Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-13, 19:58 [D2 01 4.2PB
] Hamulce - odpowietrzanie
|
|
|
Mam pytanie czy odpowietrzanie układu hamulcowego odbywa sie na zgaszonym silniku czy zapalonym. ? Proszę o odpowiedz. |
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-02-13, 20:11
|
|
|
na zgaszonym. |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-13, 20:17
|
|
|
dzięki . bo odpowietrzyłem dwa koła tylne i lewe przednie a w prawym urwał sie odpowietrznik i sie nie odkręci , hamulec mam taki nie za bardzo na suchej drodze nawet kół nie zablokuje . |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-02-14, 08:16
|
|
|
W starych poczciwych B3, ABS można było wyłączyć przyciskiem, a tu niestety nie ;-) |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-14, 11:44
|
|
|
a co sądzicie o zawieszeniu febi? |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-02-14, 18:31
|
|
|
Niestety wymieniłem 1 końcówkę drążka i nawet roku nie wytrzymała cała guma się rozleciała .Ale być może trafiłem na jakąś zleżałą bo ogólnie febi ma dość dobrą opinie .
Bardzo łatwo można naprawić urwany odpowietrznik Można kupić zestaw to wykręcania urwanych szpilek itp.Ja naprawił bym to własnym sposobem przy użyciu spawarki :mrgreen: i nakrętki .Takim sposobem wykręcałem urwane świece zapłonowe z głowicy. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-14, 20:09
|
|
|
Ja niedawno wymieniałem dwa wahacze na lamforda, co ciekawe na starych mam wybity 97rok. Przez dwa lata wymieniłem dwie sztuki, górne od strony kierowcy i pasażera, ciekawe ile nowe wytrzymają. |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-02-14, 20:47
|
|
|
no ja kupiłem auto jakies 4 miesiące temu i zawieszenie było po wymianie tylko nie wiem jaka marka i co najlepsze juz prawa strona do wymiany moze wytrzymał 10 tys i teraz wlasnie potrzebuje jakies opinie. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-14, 23:04
|
|
|
mariuszjp100 napisał/a: | teraz wlasnie potrzebuje jakies opinie. | Moj lemforder zyje już ponad 30tyś km i jeden sie gorny odzywa ale to wina dziury w zimie rok temu. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-03-04, 14:20
|
|
|
wracajac do tematu
mialem wyciek plynu z tylnych zaciskow ,wymienilem na inne regenerowane
ale po wymianie plynu mam wrazenie ze pedal jest miekki i lapie dopiero przy podlodze, dodam ze wyciekl praktycznie caly plyn wiec podejzewalem zapowietrzana pompe abs
czy macie jakies sposoby na odpowietrzenie ?
uzylem takze sposobu z vagiem ale nie przynioslo to spodziewanego efektu -ciagle miekki
macie jakies sposoby ? |
_________________ Marcin |
Ostatnio zmieniony przez MARCINSOBI 2013-03-04, 14:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-04, 14:24
|
|
|
Odpowietrzaj na kilka razy,ja ostatnio musiałem po wyianie przewodów i odpowietrzeniu oraz przejechaniu paru km jeszcze raz zrobic i jest elegancko. |
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-03-10, 12:01
|
|
|
udalo sie ,odpowietrzylem caly uklad jeszcze raz ,nie zauwazylem ze przednich zaciskah brembo sa po 2 odpowietrziki,ostatnio odpowitrzalaem tylko jeden ,moze to dlatego ?
i teraz jest ok |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
J@ck
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 16 Lip 2017 Posty: 40 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 2018-10-27, 17:56
|
|
|
Siema, dzisiaj wymieniłem zaciski tyl, odpowietrzałem i było ok, pedał twardy. Problem pojawił się po przejechaniu kilkuset metrów. Pedał miękki i wchodzi bardzo głęboko. Odpowietrzałem na odpalonym silniku. Zastanawiam się czy odpowietrzać na zaciągniętym ręcznym czy nie bo teraz robiłem to na luzie. Podpowie ktoś |
_________________ A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-27, 19:59
|
|
|
Ja zawsze na zgasxonym silniku to robię i puszczonym ręczny aby tloczek mógł pracować, a nie masz gdzies nieszczelności, bo to co mówisz to objaw jakby się znów zapowietrzyl |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|