Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji  
Autor Wiadomość
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-05-27, 20:40   

pewnie ktorys z silniczkow nawiewu sie przycina. sprawdz bledy na vagu.
_________________

 
 
kamilson 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 58
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 2013-06-05, 21:38   

U mnie problem z słabym nawiewem "prawie" rozwiązany a przyczyną były zacinające sie (winny przewód) głowne klapy recyrkulacji ktore są pod tą kratką osłaniającą wentylator. a teraz pytanie czy te klapy powinno dać sie rękoma otwierac i zamykać czy tylko silniczek tym reguluje (ja uważam ze ta druga opcja )a u mnie tak nie jest,czy mogłby ktos sprawdzic u siebie jak są ustawione te klapy kiedy recyrkulacja jest Włączona bo mam wrażenie ze u mnie są zle załozone te klapy.uff co wiedziałem to napisałem :mrgreen:
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-05, 22:58   

Klapy nie powinno dać się ruszyć ręką bez połamania trybów w silniczku. Przy włączonej recyrkulacji u mnie się zamyka całkowicie.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
kamilson 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 58
Skąd: Tomaszów Maz
Wysłany: 2013-06-06, 19:11   

tak własnie mysłałem bo umnie chodzi normalnie a gdy włacze recyrkulacje to dopiero sie otwiera
_________________

 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2013-06-07, 10:22   

Podobny problem mam panowie ja jak włacze klimatyzacje to głowne klapki pzed wentyalotrem zamykaja się a jak wyłacze klime to się otwieraja nie wiem czy to normalne zjawisko i problem nadal z lewa strona, nie dmucha lewy srodkowy nawiew moze byc trzyms zadkany
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-07, 10:50   

pudloc86 podłącz się vagiem i sczytaj błędy z klimy. Brak nawiewu z lewego środka, to najpewniej uszkodzony silniczek od klapy. U mnie też się zaciął, ale w pozycji otwartej i czasem słychać jak cyka. Żeby się do niego dostać, trzeba deskę ściągać, więc raczej szkoda zachodu.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2013-06-07, 18:09   

gtfan ale to jest ten pierszy silnik z 4. Podobno jest 4 silnik na jedna strone i wyciagałem i właczałem kazdy i wyglodało ze wszystkie działa nasmarowałem je WD-40 ale dalej slysze takie cos jak móiwsz cykanie ale na dole
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-08, 19:13   

Ten z brzegu zaznaczony na czerwono sprawdzałeś? Jeśli jest sprawny, to pozostaje albo zacięta klapka (sprawdź czy się lekko rusza po wyjęciu silniczka), albo okablowanie (sprawdź czy pojawia się napięcie na pinach 4 i 5 we wtyczce silniczka, jak włączasz/wyłączasz środkowe nawiewy), albo faktycznie kanał powietrza zatkany czymś.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pudloc86 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 112
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2013-06-09, 07:39   

sprawdzałem te klapki i wyglodały na sprawne, ale zerkne jeszcze raz. Jak wyciagne licznik bede widział rure co idzie powietrze do srodkowego nawiewu. Pierwsza klapka na zdjeciu pod silniczkiem zaznaczonym na czerwona idzie na srodkowy lewy nawiew
_________________
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
 
 
fachowiec83 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-19, 19:37   Re: [D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji

Druss napisał/a:
Hej, dziś miałem taki problem że nawiew nie puszczał prawie wogule powietrza z klimatyzacji ( tego zimnego ), za to po włączeniu ECON czuć siłe nadmuchu tylko że nie jest zimne. Po ponownym wyłączeniu ECON słychać jak dmuchawa pracuje a w kratkatach prawie wogule nic nie czuć...

Coś sie blokuje ? jak z tym walczyć ??

[ Dodano: 2012-08-25, 16:10 ]
Dziś byłem na kompie w sprawie tych nawiewów i wyszły takie 2 błedy :
Obrazek

Jak z tym walczyć ??

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-09-04, 07:25 ]
A wiec problem jest w 50% rozwiązany.

Zacina sie siłownik od klap nawiewu, jedyny ratunek to kupienie innego sprawnego. Jako rozwiazanie doraźne siłownik/elektrowazór/sterownik (jak zwał tak zwał) został zamieniony miejscami z siłownikiem od obiegu zamknietego/wewnetrznego. Klima juz daje zimne powietrze na kabine ale zapewne nie działa przełączy sie na obieg wewn.

Czekam az serwis klimy załatwi siłownik żeby mozna było go zamienić na działający.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2012-09-13, 21:40 ]
Po zamontowaniu dobrego, działającego siłownika, jak reką obiał, teraz każde ustawienie klimy działa.


Witam - mam identyczny problem... jak się dostać do tego siłownika ? Gdzie on się znajduje ? Ma ktoś jakieś foto ?

pozdrawiam

[ Dodano: 2013-07-27, 22:03 ]
Pomoże ktoś ??
_________________
Ohne Audi Keine Gaudi
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2013-07-30, 08:41   

Kolego dziś po pracy zrobię zdjęcie gdzie się rozkęca żeby dostać się do tych siłowników.

A tak w przybliżeniu, to musisz się dostać pod ten plastik co jest na środku przy szybie.
Tak na szybko znalezione na allgro, zaznaczyłem Ci gdzie są te siłowniczki.

C29782686_5.jpg
Plik ściągnięto 165 raz(y) 212,41 KB

_________________

 
 
fachowiec83 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-30, 09:21   

ok dzięki... ale chyba raczej problem u mnie leży w zatkanym dławiku ale w wolnym czasie do silniczków też zaglądnę...
_________________
Ohne Audi Keine Gaudi
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-31, 06:31   

kamilson napisał/a:
U mnie problem z słabym nawiewem "prawie" rozwiązany a przyczyną były zacinające sie (winny przewód) głowne klapy recyrkulacji ktore są pod tą kratką osłaniającą wentylator. a teraz pytanie czy te klapy powinno dać sie rękoma otwierac i zamykać czy tylko silniczek tym reguluje (ja uważam ze ta druga opcja )a u mnie tak nie jest,czy mogłby ktos sprawdzic u siebie jak są ustawione te klapy kiedy recyrkulacja jest Włączona bo mam wrażenie ze u mnie są zle załozone te klapy.uff co wiedziałem to napisałem :mrgreen:


kolego mógłbyś rozwinąć myśl:
prawie rozwiązany przyczyna winny przewód?
w którym miejscu był uszkodzony?

Pytam ponieważ u mnie te klapy się nie ruszają, wyciągnąłem silniczek,
podłączyłem na krótko plus/mius i kreci, i są dwie opcje,
uszkodzona elektronika silniczka lub przewód
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-03-31, 19:28   

Jak zdejmiesz silniczek to musisz recznie moc otierac i zamykac klapy.
U mnie skorodowany byl pret i niechodzilo to wcale.
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-31, 19:36   

SenatorS8 napisał/a:
Jak zdejmiesz silniczek to musisz recznie moc otierac i zamykac klapy.
U mnie skorodowany byl pret i niechodzilo to wcale.

u mnie po ściągnięciu silniczka klapki luźno latają
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.