Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB ] TIP- Szarpie przy zmianie z 2 na 1  
Autor Wiadomość
Paweł 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 52
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 89
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2010-07-30, 10:12   [D2 01 4.2PB ] TIP- Szarpie przy zmianie z 2 na 1

Może ktoś z Was diagnozował już podobny problem z tipem.
Jeżeli tak to proszę o pomoc.
Objawy:
szarpnięcie i jakby uderzenie przy redukcji z 2 na 1.
Dzieje się tak tylko przy ciepłym silniku.
Nic nie szarpie przy zmianie w trybie ręcznym.
Pozostałe zmiany i redukcje bez problemów - płynnie.

Proszę również o polecenie jakiegoś sprawdzonego warsztatu - Wrocław, Gorzów WLKP, Zielona Góra i okolice tych miast.
Dzięki i pozdrawiam Paweł
 
 
Pi-JAY 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-10, 20:19   Re: Szarpie przy zmianie z 2 na 1

Paweł napisał/a:
Może ktoś z Was diagnozował już podobny problem z tipem.
Jeżeli tak to proszę o pomoc.
Objawy:
szarpnięcie i jakby uderzenie przy redukcji z 2 na 1.
Dzieje się tak tylko przy ciepłym silniku.
Nic nie szarpie przy zmianie w trybie ręcznym.
Pozostałe zmiany i redukcje bez problemów - płynnie.

Proszę również o polecenie jakiegoś sprawdzonego warsztatu - Wrocław, Gorzów WLKP, Zielona Góra i okolice tych miast.
Dzięki i pozdrawiam Paweł



Cześć,

Jestem z Wrocka ale skrzynie robiłem w Gorzowie WLKP - kupiłem A8 z uszkodzoną szkynią jeździła w trybie awaryjnym po nie małych pieniążkach zrobili mi podobno na "cacy" dali gw. na rok ale czy są dobrzy się okarze jak pojadę na reklamacje związaną z wyciekiem ze skrzyni. W razie czego służę pomocą ...

p.s: Mam czasem to samo z tym uderzeniem - jedni mi mówią, że po remoncie czasem docierają się elementy ale HGW :roll: ... a inni mówią, że uszkodzone sterownanie :/
_________________
Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-08-10, 20:34   

problem najprawdopodobniej lezy w zaworach w plycie. A swoja droga to ci w gorzowie nie znaja sie na skrzyniach. Skoro ci cieknie z niej i jeszcze jak cieknie nad katami to czega cie demontaz i rozbebeszanie
Co do warsztatow to polecam Artura w Dlugolece i we wrocku na ul.Rakowej 40a
 
 
Pi-JAY 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-10, 23:56   

paulo79 napisał/a:
problem najprawdopodobniej lezy w zaworach w plycie. A swoja droga to ci w gorzowie nie znaja sie na skrzyniach. Skoro ci cieknie z niej i jeszcze jak cieknie nad katami to czega cie demontaz i rozbebeszanie
Co do warsztatow to polecam Artura w Dlugolece i we wrocku na ul.Rakowej 40a


... ja to powiedziałem z przekąsem bo mnie trafia ...każdy mechanik jest fajny do czasu - Wrrrr i ciekawy jestem jak rozwiąże problem :peace:
_________________
Audi A8 4.2Q
Audi 80 1.8 CC moja EX !
Audi A6 V6 2.5 TDi
Audi 100 2.5 TDI - moja EX !
http://eurowroc.com/akp/logo/logo2.jpg
 
 
Nowy 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-08-23, 12:35   

Witam wszystkich otoz mam taki problem szkrzynia 5 biegowa szarpie przy zmianie z 3 na 4 tylko przy spokojnej jezdzie i cieplym oleju na zimnym oleju jest ok inne biegi wrzuca idealnie regukuje dobrze przy ok 2000 tys. obrotow delikatnie szarpie dodam ze na rownej drodze poszarpywanie jest mniej wyczuwalne niz jadac pod gorke co to moze byc prosze o pomoc i z gory dziekuje Pozdrawiam
PS.przy szybszej jezdzie kiedy obroty sa ok 3tys.to jest ok.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-23, 17:23   

Sprzeglo lock-up w konwerterze.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Nowy 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-08-23, 18:45   

Czy moge na tym jezdzic?zbytnio mi to nie przeszkadza ale nie wiem czy cos wiecej mi nie padnie??a czy konwenter jest smarowany tym samym olejem co skrzynia? czy osobno sie do niego leje?bo nie mam zielonego pojecia :oops:
 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-08-24, 21:05   

Nowy napisał/a:
Czy moge na tym jezdzic?zbytnio mi to nie przeszkadza ale nie wiem czy cos wiecej mi nie padnie??a czy konwenter jest smarowany tym samym olejem co skrzynia? czy osobno sie do niego leje?bo nie mam zielonego pojecia :oops:


mozesz jezdzic :) ( po prostu beda wieksze koszta naprawy potem) pewnego dnia bedzies zmial jak ja:) stanie wlaczy sie tryb awaryjny i autko juz nie pojedzie lub bedzie sie toczyc ......... potem wsiadzesz tu na forum znajdziesz odpowiedniego mechanika odlozszy 3-5 tys......i naprawisz...:)
 
 
Nowy 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8
Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-08-25, 14:13   

Dzieki Tomek :mrgreen: jasno i dokladnie :lol:
 
 
polbed 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: Bulowice/Małopolska
Wysłany: 2010-08-25, 17:03   

Witam mam ten sam problem podczas redukcji 2 na 1 czuje szarpniecie ,ale tylko na zimnej skrzyni.
Z tego co sie dowiadywalem problem lezy w którymś zaworze w płycie! Narazie sie tym nie przejmuje bo reszta chodzi jak powinno.
 
 
djbinek 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: A4 B5, BMW E38
Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 68
Skąd: Toruń/Cork
Wysłany: 2010-12-25, 20:04   

Temat troszkę stary, ale mi szarpie jak zmienia z 2 na 3, dzieje się tak od 2 lat i skrzynia daje radę, nic nie naprawiam. W między czasie już zmieniałem 2 razy olej w skrzyni (przejechałem 70 tys km z hakiem). Skrzynia to 4 biegowy automat, tylko że silnik nie 4.2 ale 1.9 TDI :) Pozdrawiam
_________________
= Audi A4 B5, BMW E38 =
http://www.myspace.com/djbinek/
http://www.chomikuj.pl/djbinek/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.