Autor |
Wiadomość |
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-05-27, 20:40
|
|
|
pewnie ktorys z silniczkow nawiewu sie przycina. sprawdz bledy na vagu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2013-06-05, 21:38
|
|
|
U mnie problem z słabym nawiewem "prawie" rozwiązany a przyczyną były zacinające sie (winny przewód) głowne klapy recyrkulacji ktore są pod tą kratką osłaniającą wentylator. a teraz pytanie czy te klapy powinno dać sie rękoma otwierac i zamykać czy tylko silniczek tym reguluje (ja uważam ze ta druga opcja )a u mnie tak nie jest,czy mogłby ktos sprawdzic u siebie jak są ustawione te klapy kiedy recyrkulacja jest Włączona bo mam wrażenie ze u mnie są zle załozone te klapy.uff co wiedziałem to napisałem :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-05, 22:58
|
|
|
Klapy nie powinno dać się ruszyć ręką bez połamania trybów w silniczku. Przy włączonej recyrkulacji u mnie się zamyka całkowicie. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
kamilson
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 58 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: 2013-06-06, 19:11
|
|
|
tak własnie mysłałem bo umnie chodzi normalnie a gdy włacze recyrkulacje to dopiero sie otwiera |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-06-07, 10:22
|
|
|
Podobny problem mam panowie ja jak włacze klimatyzacje to głowne klapki pzed wentyalotrem zamykaja się a jak wyłacze klime to się otwieraja nie wiem czy to normalne zjawisko i problem nadal z lewa strona, nie dmucha lewy srodkowy nawiew moze byc trzyms zadkany |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-07, 10:50
|
|
|
pudloc86 podłącz się vagiem i sczytaj błędy z klimy. Brak nawiewu z lewego środka, to najpewniej uszkodzony silniczek od klapy. U mnie też się zaciął, ale w pozycji otwartej i czasem słychać jak cyka. Żeby się do niego dostać, trzeba deskę ściągać, więc raczej szkoda zachodu. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-06-07, 18:09
|
|
|
gtfan ale to jest ten pierszy silnik z 4. Podobno jest 4 silnik na jedna strone i wyciagałem i właczałem kazdy i wyglodało ze wszystkie działa nasmarowałem je WD-40 ale dalej slysze takie cos jak móiwsz cykanie ale na dole |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-08, 19:13
|
|
|
Ten z brzegu zaznaczony na czerwono sprawdzałeś? Jeśli jest sprawny, to pozostaje albo zacięta klapka (sprawdź czy się lekko rusza po wyjęciu silniczka), albo okablowanie (sprawdź czy pojawia się napięcie na pinach 4 i 5 we wtyczce silniczka, jak włączasz/wyłączasz środkowe nawiewy), albo faktycznie kanał powietrza zatkany czymś.
|
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2013-06-09, 07:39
|
|
|
sprawdzałem te klapki i wyglodały na sprawne, ale zerkne jeszcze raz. Jak wyciagne licznik bede widział rure co idzie powietrze do srodkowego nawiewu. Pierwsza klapka na zdjeciu pod silniczkiem zaznaczonym na czerwona idzie na srodkowy lewy nawiew |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
fachowiec83
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-07-19, 19:37 Re: [D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji
|
|
|
Druss napisał/a: | Hej, dziś miałem taki problem że nawiew nie puszczał prawie wogule powietrza z klimatyzacji ( tego zimnego ), za to po włączeniu ECON czuć siłe nadmuchu tylko że nie jest zimne. Po ponownym wyłączeniu ECON słychać jak dmuchawa pracuje a w kratkatach prawie wogule nic nie czuć...
Coś sie blokuje ? jak z tym walczyć ??
[ Dodano: 2012-08-25, 16:10 ]
Dziś byłem na kompie w sprawie tych nawiewów i wyszły takie 2 błedy :
Obrazek
Jak z tym walczyć ??
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-04, 07:25 ]
A wiec problem jest w 50% rozwiązany.
Zacina sie siłownik od klap nawiewu, jedyny ratunek to kupienie innego sprawnego. Jako rozwiazanie doraźne siłownik/elektrowazór/sterownik (jak zwał tak zwał) został zamieniony miejscami z siłownikiem od obiegu zamknietego/wewnetrznego. Klima juz daje zimne powietrze na kabine ale zapewne nie działa przełączy sie na obieg wewn.
Czekam az serwis klimy załatwi siłownik żeby mozna było go zamienić na działający.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-13, 21:40 ]
Po zamontowaniu dobrego, działającego siłownika, jak reką obiał, teraz każde ustawienie klimy działa. |
Witam - mam identyczny problem... jak się dostać do tego siłownika ? Gdzie on się znajduje ? Ma ktoś jakieś foto ?
pozdrawiam
[ Dodano: 2013-07-27, 22:03 ]
Pomoże ktoś ?? |
_________________ Ohne Audi Keine Gaudi |
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-07-30, 08:41
|
|
|
Kolego dziś po pracy zrobię zdjęcie gdzie się rozkęca żeby dostać się do tych siłowników.
A tak w przybliżeniu, to musisz się dostać pod ten plastik co jest na środku przy szybie.
Tak na szybko znalezione na allgro, zaznaczyłem Ci gdzie są te siłowniczki.
C29782686_5.jpg
|
|
Plik ściągnięto 165 raz(y) 212,41 KB |
|
_________________
|
|
|
|
|
fachowiec83
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-07-30, 09:21
|
|
|
ok dzięki... ale chyba raczej problem u mnie leży w zatkanym dławiku ale w wolnym czasie do silniczków też zaglądnę... |
_________________ Ohne Audi Keine Gaudi |
|
|
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-03-31, 06:31
|
|
|
kamilson napisał/a: | U mnie problem z słabym nawiewem "prawie" rozwiązany a przyczyną były zacinające sie (winny przewód) głowne klapy recyrkulacji ktore są pod tą kratką osłaniającą wentylator. a teraz pytanie czy te klapy powinno dać sie rękoma otwierac i zamykać czy tylko silniczek tym reguluje (ja uważam ze ta druga opcja )a u mnie tak nie jest,czy mogłby ktos sprawdzic u siebie jak są ustawione te klapy kiedy recyrkulacja jest Włączona bo mam wrażenie ze u mnie są zle załozone te klapy.uff co wiedziałem to napisałem :mrgreen: |
kolego mógłbyś rozwinąć myśl:
prawie rozwiązany przyczyna winny przewód?
w którym miejscu był uszkodzony?
Pytam ponieważ u mnie te klapy się nie ruszają, wyciągnąłem silniczek,
podłączyłem na krótko plus/mius i kreci, i są dwie opcje,
uszkodzona elektronika silniczka lub przewód |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:28
|
|
|
Jak zdejmiesz silniczek to musisz recznie moc otierac i zamykac klapy.
U mnie skorodowany byl pret i niechodzilo to wcale. |
|
|
|
|
|
|
|
teeree
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42 Dołączył: 24 Gru 2014 Posty: 72 Skąd: trzebnica
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:36
|
|
|
SenatorS8 napisał/a: | Jak zdejmiesz silniczek to musisz recznie moc otierac i zamykac klapy.
U mnie skorodowany byl pret i niechodzilo to wcale. |
u mnie po ściągnięciu silniczka klapki luźno latają |
|
|
|
|
|