Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-06, 15:42 [D2 01 4.2PB
] Leci płyn chłodniczy z prawej strony
|
|
|
U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna.
Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ??
Ma ktoś może pod ręką numery części ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-06, 17:20 Re: Leci płyn chłodniczy z prawej strony
|
|
|
Tagi...
Kurna, Lechu, czemu tobie trzeba na to zwracać uwagę?
Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL?
Poprawiłem ja bo nie chce mi się czekać aż sam to poprawisz.
Pozdrawiam,
FOSS
Lechu napisał/a: | U mnie prawodpodobnie jest problem z łacznikiem chłodniczki oleju. Lecu z prawej strony jakby pod silnikiem a jak się koło zaczyna. |
Nic nadzwyczajnego, typowa usterka.
Lechu napisał/a: | Czy przy wymianie owego łącznika coś warto wymienić ?? |
Wszystkie uszczelnienia chłodniczki oleju.
Lechu napisał/a: | Ma ktoś może pod ręką numery części ? |
Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-06, 19:04
|
|
|
FOSS napisał/a: | Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL |
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ?
CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ?
[ Dodano: 2018-03-06, 19:12 ]
FOSS napisał/a: | Jedziesz do ASO i zamawiasz - nic trudnego.
Jak ci się nie chce jeździć do ASO to możesz zamówić u mnie - wyślij na PW numer VIN i dwa słowa zamówienia i dostaniesz to co potrzeba kurierem za pobraniem. |
Chodziło mi bardziej o nr by było dla kolejnych szukających
13 - 077117411A rura wodna szt. 1
12 - 077121437 o-ring szt. 2
Czy jeszcze są jakieś uszczelki ? Na rysunku zbytnio nic innego nie widzę
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-06, 20:08
|
|
|
Lechu napisał/a: | FOSS napisał/a: | Skoro piszesz o konkretnym silniku to po co w tagach wybierasz wszystkie D2 FL |
To nie wszystkie polifty z 4.2 miały takie samo rozwiązanie chłodniczki oleju ? |
Temat [tagów] wygląda tak:
Jak masz problem który dotyczy każdego po-lifta to wybierasz [D2 FL ALL]
Jak masz temat który dotyczy silnika 4.2 to wybierasz zgodnie ze swoim rocznikiem [D2 01 4.2PB] bo w po-liftach są również inne silniki i w takim 3.3tdi jest coś kompletnie innego.
Po to są [tagi] aby skrótowo określić czego dotyczy dany temat.
Apropos 4.2 w po-liftach...
Jak widać w samych tylko po-liftach jest kilka tych silników i czasem czymś się różnią. Akurat w zakresie chłodniczki oleju niczym szczególnym ale w innych miejscach mogą różnić się znacznie.
[tagi] mają skracać tytuły wątków a nie je wydłużać, mają pomagać a nie wprowadzać dodatkowe zamieszanie.
Jak tak dalej pójdzie to temat chłodniczki zamienimy zaraz w temat organizacyjny. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-03-06, 20:27
|
|
|
Lechu napisał/a: | CZy oprócz zrzucenia przodu i coś więcej się rozbiera by się do tego dostać ? | - a po co ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-06, 21:27
|
|
|
Lechu, przodu nie trzeba ruszać. Wszystko robisz od spodu, nadkole też trzeba ściągnąć by mieć więcej miejsca.
Do reszty wymagane są "chińskie" rączki i odpowiednie narzędzia
U mnie wyglądało to tak: KLIK |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
marcin85
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 108 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-03-07, 12:24
|
|
|
Podsumowując
077117411A - szt. 1 - łącznik
077198405 - szt. 2 - oringi
077121437 - szt 1. zestaw uszczelek
Pasują do silników : AQG AQF ARU AQH AVP AUW AKC BCS AYS |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|