Autor |
Wiadomość |
Piotr_Bocian [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-07-13, 15:32
|
|
|
Daro_stg napisał/a: | Panowie od wielu tygodni mecze sie z woda w aucie. Mam cala lewa strone auta zalane. Saczki w nadkolach drożne, sączek ten duży pod maska koło rury od nawiewu usuniety i woda mi nie stoi w komorze nad silnikiem przy szybie. Sączki od klimy drożne. Szyberdachu nie mam. Ostatnio dużo pada i mam na prawde duże ilości wody w środku i już nie wiem jak to ogarnać. Dwa razy wykładzine wyjmowałem i suszyłem. Ostatnio zakleiłem uszczelke w prawym rogu pod maska - kabek który idzie do wnetrza auta w okolicach linki otwierania maski. Próba weżowa zaliczona była pozytywnie i myślałem, że uporałem sie z problemem ale po ostatniej nawałnicy załamałem sie jak wszedłem do auta. Są jeszcze jakieś filtry od nawiewu poza tymi dwoma w masce? |
Kolego, sprawdź dokładnie to miejsce
|
|
|
|
|
|
|
|
bljadz
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 26 Maj 2018 Posty: 16 Skąd: Brańsk
|
Wysłany: 2018-06-02, 16:18
|
|
|
Witam,
miałem wodę pod nogami kierowcy i pasażera (przód). Przeczyściłem sączki przy tumenu (pomarańczowe) oraz odpływy w nadkolach. Problem zniknął, ale dziś po deszczu woda pojawiła mi się w nogach pasażera (lewy tył). Wygląda to jakby nawiew pod fotelem kierowcy był sprawcą. Rozebrałem jego obudowę i był tylko wilgotny na samym początku, wewnątrz nie stwierdziłem mokrego. Czy to on jest sprawcą mojego problemu czy może z tyłu też są jakieś sączki? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-06-02, 19:27
|
|
|
Jak Ci zassał wodę, a nie wysuszyłeś tego to resztki zostaną w nogach i tunelu środkowym (przy maks nadmuchu zacznie Ci chlupać wodą na kanapę. Albo rozbierać całość i suszyć (przy okazji wyczyścisz kurz), albo przy okazji dać grzanie i pełny aż wyschnie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
bljadz
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 26 Maj 2018 Posty: 16 Skąd: Brańsk
|
Wysłany: 2018-06-02, 19:35
|
|
|
Uff, mam nadzieję że to tylko to. Dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
Paweł777
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 46 Dołączył: 17 Paź 2015 Posty: 53 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2018-06-16, 20:59
|
|
|
Ja miałem podobnie kiedyś i okazało się że po wyczyszczeniu tych sączków przy składaniu tapicerki jeden się zsunął i woda leciała do środka |
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-08-20, 21:31
|
|
|
Mam pytanie do zdjęć zamieszczonych przez użytkownika Piotr Bocian czy tam gdzie widać tą dziurę pod przewodem ma ona być czy nie? Pytanie być może głupie ale walczę z wodą w aucie. Sączki odpływy itp. wyczyszczone, ale jak mocno poleje to dywanik trochę wilgotnieje (niezły mi rym wyszedł ) |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-08-29, 10:18
|
|
|
Te zdjęcia ja kiedyś zrobiłem jak uszczelniałem moją D2
Dziura ma być zaklejona. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-08-30, 18:31
|
|
|
To pewnie mam już winowajcę moich kłopotów z wilgotnym dywanikiem. Polecacie jakieś konkretne lepiszcze? To na które są przymocowane plastikowe nakładki progów w D2 lub lampy tylne w niektórych audi (np. w 80tce) wydaje się być niezłe ale nie wiem jak się to nazywa. Czy lepiej to spróbować zaspawać - tylko chyba dostęp trochu słaby? |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-08-31, 21:28
|
|
|
Truten napisał/a: | To pewnie mam już winowajcę moich kłopotów z wilgotnym dywanikiem. Polecacie jakieś konkretne lepiszcze? To na które są przymocowane plastikowe nakładki progów w D2 lub lampy tylne w niektórych audi (np. w 80tce) wydaje się być niezłe ale nie wiem jak się to nazywa. Czy lepiej to spróbować zaspawać - tylko chyba dostęp trochu słaby? |
Moim zdaniem nakładki progów w A8 D2 nie są mocowane na ten sam klej co uszczelnienia lamp w Audi 80 B4. O ile się nie mylę to w Audi 80 uszczelnienie jest na klej butylowy, który pozostaje plastyczny.
Natomiast nakładki w A8 D2 są klejone chyba na podobny klej jak szyby - wiem ile się namęczyłem próbując zdemontować nakładki z D2 z aluminiowymi wstawkami. Ten klej w D2 jest tak mocny i twardy, że ciężko go nożem przeciąć - rozbijałem połączenie mocnym wkrętakiem i młotkiem |
_________________
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-09-01, 09:31
|
|
|
Jakikolwiek lepiszcz poliuretanowy. Ja mam w supermarkecie Carbond Soudala i daje radę. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
Truten
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 51 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2018-10-28, 10:41
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Truten napisał/a: | To pewnie mam już winowajcę moich kłopotów z wilgotnym dywanikiem. Polecacie jakieś konkretne lepiszcze? To na które są przymocowane plastikowe nakładki progów w D2 lub lampy tylne w niektórych audi (np. w 80tce) wydaje się być niezłe ale nie wiem jak się to nazywa. Czy lepiej to spróbować zaspawać - tylko chyba dostęp trochu słaby? |
Moim zdaniem nakładki progów w A8 D2 nie są mocowane na ten sam klej co uszczelnienia lamp w Audi 80 B4. O ile się nie mylę to w Audi 80 uszczelnienie jest na klej butylowy, który pozostaje plastyczny.
Natomiast nakładki w A8 D2 są klejone chyba na podobny klej jak szyby - wiem ile się namęczyłem próbując zdemontować nakładki z D2 z aluminiowymi wstawkami. Ten klej w D2 jest tak mocny i twardy, że ciężko go nożem przeciąć - rozbijałem połączenie mocnym wkrętakiem i młotkiem |
Hmm, no to ja miałem odwrotnie - bez problemu odciągnąłem nakładki progów ręcznie i przeciąłem nożykiem do tapet. Trochę się bałem, że pękną bo materiał wydaje się być mocno lichy i ja mam bez aluminiowych wstawek, ale udało się zdjąć je bez strat. No i lepiszcze to ciągle lepiło się po odcięciu tak że brudziło na czarno cokolwiek czym się do niego dotknęło. Może już ktoś u Ciebie je demontował i rzeczywiście skleił na klej do szyb? U mnie raczej na 95% ja po raz pierwszy demontowałem wnętrze, bo wszystko było na swoim miejscu - a nie pogubione śruby i połamane zatrzaski jak to lubi być po różnych rzeźnikach. Nawet takie małe wałeczki z miękkiego tworzywa znajdywałem pod kratkami nawiewu, które mają wyeliminować trzeszczenie tego wszystkiego na nierównościach.
Za to w przypadku lamp w 80 musiałem się sporo namęczyć z tą "plasteliną". Inna sprawa że przy A8 robiłem jak było 20 st C na dworze a przy 80tce jak było koło 5 st C.
Tak czy siak odtłuściłem powierzchnię na tyle ile mogłem dojść psikadłem i szmatą, zakleiłem ta dziurę takim właśnie plastycznym lepiszczem w stylu tego do lamp w 80tce, na razie jest ok, w środku sucho. Co prawda nie było jeszcze jakichś większych ulew ale jesienne deszczyki przetrzymuje. Zobaczymy jak będzie dalej. W sumie jak w B4 do lamp dzięki temu lepiszczu nie dostawał się woda to tu powinno także załatwić sprawę |
|
|
|
|
|