Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-09-15, 10:54 [D2 01 4.2PB/LPG
] LPG do regulacji ? Silnik AUW
|
|
|
POdczas ostatniej podróży po zatankowaniu na stacji Orlen na zakopiance zapalił się check.
Pi¹tek,15,Wrzesieñ,2017,11:47:53:58745
Wersja VCDS: AKP 17.1.3 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003
4 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:
16804 - Zespó³ 1; system katalizatora
P0420 - 35-10 - za ma³a skutecznoœæ - Sporadyczny
17535 - Zespó³ 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny
16534 - Zespó³ 2; sonda 1
P0150 - 35-10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
17537 - Zespó³ 2; adaptacja mieszanki (mult.)
P1129 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny
Kody gotowoœci: 0000 0000
Wina lpg czy rzeczywiście jest problem. za lewej strony mam nieszczelny wydech prawdopodobnie przed katem . |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-09-15, 18:22
|
|
|
Lechu napisał/a: | za lewej strony mam nieszczelny wydech prawdopodobnie przed katem . | To usuń nieszczelność i zapewne problem/błąd zniknie, znaczy się nie pojawi się więcej |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-09-15, 19:58
|
|
|
ale u niego zalewa go to raczej lpg
i mala skuteczność kata na dodatek |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-17, 20:00
|
|
|
Wydech uszczelniony, lpg niby wyregulowany, ale widzę po pracy skrzyni że jak jade wolniej to gorzej przerzuca niż jak wcisnę trochę w palnik. Na PB tego nie ma.
I znowu błędy
Wtorek,17,PaYdziernik,2017,13:39:10:58745
Wersja VCDS: AKP 17.1.3 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 907 558 T
Komponent i/lub wersja: 4.2L V8/5V G 0003
2 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
16804 - Zespó3 1; system katalizatora
P0420 - 35-00 - za ma3a skutecznooa
17535 - Zespó3 1; adaptacja mieszanki (mult.)
P1127 - 35-10 - mieszanka za bogata - Sporadyczny
Kody gotowooci: 0000 1000
Czy taką jazde może mi zrobić sonda ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-17, 21:01
|
|
|
co ty za gaz masz jakie podzespoły ? |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-18, 18:40
|
|
|
Gaz jest BRC
ECU : Sequent P&D
Reduktor : Genius MAX
A wtryski nie wiem |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 19:47
|
|
|
No to masz Pan wydatek jak siadzie cos jak nie masz ogarnietego gazownika od Braku Regulacji Czegokolwiek to bedziesz sie bujal z tym shitem jak ja przez dwa lata by w koncu wydac 2k na nowa normalna instalacje |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-18, 20:19
|
|
|
Co mogę sprawdzić na PB by się upewnić czy to wina LPG .
Mnie wydatkami już nie strasz, być może wstawie tam staga, ale jeszcze decyzji nie podjąłem. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-10-18, 20:33
|
|
|
Zakrec butle, odkrec filtr fl by gaz wylecial z obiegu i lataj ze dwa dni na samej PB. Jak bledy sie nie oojawia to juz wiesz
A co do cen za brc to nie strasze a informuje ze sa zajebiscie wysokie
* wtryskiwacz 225-240zl
* geniusz 1000zl
* za glupie ustawienie po 150zl biora bo toż to byrycy....
* filtry ok 70zl ori brc
Wiem co mowie bo juz przez to bagno przechodzilem. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-10-18, 21:30
|
|
|
nie strasz go |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-18, 23:02
|
|
|
CINEK napisał/a: | Zakrec butle, odkrec filtr fl by gaz wylecial z obiegu i lataj ze dwa dni na samej PB. Jak bledy sie nie oojawia to juz wiesz |
Nie chodzi mi do końca o to czy to LPG czy PB, chodzi mi o sondy czy są sprawne. jakieś wartości tam powinny mieć tylko jak to sprawdzić. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-19, 06:01
|
|
|
W blok pomiarowy wejdź, sonda powinna oscylować a raczej jej napięcie w granicach od 0-0,9 V. W lifcie to nie wiem który to będzie blok, w prze fl zdaje się 10 lub 11 |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-20, 12:13
|
|
|
Bez znaczenia czy rozgrzany czy nie ? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2017-10-24, 16:11
|
|
|
I dzisiaj po powrocie do domu odpalilem vaga.
I nie moge tutaj tych logów wrzucić , jedynie zrzuty ekranow.
Strona vaglog już chyba nie działa
I chyba coś tu nie działa dobrze, bo mam naprzemiennie te wartości.
Robione na postoju. na pb.
[ Dodano: 2017-10-25, 09:10 ]
Czy mam sondy do wymiany ?
W grupie 010 (wg informacji na forum to korekty)
mam 15.8% i 1,2%
w grupie 011 (wg informacji na forum to korekty)
mam temp i ostatnio wartość to chyba kąt wtrysku
031 (wg informacji na forum to też korekty)
są napięcia
0,110 0,700 0,080 0,690
032 (wg informacji na forum to też korekty)
-2,1 3,9 -1,5 4,7
[ Dodano: 2017-10-25, 17:34 ]
I chyba musze zacząc od tego . przepływka max jakie wypluła przy 5800 obr to 180
i zrobiłem jeszcze raz logi 031 032 033
|
|
|
|
|
|