Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-25, 13:21
Musisz ustawic kąt. Inaczej nie da rady, przeciez nie ingerujesz w pompe a jedynie w jej synchronizacje z silnikiem. To trzeba robic przy kazdej wymianie rozrzadu. To dosc prosta czynnosc bo w a8 jest sporo miejsca. Zajmuje ok 30min. Kąt przy 100% wysterowaniu pompy ma byc na 2' po GMP czyli 2' ATDC. Temp silnika powyzej 80'C. Jesli tak ustawisz to reszte regulacji zalatwi sama pompa w sobie. Natomiast jesli bedzie ustawiona zle np na 5'ATDC to wewnetrzna regulacja moze nie wystarczyc i w koncu wywali jakis blad...
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Całą pompa nowa <ATD BTW ładnie sie zmienia>Pojeżdżę troche i podepne na nowo kompa.Z tego co z nim rozmawialem mowil ze nic nie trzeba ustawiac gdyz jest nowa pompa i wartosci sa take jak producent przewidzial.
Przerabiałem podobny temat w A6 w pompie padał tłoczek zacierał się lecz klient jeździł zbyt długo i uwaliło elektronike , pompa po regeneracji założona i jeszcze zaprowadzaliśmy auto żeby ustawić wszystko idealnie do "pompiarza"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum