Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-01-18, 12:37 [D2 01 3.3TDI
] Zapalająca się kontrolka klocków hamulcowy
|
|
|
Witam, jakiś miesiąc temu mechanik wymieniał mi klocki z przodu, oczywiście na nówki, po tym czasie zapala się co jakiś czas kontrolka klocków hamulcowych na FIS'ie, jakoś nie miałem czasu się tym zająć ponieważ auto stało w garażu, wczoraj je wyciągnąłem i chciałbym to ogarnąć. Klocki nówki grube, z klockami wszystko ok, co tam trzeba zrobić? Chciałem jutro ściągnąć koła z przodu i zobaczyć co tam się dzieje, dziwne jest to, że np. odpalam auto (klocki nie świecą), przejadę trochę i nagle klocki świecą, pojeżdżę i znowu zgasną, a niekiedy w ogóle się nie zapalą. Co to może być? W VCDS brak błędów, ale może dlatego, że nigdy nie umie zgrać się z podłączeniem kompa gdy kontrolka świeci. |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-18, 12:46
|
|
|
problem moze byc we tyczce (pinach) lub na kablu. Jesli nie przeczysciles to mozna by sprobowac, bo najszybciej i najtaniej .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2015-01-18, 13:00
|
|
|
Mam podobny problem. jak sie auto odpali to jest spokój jak wrzucę na D to od razu się zapalają, choć nie za każdym razem. Klocki zamykają obwód bo sprawdzałem. Jest jakieś miejsce gdzie te kable się notorycznie łamią. |
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-07-18, 20:48
|
|
|
Ktos podrzuci info gdzie najczesciej te kable gnija w pre fl ?? nie udalo nam sie tego zlokalizowac i zapala sie za kazdym razem. |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:03
|
|
|
U mnie jest tak samo-mechanik doszedł prawie do podszybia i nie znalazł gdzie to przegniło. Czytałem jeszcze gdzieś, że przy samym liczniku lubi ten kabelek płatać figle. Wyjściem jest kupno nowego ale z tego co się orientowałem u Michała to chyba ponad 300 stówki kosztuje. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-18, 21:12
|
|
|
Najczęściej jednak cyrki z kabelkiem dzieją się tuż przy klockach ...nie tylko w A8 . Proponuję odpiąć wtyczkę i zewrzeć dwa piny jakimś miedzianym drucikiem dla testów, jak pomoże to czujnik w klockach (normalka) a jak nie pomoże to trza tacho sprawdzać. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-07-19, 13:59
|
|
|
Ktoś podpowie, która to wtyczka z tyłu zegarów będzie ?? U mnie nie ma minusa w jednym kablu podejrzewamy, że przy liczniku jest problem, albo w miejscu gdzie te wszytkie kable się spinają. ??
[ Dodano: 2016-08-09, 13:53 ]
a gdzie jest ta puszka gdzie się te wszytkie kable schodzą od kół ??
Zdjęliśmy licznik i brązowo-czarny kabelek w czerwonej wtyczce wygląda w porządku i nie ma połączenia z masą . |
|
|
|
|
|