|
Autor |
Wiadomość |
AREX
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arex
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2013-09-23, 21:16
|
|
|
Wnioskuję po ubywaniu płynu, ale to oczywiście słaby sygnał. Główna przesłanka to osad w zbiorniku wyrównawczym... Od poprzedniej awarii powiadasz..... hmm wydaje mi się że osadu nie było wcześniej ale mam auto krótko więc trudno mi to stwierdzić na 100 procent...
Czy sprawdzi się jakiś preparat czyszczący dolewany do płynu chłodzącego? I tak mam dolane już wody więc przed zimą musze zmienić na nowy - mógłbym teraz spróbować to jakoś przepłukać aby wyczyścić i zobaczyć czy pojawia się nowy osad... Da się to zrobić bez rozkręcania chłodnic itd?
Bardzo bym się ucieszył gdyby to nie była uszczelka, dzięki za wskazówkę testu na Co2 - poszukam jakiegoś zakładu w okolicy.
Ze zbiorniczka jest pewien nieokreślony zapach ale prędzej bym powiedział że zalatuje lpg... lub jakoś tak ...
Ciśnienie na zimnym - czyli co zapalam auto i od razu odkręcam korek w zbiorniku wyrównawczym? I jak nie syczy to jest ok? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-09-24, 08:15
|
|
|
tak, przy przedmuchu na uszczelce ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym pojawia się po chwili od odpalenia silnika pomimo zimnego jeszcze płynu.
Jest specjalna chemia warsztatowa do mycia układów chłodzenia i taką usługę w warsztacie co wie co robi polecam i robi sie ją bez ściągania chłodnic , natomiast wszystkie preparaty dostępne dla Kowalskiego działają podobnie jak środki do klimatyzacji - czyli na chwilę albo w ogóle.
Jeśli czuć płyn gazem , do sprawdzenia parownik(i) Nie wykluczone że coś tam jest nie tak (nazbierało się takiej oleistej mazi i być może że jest jakiś przeciek) i to też mogło by tłumaczyć osad.
Sie mi przypomło :idea: to sekwencja więc problem mazutu w parowniku nie powinien istnieć. Mimo to sprawdź. |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
Ostatnio zmieniony przez Pepeka 2013-09-24, 18:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-09-24, 18:31
|
|
|
sporo rzeczy do sprawdzenia masz
a potem rozbieraj
nie odwrotnie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |