Ogłoszenie 
Felgi Audi A8 forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi motostacja_a8team.pl width= OC/AC forum a8 forum audi a8
Felgi Audi A8
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
Części samochodowe
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN
Cewki zapłonowe

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB/LPG ] Przewody do wspomagania. Nowe skąd?  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-07-01, 13:22   

Ten element posiadam, teraz dorabiałem właśnie ten wąż, orginalne końcówki zostały
_________________
jetem jaki jestem
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 :(
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 555
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-07-01, 13:39   

Ja muszę dorobić ten drugi. Najpierw myślałem, że jest przeżarty do cna przez rudą, ale po opukaniu i wstępnym czyszczenie nie jest tak źle, tylko przy zaciskach nie jest szczelny. Chyba spróbuję zakuć. Mam nadzieję, że na tym odcinku nie ma żadnych zwężek.
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 130
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-07-01, 19:00   

Dławik to macie właśnie w tym przewodzie ze śmieszną spiralką, w środku węża rurka dziurkowana i pod otuliną jeszcze jeden odcinek stalowy ze zwężeniem jest ,
Powrotny ma tylko redukcje z węża 12mm na 10mm
Dą jeszcze 2 dławiki w przewodzie od chłodnicy do zbiorniczka .



Tu widać co jest pod tą grubą otuliną https://www.a8team.pl/d2-...ika-vt10856.htm
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2 & cq V8 & 90Q B2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 172
Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-07-06, 10:25   

wszystkie elementy ze starego przewodu były przełożone do nowego i odpowiednio zakute, długości takie same, a i tak było słychać bardzo minimalne wycie z pompy.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 :(
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 555
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-07-06, 11:58   

Ja jednak zakuwać nie musiałem. Oryginalne węże, które dostałem z używaną maglownicą były szczelne i w dużo lepszym stanie niż moje.

Miałem tylko zonk, bo maglownica dość głośno wyła nawet na wolnych obrotach. Porównałem zaworki zwrotne i założyłem ten, który lżej pracował. Teraz jest OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC
regeneracja turbosprężarki

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | WRC POLSKA - Części do AUDI | WRC POLSKA - Zawieszenie pneumatyczne | WRC POLSKA - Pompy wspomagania |