Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Moment dokręcania zacisku przedniego  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-06-16, 00:22   [D2 preFL ALL ] Moment dokręcania zacisku przedniego

Czołem,
Nigdzie nie mogę znaleźć precyzyjnych danych a może ktoś wie :-) help!

- Jaki jest moment dokręcania zacisku do zwrotnicy w przedlifcie.

I jeszcze jakby gdzieś było:
- Jaki jest moment dokręcania śrub mocujących połówki zacisku.

Musiałem odkręcić bo prowadnice stanęły na dębowo. Swoją drogą jak widzę, to z racji tych blaszek wchodzących w tłoczek nie ma możliwości wymienić klocków bez demontażu całego zacisku ze zwrotnicy. Słaba to sprawa bo widzę, już gwint swoje przeszedł i może być ciężko.
Dziękuje za odpowiedzi !
Ł.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-06-16, 05:41   

Nigdy nie przykrecalem kluczem Nm.
Zawsze mocno ale nie bez przesady by nie urwać śruby.
Gwint mógł swoje nie przejść ale może ktoś kiedyś źle załapał śrubę i go pociachal.
Ustaw sobie idealnie zacisk, oczyść śrubę szczotką druciana i wkrecaj palcami.
Powinno lekko iść. Następnie juz kluczem dociagniesz.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-06-16, 08:55   

Gwint jeszcze wytrzyma mam nadzieje. W przedlifcie lipa z tym, że gwint jest w zwrotnicy.
Ja nie lubię dokręcać na oko ale jak nie dowiem się ile to i tak trzeba będzie.
Póżniej w polifcie widzę gwint przeniesiono do zacisku - jak byc powinno ze względów serwisowych.
Jeśli zmienię zacisk i zwrotnice na poliftową z tarczą 323 to wejdzie w felgi 16?
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-06-16, 08:59   

Wejdzie - fabrycznie były takie konfiguracje
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-06-18, 23:11   

nie tyle ze ze wzgledow serwisowych tylko z powodu glownie ze wiekszosc zwrotek polift byly alu wiec robic gwint w aluminium to tak srednio, kilka wymian i by sie poddal, dlatego gwint robiono w jarzmie zeliwnym

chociaz sa tez poliftowe zeliwne zwrotnie gdzie otwor byl przelotowy ale bylo ich malo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.