|
Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-16, 00:22 [D2 preFL ALL
] Moment dokręcania zacisku przedniego
|
|
|
Czołem,
Nigdzie nie mogę znaleźć precyzyjnych danych a może ktoś wie :-) help!
- Jaki jest moment dokręcania zacisku do zwrotnicy w przedlifcie.
I jeszcze jakby gdzieś było:
- Jaki jest moment dokręcania śrub mocujących połówki zacisku.
Musiałem odkręcić bo prowadnice stanęły na dębowo. Swoją drogą jak widzę, to z racji tych blaszek wchodzących w tłoczek nie ma możliwości wymienić klocków bez demontażu całego zacisku ze zwrotnicy. Słaba to sprawa bo widzę, już gwint swoje przeszedł i może być ciężko.
Dziękuje za odpowiedzi !
Ł. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-06-16, 05:41
|
|
|
Nigdy nie przykrecalem kluczem Nm.
Zawsze mocno ale nie bez przesady by nie urwać śruby.
Gwint mógł swoje nie przejść ale może ktoś kiedyś źle załapał śrubę i go pociachal.
Ustaw sobie idealnie zacisk, oczyść śrubę szczotką druciana i wkrecaj palcami.
Powinno lekko iść. Następnie juz kluczem dociagniesz. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-06-16, 08:55
|
|
|
Gwint jeszcze wytrzyma mam nadzieje. W przedlifcie lipa z tym, że gwint jest w zwrotnicy.
Ja nie lubię dokręcać na oko ale jak nie dowiem się ile to i tak trzeba będzie.
Póżniej w polifcie widzę gwint przeniesiono do zacisku - jak byc powinno ze względów serwisowych.
Jeśli zmienię zacisk i zwrotnice na poliftową z tarczą 323 to wejdzie w felgi 16? |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-06-18, 23:11
|
|
|
nie tyle ze ze wzgledow serwisowych tylko z powodu glownie ze wiekszosc zwrotek polift byly alu wiec robic gwint w aluminium to tak srednio, kilka wymian i by sie poddal, dlatego gwint robiono w jarzmie zeliwnym
chociaz sa tez poliftowe zeliwne zwrotnie gdzie otwor byl przelotowy ale bylo ich malo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |