|
Autor |
Wiadomość |
klimekk1
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 lift
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Dolnośląski
|
Wysłany: 2015-06-08, 21:23 Re: [D2 00 ] słaby nawiew z klimatyzacji
|
|
|
Druss napisał/a: | Hej, dziś miałem taki problem że nawiew nie puszczał prawie wogule powietrza z klimatyzacji ( tego zimnego ), za to po włączeniu ECON czuć siłe nadmuchu tylko że nie jest zimne. Po ponownym wyłączeniu ECON słychać jak dmuchawa pracuje a w kratkatach prawie wogule nic nie czuć...
Coś sie blokuje ? jak z tym walczyć ??
[ Dodano: 2012-08-25, 16:10 ]
Dziś byłem na kompie w sprawie tych nawiewów i wyszły takie 2 błedy :
Obrazek
Jak z tym walczyć ??
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-04, 07:25 ]
A wiec problem jest w 50% rozwiązany.
Zacina sie siłownik od klap nawiewu, jedyny ratunek to kupienie innego sprawnego. Jako rozwiazanie doraźne siłownik/elektrowazór/sterownik (jak zwał tak zwał) został zamieniony miejscami z siłownikiem od obiegu zamknietego/wewnetrznego. Klima juz daje zimne powietrze na kabine ale zapewne nie działa przełączy sie na obieg wewn.
Czekam az serwis klimy załatwi siłownik żeby mozna było go zamienić na działający.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2012-09-13, 21:40 ]
Po zamontowaniu dobrego, działającego siłownika, jak reką obiał, teraz każde ustawienie klimy działa. |
|
|
|
|
|
|
|
|
klimekk1
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 lift
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Dolnośląski
|
Wysłany: 2015-06-08, 21:25
|
|
|
Powiedz jak się zabrać do wymiany tego siłownika, gdzie on jest. Wszystko wskazuje, że u mnie jest to samo. Z góry dzięki. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-09, 11:58
|
|
|
klimekk1 napisał/a: | Powiedz jak się zabrać do wymiany tego siłownika, gdzie on jest. |
Gwoli ścisłości... w układzie klimatronika nie ma żadnych siłowników, klapami nawiewów sterują małe silniczki i było już opisane który i do czego służy włącznie ze zdjęciem poglądowym |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
klimekk1
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 lift
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Dolnośląski
|
Wysłany: 2015-06-09, 19:02
|
|
|
Kolega wyżej nazwał to siłownik , elektrozawór, sterownik. To chodzi o te silniczki. W takim razie szukam tego zdjęcia |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-06-09, 19:26
|
|
|
|
|
|
|
|
klimekk1
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 lift
Dołączył: 10 Kwi 2014 Posty: 6 Skąd: Dolnośląski
|
Wysłany: 2015-06-10, 20:04
|
|
|
Dziękuję za zdjęcie, fizycznie w aucie gdzie je znaleźć. Szukać w środku w kokpicie czy pod maską koło filtrów kabinowych? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-06-10, 20:13
|
|
|
klimekk1 napisał/a: | Dziękuję za zdjęcie, fizycznie w aucie gdzie je znaleźć. Szukać w środku w kokpicie czy pod maską koło filtrów kabinowych? |
Patrz zdjęcie numer 1.
Silniczki V71 i V113 od strony komory silnika, reszta z wnętrza pojazdu. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
michoo
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 15 Mar 2015 Posty: 1 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2015-09-16, 21:32
|
|
|
Witam. To teraz ja opiszę swój problem. Przeglądałem już kilka rożnych tematów, w szczególności studiowałem opisy z tego tematu http://www.a8team.pl/d2-0...nia-vt11460.htm i nie mogę rozwiązać swojego problemu, dostępu do vaga nie mam. Gdy włączę klimatronik w funkcji ECON, wszystko działa, regulacja na różne części ciała, moc nadmuchu, różne temperatury, środkowe pokrętło od temperatury, wszystko działa jak należy, problem pojawia się gdy wcisnę guzik od obiegu wewnętrznego, tą "zakręconą strzałkę" wtedy cały nawiew w kratkach ustaje i słychać jak pod deską powietrze wiruje i nie może się wydostać do kratek, gdy wyłączę obieg, znów wszystko wraca do normy, tak samo dzieje się gdy wyłączę ECON, wtedy sprężarka się załącza, obroty silnika zafalują, a z kratek nie leci wcale, słychać jak powietrze tylko gdzieś blokuje się pod deską i nie może wydostać się z niej. Jedyny sposób na schłodzenie auta to wyłączenie econu i włączenie nadmuchu guzikiem na przednią szybę i ustawienie temperatury na LO w dwóch strefach, wtedy z górnych kratek leci przyjemny chłodek. Czy ktoś zna przyczynę takiego zachowania? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-17, 05:32
|
|
|
Tak,zwykle to sterownik klimy juz ma dość. Ale bez podłaczenia VAGa nie mamy pewności czy czasem nie jakies czujniki. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |
|
|