Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Koszty wymiany uszczelek pod głowicami?  
Autor Wiadomość
AREX 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arex
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 5
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-09-23, 21:16   

Wnioskuję po ubywaniu płynu, ale to oczywiście słaby sygnał. Główna przesłanka to osad w zbiorniku wyrównawczym... Od poprzedniej awarii powiadasz..... hmm wydaje mi się że osadu nie było wcześniej ale mam auto krótko więc trudno mi to stwierdzić na 100 procent...

Czy sprawdzi się jakiś preparat czyszczący dolewany do płynu chłodzącego? I tak mam dolane już wody więc przed zimą musze zmienić na nowy - mógłbym teraz spróbować to jakoś przepłukać aby wyczyścić i zobaczyć czy pojawia się nowy osad... Da się to zrobić bez rozkręcania chłodnic itd?


Bardzo bym się ucieszył gdyby to nie była uszczelka, dzięki za wskazówkę testu na Co2 - poszukam jakiegoś zakładu w okolicy.
Ze zbiorniczka jest pewien nieokreślony zapach ale prędzej bym powiedział że zalatuje lpg... lub jakoś tak ...

Ciśnienie na zimnym - czyli co zapalam auto i od razu odkręcam korek w zbiorniku wyrównawczym? I jak nie syczy to jest ok?
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-09-24, 08:15   

tak, przy przedmuchu na uszczelce ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym pojawia się po chwili od odpalenia silnika pomimo zimnego jeszcze płynu.
Jest specjalna chemia warsztatowa do mycia układów chłodzenia i taką usługę w warsztacie co wie co robi polecam i robi sie ją bez ściągania chłodnic , natomiast wszystkie preparaty dostępne dla Kowalskiego działają podobnie jak środki do klimatyzacji - czyli na chwilę albo w ogóle.

Jeśli czuć płyn gazem , do sprawdzenia parownik(i) Nie wykluczone że coś tam jest nie tak (nazbierało się takiej oleistej mazi i być może że jest jakiś przeciek) i to też mogło by tłumaczyć osad.

Sie mi przypomło :idea: to sekwencja więc problem mazutu w parowniku nie powinien istnieć. Mimo to sprawdź.
_________________
Złego diabli nie biorą ...
Ostatnio zmieniony przez Pepeka 2013-09-24, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-09-24, 18:31   

sporo rzeczy do sprawdzenia masz
a potem rozbieraj
nie odwrotnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.