Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 3.3TDI ] Zapalająca się kontrolka klocków hamulcowy  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-01-18, 12:37   [D2 01 3.3TDI ] Zapalająca się kontrolka klocków hamulcowy

Witam, jakiś miesiąc temu mechanik wymieniał mi klocki z przodu, oczywiście na nówki, po tym czasie zapala się co jakiś czas kontrolka klocków hamulcowych na FIS'ie, jakoś nie miałem czasu się tym zająć ponieważ auto stało w garażu, wczoraj je wyciągnąłem i chciałbym to ogarnąć. Klocki nówki grube, z klockami wszystko ok, co tam trzeba zrobić? Chciałem jutro ściągnąć koła z przodu i zobaczyć co tam się dzieje, dziwne jest to, że np. odpalam auto (klocki nie świecą), przejadę trochę i nagle klocki świecą, pojeżdżę i znowu zgasną, a niekiedy w ogóle się nie zapalą. Co to może być? W VCDS brak błędów, ale może dlatego, że nigdy nie umie zgrać się z podłączeniem kompa gdy kontrolka świeci.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-01-18, 12:46   

problem moze byc we tyczce (pinach) lub na kablu. Jesli nie przeczysciles to mozna by sprobowac, bo najszybciej i najtaniej ;) ....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2015-01-18, 13:00   

Mam podobny problem. jak sie auto odpali to jest spokój jak wrzucę na D to od razu się zapalają, choć nie za każdym razem. Klocki zamykają obwód bo sprawdzałem. Jest jakieś miejsce gdzie te kable się notorycznie łamią.
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-01-18, 13:23   

Ok, dzięki jutro ściągnę obydwa koła i pooglądam kable
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-01-19, 09:16   

Miałem podobny problem ,,oberwany przewód przy wtyczce albo po prstu nie łączy w kostce .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-07-18, 21:48   

Ktos podrzuci info gdzie najczesciej te kable gnija w pre fl ?? nie udalo nam sie tego zlokalizowac i zapala sie za kazdym razem.
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-07-18, 22:03   

U mnie jest tak samo-mechanik doszedł prawie do podszybia i nie znalazł gdzie to przegniło. Czytałem jeszcze gdzieś, że przy samym liczniku lubi ten kabelek płatać figle. Wyjściem jest kupno nowego ale z tego co się orientowałem u Michała to chyba ponad 300 stówki kosztuje.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-18, 22:12   

Najczęściej jednak cyrki z kabelkiem dzieją się tuż przy klockach ...nie tylko w A8 ;) . Proponuję odpiąć wtyczkę i zewrzeć dwa piny jakimś miedzianym drucikiem dla testów, jak pomoże to czujnik w klockach (normalka) a jak nie pomoże to trza tacho sprawdzać.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2016-07-19, 14:59   

Ktoś podpowie, która to wtyczka z tyłu zegarów będzie ?? U mnie nie ma minusa w jednym kablu podejrzewamy, że przy liczniku jest problem, albo w miejscu gdzie te wszytkie kable się spinają. ??

[ Dodano: 2016-08-09, 13:53 ]
a gdzie jest ta puszka gdzie się te wszytkie kable schodzą od kół ??

Zdjęliśmy licznik i brązowo-czarny kabelek w czerwonej wtyczce wygląda w porządku i nie ma połączenia z masą . <bezradny>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.