momentu obrotowego.



Optymalizacja obejmuje ustawienie pracy silnika na dedykowane oraz stosowane paliwo dlatego zaleca się przed przyjazdem na umówiony u nas termin przez min 500 km stosować paliwo które będzie już stosowane po modernizacji. W przypadku tego silnika zalecane jest stosowanie min. 98 oktan (w przypadku użytkowania na paliwie 95 oktan parametry silnika oraz przyrosty mogą być niższe)



Oczywiście należy pamiętać o częściach które zbiegiem czasu ulegają normalnemu zużyciu i sukcesywnie sprawdzać ich poprawność działania, np.: przepływomierz,świece zapłonowe, filtry czy stosowanie dobrego oleju.



Informacja o najnowszej hamowni w nowym obiekcie w Opolu tutaj:



http://www.44tuning.pl/ju...ni-maha-lps-4x4



Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – oprogramowanie udzielamy 2 letniej gwarancji.



Korzyści z wykonanej modernizacji u nas:



- wykonanie modernizacji przez zespół na bieżąco modernizujący jednostki napędowe Audi we wszystkich wersjach silnikowych, także wolnossące

- ustawienie optymalnej pracy silnika na podstawie wszelkich potrzebnych ku temu pomiarów w tym analizy spalin AFR

- wykonanie ustawień dla celów użytkowanego odpowiedniego paliwa

- większa elastycznośc pracy silnika już od niższcyh obrotów

- znacznie szybsza reakcja silnika na naciśnięcie pedału gazu

- korzystniejsza praca skrzyni czyli znacznie lepsza jej reakcja

- poszerzenie dynamicznego zakresu pracy silnika

- przy zachowaniu tych samych warunków jazdy jak z przed modernizacji możliwość uzyskania oszczedności paliwa w zakresie o ok. 1-1.5 litra na 100 km (głównie na trasie przy zachowaniu tych samych prędkości i intesywności przyspieszania jak z przed modernizacji)

- przyjemniejszy i oczywiście komfortowy dzwięk pracy silnika



Czas wykonania optymalizacji ok. 6 godzin



Ilosć egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.



Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej formy tuningu Pana samochodu:



http://www.44tuning.pl/tu...tdi-di-crd.html



Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.



Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksloatacją pozwalają na dokonywanie normalnych przebiegów.



Przy umawianiu terminu prosimy mieć na uwadze aby do czasu przyjazdu na optymalizację samochód miał świeże filtry jak i świece.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-27, 19:26   

Dla mnie masakrycznie drogo ergo tam nie warto
lpg nie powinno miec nic na rzeczy to nie jest jakaś mocna korekta map jedynie
muśnięcie w zakresie bezpieczenstwa pozostawionym przez fabrykę
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-27, 19:29   

Robią kosmetyke o czym swiadcza parametry i czas wykonania usługi a cenią sobie jak za jakis profesjonalny tuning...
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-11-27, 19:34   

Pelna profeska :-P ...jak dla mnie sciema.... 2600 zeta za powiedzmy 20HP ktorych nawet sie nie odczuje...no nic ale reklama dzwignia handlu, gra nie warta swieczki...jak juz to wrzucic kompresor i wtedy modyfikowac mapy ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-27, 19:52   

robertas, Myslę że delikatnie dało by sie odczuc własnie w postaci lepszej reakcji na gaz. Ale nie za te ceenę...
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-11-27, 21:42   

robertas napisał/a:
Pelna profeska :-P ...jak dla mnie sciema.... 2600 zeta za powiedzmy 20HP ktorych nawet sie nie odczuje...no nic ale reklama dzwignia handlu, gra nie warta swieczki...jak juz to wrzucic kompresor i wtedy modyfikowac mapy ;)


mi nie chodziło o większą moc typu wkładanie kompresora
ale właśnie aby troszke mapy podregulowac
znajomy ma a8 4.2 amerykanca i w dowodzie ma wbite bo w sumie fabrycznie wyszla taka cos ok 330kucy i powiem ci że lepiej lata
a chętnie bym cos u siebie pogrzebal przez to ze nie ma katow i tlumik simons, wstawie filtr K&N i tak naprawde to mus polepszyc mapy


moze jest na forum Magik od polepszania map i za dobrą cenę ??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2012-11-27, 21:50   

ze 300 10% to jest 30 km
to wychodzi prawie S
Tylko ja bym pojechał i sprawdził czy auto trzyma fabrykę a nie pchał kasę w utracone konie :-P
była już na forum dyskusjaaaaaaaaaaaa o mocach auta
ja mam takie zdanie że auto z wiekiem i kilometrami zawsze traci
i może się okazać że taniej jest sprzedać swojego przydławionego bolida wiekiem i kupić w lepszym stanie
co nie zmienia faktu że twoje auto może być w bdb stanie i ma moc katalogowo

[ Dodano: 2012-11-27, 21:52 ]
i uwierz mi automat jeszcze swoje też ma :mrgreen:
 
 
Luk_Fiz 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-25, 13:00   

Witajcie, to mój pierwszy post na forum.

Chciałbym jakoś podłączyć się do tego tematu - zapytać, czy ktoś mógłby podsumować opcje tuningu wolnossących V8mek. Z lektury forum wiadomo o kilku opcjach:

1) Uturbienie (np. u @guziora)
Koń jaki jest każdy widzi, dołożenie turbin(y) lub kompresora. W wykonaniu @guziora (mam z nim korespondencję PW z racingforum.pl nt. tej modyfikacji, mogę streścić tutaj, myślę, że się nie obrazi) wychodzi zystk ~150km za cenę ~13tys PLN. Jest to chyba najlepsze bang for bucks, dodatkowo @guzior oferuje gwarancję: pełen szacun. Do tego zalecana jest modyfikacja skrzyni/zmiana na manual.
Osobiście zastanawiam się nad tą opcją, jednak mam wątpliwości ze względu na dość duży koszt całkowity z modyfikacją ASB, oraz (chyba) praktyczną niemożliwość odsprzedaży takiego auta, albo przynajmniej ogromną utratę wartości.

2) Montaż SA
W kilku postach była mowa o tym, że montaż i strojenie np. VEMSem umożliwia wyciśnięcia z ABZ do 350km (?!). Czy ktoś może to potwierdzić, czy ktoś to robił? Czy chodzi tylko o montaż SA czy konieczny jest wydech/dolot?

3) Chip + wydech + dolot
Powyżej jest oferta z deklaracją przyrostu mocy rzędu >= 25km. Jak poszukać w sieci to wychodzi, że nie jedyna. Jest kilka ofert (Kraków, Katowice) na przyrosty rzędu ~30km i ~40Nm. Całkiem sporo. Pytanie czy nie dałoby się dodać do tego dedykowanego dolotu i wydechu. Znowu - ktoś tutaj już pisał, że chip + wydech w ABZ przełożonym do Audi B4 dał ~350km. Ktoś się w to bawił, może polecić kontakt na firmę która to robi?

4) Przebudowa silnika na taki, jaki siedzi w S8.
Temat jest aktualnie na samej górze więc wszystko wiadomo. Opcja moim zdaniem dobra, ale sporo dłubaniny i gromadzenia części co może wyjść całkiem kosztownie jeżeli robi się to czyimiś rękami. Ogromnym plusem jest to, że dostajemy w pełni przeglądnięty silnik, wiemy co jest w środku.


Sądzę, że takie podsumowanie mogłby być pomocne.
Dzięki,
Luk
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2905
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-25, 13:10   

5. sam chip (jak wypróbuję może w to lato dam znać)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Luk_Fiz 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-25, 13:20   

Jasne, jest też opcja samego chipa.
Nie wymieniłem tego, bo jeżeli to oficjalna ofera firmy tuningowej to zakładam, że nie ma dyskusji: wjeżdasz na hamownię ->pomiar ->chip (jeżeli nie wyszła jakaś wielka wtopa z motorem) ->pomiar i masz deklarowany przyrost.

Nie chcę tutaj poruszać znowu tematów wiarygodności pomiarów mocy w ASB, spadków mocy związanych z wiekiem/stanem technicznym, cen poszczególnych fim tuningowych itp.

Luk
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-25, 14:57   

Jak zamontujemy zewnętrzny komputer to pamiętajmy o tym że połowa kontrolek na liczniku będzie się palić. Jak ja byłem u guziora proponował mi za 13.500zł 600KM bezawaryjnej jazdy z manualem, lub 900 KM tu drożej większe turbiny i kute korby trzeba doliczyć do ceny. Pod maską turbin nie będzie widać jedynie doloty.
 
 
Luk_Fiz 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-05-25, 15:24   

adrian949 napisał/a:
Jak zamontujemy zewnętrzny komputer to pamiętajmy o tym że połowa kontrolek na liczniku będzie się palić.


TRUE

Ja mailowo dostałem ofertę na ~450km za ~13tys PLN (niezależnie jaka skrzynia, wzmocnienie skrzyni zalecana za dodatkową kasę). Przyznaję, że to by była różnica, mieć w tej cenie 600km.

Luk
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-05-25, 18:05   

Luk_Fiz napisał/a:
Witajcie, to mój pierwszy post na forum.


Pierwszy post należałoby raczej umieścić w dziale powitań: http://www.a8team.pl/przy...2430.htm#106316

Proszę uczyń o jak najprędzej.

Pozdrawiam
Simone331
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-05-26, 09:12   

300 km miele skrzynię a co zrobi 600 :mrgreen:
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-05-26, 11:51   

pepi napisał/a:
300 km miele skrzynię a co zrobi 600 :mrgreen:

Samo 300KM nie mieli skrzyni.... 360KM też jej nie mieli jak i 450KM, 520KM i więcej..... skrzynię mieli kierowca i serwis.

Mój kolega jeździ A6 C6 3.0TDI + chips i wielokrotnie z TIP'em rusza ze świateł "ze strzała" (ciśnie gaz do połowy trzymając hamulec) i skrzynia jeździ tak bez żadnego remontu już 2 lata.
Podobnie wariuje swoją A4 B7 2.7TDI...... tam akurat siedzi Multitronik i też wciąż dzielnie znosi takie traktowanie.

Ogólnie, patrząc na to co on robi z tymi autami, jestem pełen podziwu dla ich żywotności :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.