Autor |
Wiadomość |
shaqal
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 567 Skąd: Grudziądz / Gdańsk
|
Wysłany: 2012-06-24, 18:30
|
|
|
Trzeba sprawdzic komputerem a nie wróżyć z fusów. Może to być czujnik absu albo cokolwiek innego. |
|
|
|
|
|
|
|
motopiotr1
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 8 Skąd: Kolsko
|
Wysłany: 2012-06-26, 15:23
|
|
|
Witam, po podłączeniu vaga wyskakuje cos takiego- 302 Przekaźnik elektrozaworu ABS-J106
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
co wy na to ?? pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2016-11-29, 20:37
|
|
|
Witam. U mnie podobny problem. Przy gwałtownym przyspieszaniu zapala się na wyświetlaczu gł. wykrzyknik w kółku na czerwono i dodatkowo kontrolka hamulca ręcznego czyli zwykła kontrolka wykrzyknik w kółku. Po 15 sekundach znikają. Brak błędów w ABS. Jakieś pomysły? Od czego zacząć sprawdzanie. Płyn już sprawdziłem. Jest ok |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-30, 09:17
|
|
|
może gdzieś się wilgoć dostaje bądź jakieś zwarcie na kablu robi.
Ja mam podobnie z czujnikiem poziomowania xenonów. W pewnym momencie mi się zapali, i po chwili gasnie, a czasami musze wyłączyć i włączyć silnik żeby zniknęło. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
miaziol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 16 Maj 2016 Posty: 67 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2016-11-30, 09:40
|
|
|
Hmm to nie koniecznie uwalony sterownik, w moim prefl uwalony był przekaźnik przy kierownicy co skutkowało błędem ABS i ESP. Do tego były dokładnie takie same błędy na fis. Dlatego podpiąć kompa w przypadku braku komunikacji że sterownikiem zacząć od spradzenia bezpiecznikow potem sprawdzić czy sterownik dostaje napięcie. Schematy są na forum i spokojnie idzie to ogarnąć. |
|
|
|
|
Xavier
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Xavier
Jeżdzę: A8 D3 3.7 Quattro
Wiek: 40 Dołączył: 22 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Zielona Gora
|
Wysłany: 2016-12-01, 15:44
|
|
|
Co jesli błędów brak?? Od czego zacząć poszukiwania? Wchodziłem w hamulec reczny, potem ABS i brak błędów. dziwne ze nic nie zapisuje. |
_________________ A8 2004 |
|
|
|
|
|
|
|
badzia123
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: koledzy
|
Wysłany: 2017-02-05, 18:48
|
|
|
witam mam taki problem chciałem obejść bład hamulców na zegarach czyli wykrzyknik w kółeczku jak to obejść moje autko a8 d2 4.2 abz 4hp24 |
_________________ badzio |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-02-05, 18:53
|
|
|
badzia123 napisał/a: | mam taki problem chciałem obejść bład hamulców na zegarach czyli wykrzyknik w kółeczku jak to obejść | Naprawić usterkę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Janas
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 23 Sty 2017 Posty: 5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2017-02-07, 13:05
|
|
|
Panowie mnie też szczypie w oczy wykrzyknik na fis, mam do roboty elektronikę pompy, teraz pytanie czy da rade zdemontować ten moduł bez odkręcania przewodów i wyciągania całej pompy? Jeśli nie to trzeba później odpowietrzać komputerem czy wystarczy przepompować układ pedałem hamulca? Pozdrawiam! |
|
|
|
|
badzia123
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: koledzy
|
Wysłany: 2017-02-08, 16:30
|
|
|
Witam a moze wiecie jak obejść zużycie klocków bo tez swieci sciagalem kola wtyczki cale klocki nowe wyczyściłem styki robilem na zwarcie i nic to nie dalo dalej swieci |
_________________ badzio |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-08, 16:52
|
|
|
POPATRZ dobrze na przewód który idzie do czujników, może gdzieś przetarty, ułamany i tak właśnie będzie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-02-08, 18:05
|
|
|
badzia123, A tak sie zapytam ,czy wiesz na ktorym kablu jest problem? Wyciągni cały kabel, sprawdz jak wygląda, mozesz też przemierzyc i ewentualnie podmienić na używke, nowy, albo sam jakis dociąć i wlutować. To tylko dwa przewody... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
badzia123
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 36 Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 6 Skąd: koledzy
|
Wysłany: 2017-02-10, 02:23
|
|
|
już obszedłem na zegarach latem bede naprawiał tu odciąłem tam podłączyłem i śmiga zero błędów na fis a latem sprawdzenie elektryki i wymiana tej pompy abs
|
_________________ badzio |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-02-11, 09:58
|
|
|
ale sztukówe uprawiasz |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Dawid90
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Titronic
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 19 Kwi 2016 Posty: 47 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: 2017-05-25, 11:30
|
|
|
Panowie dziwna sprawa... Wyrzuca mi błąd ABS na desce tzn czerwony na głównym wyświetlaczu i kontrolka ABS po przekręceniu zapłonu, dopadłem pompę okazało się że styki zasilające uleciały bo byłą woda we wtyczce, chciałem wymienić pompę ale się nie udało jej zdemontować więc znajomy elektryk zorganizował mi osobne zasilanie. Teraz po przekręceniu zapłonu odpalam auto wszystko ładnie gaśnie ruszam i gdzieś po kilku metrach błąd znowu, myślę może czujnik podpinam komp i wyrzuca błąd 301 (błąd pompy) tyle że ona pracuje bo na ostro ją uruchamiałem mierzyłem i wszystko hula... uderzać jeszcze w wymianę sterownika ABS pod kierownicą czy macie jakieś inne pomysły? |
|
|
|
|
|