Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-07-01, 12:22
|
|
|
Ten element posiadam, teraz dorabiałem właśnie ten wąż, orginalne końcówki zostały |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-07-01, 12:39
|
|
|
Ja muszę dorobić ten drugi. Najpierw myślałem, że jest przeżarty do cna przez rudą, ale po opukaniu i wstępnym czyszczenie nie jest tak źle, tylko przy zaciskach nie jest szczelny. Chyba spróbuję zakuć. Mam nadzieję, że na tym odcinku nie ma żadnych zwężek. |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-07-01, 18:00
|
|
|
Dławik to macie właśnie w tym przewodzie ze śmieszną spiralką, w środku węża rurka dziurkowana i pod otuliną jeszcze jeden odcinek stalowy ze zwężeniem jest ,
Powrotny ma tylko redukcje z węża 12mm na 10mm
Dą jeszcze 2 dławiki w przewodzie od chłodnicy do zbiorniczka .
Tu widać co jest pod tą grubą otuliną https://www.a8team.pl/d2-...ika-vt10856.htm |
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-07-06, 09:25
|
|
|
wszystkie elementy ze starego przewodu były przełożone do nowego i odpowiednio zakute, długości takie same, a i tak było słychać bardzo minimalne wycie z pompy. |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-07-06, 10:58
|
|
|
Ja jednak zakuwać nie musiałem. Oryginalne węże, które dostałem z używaną maglownicą były szczelne i w dużo lepszym stanie niż moje.
Miałem tylko zonk, bo maglownica dość głośno wyła nawet na wolnych obrotach. Porównałem zaworki zwrotne i założyłem ten, który lżej pracował. Teraz jest OK. |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-04-20, 17:12
|
|
|
Dołączam do tematu, gdzie mogę taki wąż dostać ?
chodzi o wąż z tym zawinięciem (sprężyną) jest to do dostania ? W moim przypadku części metalowe są tak skorodowane, że nic z tego raczej nie będzie. |
|
|
|
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-04-20, 17:52
|
|
|
ja kupiłem używkę za 150 zł i lata do dzisiaj , ale pytałem aso i cena było 1450 zł . Jak aso niema no to do Michała |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-04-20, 18:13
|
|
|
Po jakich numerach dobierałeś ? w etce są 4
Czy wszystkie V8 (nawet 3.3 tdi) mają takie same . ? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-04-21, 07:19
|
|
|
Ja tam do benzynowych V8 widzę tylko jeden numer: 4D1422893AF. Chyba że masz angola Jakby były w normalnych cenach, to też bym zmienił, bo któryś zaczął syczeć (zawór wymieniony na nowy). |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-04-21, 12:33
|
|
|
No są 4 , różnią się tylko ostatnią literką .
3.3 TDI ma inny numer, więc chyba raczej nie bedzie pasować
|
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2020-04-21, 12:44
|
|
|
3.3 TDI ma inaczej wygięta końcówkę przy pompie , do 4.2pb trzeba wyginać na inny kąt |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2020-04-21, 13:12
|
|
|
brałem oby v8 benzynowe lif ale teraz cena jest już 400-600 |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-04-22, 09:14
|
|
|
Lechu, tylko AF jest prawidłowy. Reszta to dla angoli (kiera z prawej - RHD). |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2020-04-24, 23:52
|
|
|
krisker napisał/a: | Lechu, tylko AF jest prawidłowy. Reszta to dla angoli (kiera z prawej - RHD). |
W morde masz racje |
|
|
|
|
|
|
|
thepawel
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D2 Quattro
Wiek: 31 Dołączył: 31 Paź 2019 Posty: 9 Skąd: Norwegia
|
Wysłany: 2020-10-31, 14:08
|
|
|
Ludziska gdzie dorwac przewod ten ze spirala na koncu do 2.8 V6 quattro 2001? Silnik AMX |
|
|
|
|
|