Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Swap silnika od S8FL do A8 FL  
Autor Wiadomość
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2020-01-17, 18:20   

mankos napisał/a:
okazało się że w Esce był już inny silnik podmieniony 299hp z przed lifta

<boisie> <bezradny>
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-17, 21:18   

pewnie z a6
ma nastawniki
?
 
 
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 12
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2020-01-18, 11:09   

nie wiem bo nie wnikałem już -AZC czy jakieś podobne oznaczenie
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-01-18, 12:49   

pepi napisał/a:
Napisze jak dla małpy :P

:D

pepi napisał/a:
moje auto własne miało motor aqf padł zmieniłem na auw ...

No z tym to raczej nie ma żadnego problemu - wyjmujesz, wkładasz i nie robisz chyba nic dodatkowego :) p&p bo to bliźniaczy silnik :)

pepi napisał/a:
... padła skrzynia zmieniłem na przedliftową coś o kodzie z literką d.. a dalej nie istotne mam płyte sterującą z ecz bo tylko tym naprawdę te skrzynie się różnią .

A to to chyba nie było p&p <faktycznie>

pepi napisał/a:
Auto takie jak moje śmiga normalnie na sterowniku silnika od s8 co prawda troszkę bardziej przylewa w górnych partiach obrotów ale na lpg da się ustawić .

Normalnie ale przylewa... czyli nie normalnie... bo przylewa <fujarka>
Skoro w tym dłubiesz to chyba powinieneś widzieć różnicę pomiędzy wałkami rozrządu... ostrymi wałkami... AQF/AUW to coś innego niż AQH/AVP czy ASN i wałki rozrządu są inne <faktycznie>

pepi napisał/a:
Inne przypadki które podawałem też normalnie się zachowują ty twierdzisz że
FOSS napisał/a:
Bo odpalić to pewnie i odpali ale moim zdaniem raczej średnio będzie to pracować bo jednak AVP to inny silnik niż AUW, inne wałki rozrządu, inna mapa, itp. :)
Normalnie... ale trochę przelewa <faktycznie> ale na wolnych trochę nie równo pracuje <faktycznie> ale nie generuje tyle mocy co seria... itp <faktycznie>
p&p to p&p <jezyk2>

pepi napisał/a:
no nie jest tak łatwo :P
jeszcze sterownik do skrzyni ci potrzebny jak to ma gadać z tym sterownikiem silnika
i płyta sterująca
I silnik ma być kompletny z kolektorami
bo w s8 troszkę to jest inne

To jednak nie jest p&p? <hmm> <faktycznie>

dice111 napisał/a:
A AUW to niby nie ten poprawiony coś tam ?

Bliźniaczy do AQF.
Tu podmianka nie rodzi żadnych problemów.

mankos napisał/a:
Niestety okazało się że w Esce był już inny silnik podmieniony 299hp z przed lifta więc lipa ze swapa:(((

Raczej ASG z A6C5, tak jak pisał pepi ;)
Fajnie ktoś tą eSkę załatwił <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-18, 20:42   

głupoty piszesz :P
normalnie miałem dostrojoną instalkę do mojego sterownika i po zmianie sterownika trzeba było mapę poprawić bo od pewnych obrotów było bogato
No jeśli dla ciebie to problem to wybacz
Wolne były ok nic nie trzeba było korygować .

[ Dodano: 2020-01-18, 20:45 ]
tylko tak się zastanawiam czy jak by dać inny sterownik z innego aqf to czy też by nie trzeba mapy korygować wydaje mi się że tak ale tego nie sprawdzałem
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-01-19, 15:14   

pepi napisał/a:
głupoty piszesz :P

Cały czas. Przecież ja nic o tym nie wiem. Wszystko robimy na farcie :D

pepi napisał/a:
normalnie miałem dostrojoną instalkę do mojego sterownika i po zmianie sterownika trzeba było mapę poprawić bo od pewnych obrotów było bogato

Nie rozmawiam o LPG tylko o PB.
A korygowanie różnic instalką LPG to jakiś absurd. Auto w pierwszej kolejności ma poprawnie pracować na PB a później można się bawić w LPG.

Wałki ssące jak i wydechowe AVP są inne niż AQF - jeżeli nie rozumiesz, że z tego wynikają różnice w pracy silnika to już twój problem nie mój <fujarka>

Poza tym wciąż uciekasz od pojęcia p&p.
Jak dla mnie p&p jest wtedy kiedy wkładasz inny silnik i nie robisz przy nim kompletnie NIC i wszystko pracuje poprawnie.
Dokładnie tak to rozumiem i dokładnie o tym pisałem już kilka postów powyżej.

Noi ja podobno głupoty piszę a tymczasem kilka postów niżej sam wypisujesz takie rzeczy:
pepi napisał/a:
no nie jest tak łatwo :P
jeszcze sterownik do skrzyni ci potrzebny jak to ma gadać z tym sterownikiem silnika
i płyta sterująca
I silnik ma być kompletny z kolektorami
bo w s8 troszkę to jest inne
:D

pepi napisał/a:
tylko tak się zastanawiam czy jak by dać inny sterownik z innego aqf to czy też by nie trzeba mapy korygować wydaje mi się że tak ale tego nie sprawdzałem

Masz wątpliwości?...
Masz auto z fabrycznym AQF i fabrycznym sterownikiem silnika od AQF... i wymieniasz sterownik silnika na inny fabryczny od AQF... i masz wątpliwości co do tego czy będzie to chodzić prawidłowo? <hmm> <prosze> <faktycznie> <hihi> <cicho>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-19, 17:49   

kolejny raz się wygłupiasz i nie wiem po co jak się nie znasz na lpg to się nie wypowiadaj
bo ktoś to przeczyta i sobie o tobie pomyśli <boisie>
Doczytaj w jakiś serw... audi ale wybacz pewnie o lpg nic tam nie ma
To doczytaj gdzie indziej ...

To proszę mi wytłumacz to samo auto takie same sterowniki silnika te same numery w aucie zmieniane tylko sterowniki i na jednym sterowniku korekta minusowa na drugim plusowa ?
Nie audi co prawda według twojego rozumowania coś wyżej napłodził nie możliwe
 
 
mankos 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: Audi A8 D2
Dołączył: 10 Lut 2019
Posty: 12
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2020-01-19, 18:05   

Ok. Panowie zamykamy temat -znalazłem anglika AUW i jeszcze w moim kolorze więc w piątek wyruszam po drugie A8. dzięki i pozdro. Mankos
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.