Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 2.5TDI] 180ps Pompa nie przestawia wtrysku  
Autor Wiadomość
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-05, 21:21   [D2 01 2.5TDI] 180ps Pompa nie przestawia wtrysku

Po wymianie rozrządu zapalała się kontrolka (abs,esp)wiec pojechałem na ustawienie kąta wtrysku przez jakiś czas było ok ale gdy w zimę autko postało w garażu problem wrócił pojechałem na skorygowanie błędu 550i okazało się ze pompa już nie przestawia kąta.Mechanik mówił ze pompa nadaje się do regeneracji.Pytanie czy konieczna jest regeneracja?nie da się już z ta pompą nic zrobić?
_________________
Cobretii
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-05, 22:09   

Rozumiem ze w grupie 4 BS na late i early kąt jest ten sam? Jesli tak to ciesz sie ze wogóle zapala. Tłoczek zatarl sie, pompa do regeneracji lub do wymiany. Proponuje nie jezdzic bo uwalisz elektronike..
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-06, 08:59   

Na late jest ustawiony 3,0 skoczy na 3,2 i tak sobie zmienia na early jak naciśniesz to nie przestawia tylko jest cały czas ta wartość.Autko pali jeździ normalnie ale powyżej 100km/h jest objaw następujący ze zapala się kontrolna abs esp ,masz wciśnięty gaz do dechy a on zwalnia spada z obrotów jak byś gaz puścił.Zejdzie do 80 i znów jest ok
_________________
Cobretii
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-04-06, 11:27   

late 3.0 a nie powinien być 1.0 ??
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-06, 13:16   

No i bardzo dobrze ze wywala blad ABS i ESP,jeszcze tip powinien wchodzic w tryb awaryjny. W sterowniku skrzyni powinien byc blad Load signal from ecu - czy cos w tym stylu. Pompa do roboty.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-09, 17:59   

W tygodniu jadę do speca od tdi,ale chyba będzie tak jak mówiłeś ze pompa do roboty.Napisze co i jak.Pzdro
_________________
Cobretii
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-04-10, 01:59   

ja bym spróbował skorygować ten kąt i zobaczył co się będzie działo.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-10, 10:48   

Hehe, ciekawe jak? Jesli w pozycji erly i late kat jest ten sam to znaczy ze tloczek juz sie nie przestawia, wiec oprocz fizycznej ingerencji w pompe nie widze mozliwosci przestawienia kąta.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
salaj11 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 147
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-04-13, 10:35   

czyli co, jak recznie przekreca kołem zebatym to sie nic nie dzieje pompa nie reaguje

???????????????????

[ Dodano: 2011-04-13, 10:37 ]
czy to chodzi o tłoczek czy o nastawnik???
_________________

 
 
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-14, 18:31   

Kąt przestawisz jak kołem te co na pompę wody przychodzi delikatnie przekręcisz w przód ,w tył ale u mnie to nic nie da tzn.kat przestawia się ale błąd nie znika wiec regeneracja mnie czeka autko już jest robione napisze co i jak
_________________
Cobretii
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-14, 21:08   

no raczej tym kolem co jest na walku rozrzadu, kola pasowego pompy sie nie rusza( w sensie nie odkreca)
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-24, 08:42   

Nowa pompa wsadzona wszystko ok :) Kąt ma 0 ładnie chodzi i sie wkręca.Pozdro
_________________
Cobretii
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-04-24, 20:38   

kat powinien byc na 2 ATDC. BTW ile zaplaciles za pompe?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2011-04-24, 22:37   

szeryfisch, a nie 1 ??
 
 
Cobretii 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 11
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2011-04-25, 10:27   

Całą pompa nowa <ATD BTW ładnie sie zmienia>Pojeżdżę troche i podepne na nowo kompa.Z tego co z nim rozmawialem mowil ze nic nie trzeba ustawiac gdyz jest nowa pompa i wartosci sa take jak producent przewidzial.
_________________
Cobretii
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.