Autor |
Wiadomość |
PirekR
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: PiterR
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 35 Dołączył: 27 Wrz 2011 Posty: 6 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2016-01-06, 17:17 [D2 99 4.2PB/LPG
] Przewody do wspomagania. Nowe skąd?
|
|
|
Witam poszukuje nowego przewodu do wspomagania od Pompy do maglownicy o numerze 4D1422893AF. Stary się rozszczelnił. Nie chce używki bo najmłodsza i tak była by 14 letnia. W serwisie krzyknęli mi ponad 1000 zł za nowy oryginał. Wszędzie gdzie szukam wyskakuje mi propozycja od audi a4/a6 8D1422893al. Cena spoko. Złącza wyglądają ok tylko boję się o długość. Miał ktoś podobny problem? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-01-06, 17:44
|
|
|
a nie możesz zawieć do ponownego zakucia? bo domniem ze rozszczelnily sie na koncach przewodu i się sączy spod tej metalowej obudowy? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-06, 20:52
|
|
|
Ja zakuwałem i sa ok. |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-01-06, 20:59
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | a nie możesz zawieć do ponownego zakucia? bo domniem ze rozszczelnily sie na koncach przewodu i się sączy spod tej metalowej obudowy?
| dokładnie, są firmy które zajmują się przewodami hydraulicznymi, zrobią CI to solidnie za ułamek tej kwoty co usłyszałeś w ASO |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-06-29, 17:06
|
|
|
Odkopię wątek. Pisząc o zakuwaniu macie na myśli wykorzystanie oryginalnych stalowych złączek w raz z przewodami stalowymi? U mnie węże stalowe przy końcówkach są pordzewiałe i nie nadają się do wykorzystania. Zastanawiałem się, czy w zakładach potrafią dorobić również fragmenty stalowe... |
|
|
|
|
Suchy1987
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 02 Cze 2012 Posty: 9 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 2019-06-29, 22:03
|
|
|
Kolego dobra firma odtwoży Ci wąż taki jak masz tylko że nowy i nie musi kosztować to 1000 zł |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-06-30, 07:17
|
|
|
OK, spróbuję. |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-30, 10:07
|
|
|
na dorabianych przewodach często zaczyna pompa wyć, polecam jednak nowy |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-06-30, 11:53
|
|
|
Jak ktoś zakuwa bez myślenia to na bank zacznie wyć .Większość tych zakuwaczy nawet nie myśli co robi
Mój przykład , pojechałem 2 tyg temu do dobrego zakładu zakuć na starych końcówkach tylko wypiaskowanych i odmalowanych nowe przewody , gościu pierwsze co to mi teflonowy dławik z przewodu chciał wyciąć bo on bez tego zawsze robi i nie potrzebny jest , jeszcze się kłócił ze mną że mu go kazałem z powrotem włożyć chociaż nic mu nawet przy zakuwaniu nie przeszkadzał Jak zakujesz go tak w oryginale to nic nie będzie wyć |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-06-30, 19:22
|
|
|
Co za teflonowy kawalek? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-06-30, 21:36
|
|
|
W środku taka dziurkowana rurka , nie wiem czy to telfon czy jakiś plastik . Zaczyna się od króćca który przykręcamy do pompy wspomagania i tam jest mocowany w tej złączce |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-06-30, 21:46
|
|
|
Najgorzej jak to zakuwa...zakuty łeb |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-07-01, 07:02
|
|
|
Taki dławik jest chyba tylko w jednym przewodzie zaraz przy chłodnicy? W tym grubym w otulinie nie ma? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-07-01, 08:55
|
|
|
Kurcze, ja nic takiego u siebie nie widziałem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-07-01, 09:03
|
|
|
Masz na zdjęciu. Ten wąż zaczyna się tuż przy chłodnicy. U mnie na wiosce zarabiają tylko odcinki elastyczne, więc nie poszaleję.
Schowek-2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 50 raz(y) 60,02 KB |
|
|
|
|
|
|